Kapitola 72.

414 33 20
                                    

Když jsem našel sporák objevil se zde další problém. Najít něco z čeho na tom sporáku něco uvařím.. Ale jako jako génius tento problém vyřeším! A myslím, že už jsem své řešení našel.

,,Anabelle!" křikl jsem a čekal. Po chvilce ke mě dohopsala Anabelle v... Dexterově triku?!

,,Proč máš Dexterovo triko?" zamračil jsem se. ,,Protože?" nadzvedla obočí. ,,Anabelle! Nebuď drzá." prskl jsem. ,,Ježíši... Neboj strejdo nespali jsme spolu! Za 1. nám je jen 7 a za 2. to triko mám, protože mi ho Dexter půjčil, protože ty jsi ještě nepral a já nemám čistá trika." protočila očima. ,,Prádlo není čistý, protože jsem ještě nenašel pračku!" zasmál jsem se. Je drzá jak kdyby byla puberťačka. V sedmi letech! ,,No nic! Zpět k věci!" řekl jsem a ukázal na kuchyni. ,,Já to uvařim." protočila očima a šla k lednici. Pokrčil jsem rameny a sedl si na gauč. Vytáhl jsem mobil a zahrál si nějaké hry. Po chvilce za Anabelle přišel Dexter a pomáhal jí vařit. Když nandavali jídlo něčemu se chechtali. Netušil jsem čemu a bylo mi to i celkem jedno. Hlavně, že bude jídlo ne?

,,Strejdo pojď je jídlo." zasmála se Anabelle a dala na stůl talíř. ,,Jdu pro Harley." uchechtl se Dexter. Ještě něco Anabelle zašeptal a se smíchem odešel. Nedůvěřivě jsem se na ni podíval. Prohlédl jsem si jídlo, ale nevypadalo nějak... Jinak. Pokrčil jsem rameny a začal jíst. ,,Harley spí." přišel Dexter. Když se na mě podíval začal se smát. K němu se přidala i Anabelle. Nechápavě jsem se na ně podíval, a dál jedl.

,,Chutná?" zasmál se Dexter. Nevšímal jsem si ho a dál jedl. Po chvilce jsem si něčeho všiml. ,,Vy nebudete jíst?" nadzvedl jsem obočí. ,,Ne, my nemáme hlad." zazubila se Anabelle a Dexter se začal smát. ,,Dobře co jste s tím jídlem provedli?" položil jsem vidličku a opřel se o židli. Podívali se na sebe a začali se znova smát. ,,Sakra, co jste s tím jídlem udělali?!" křikl jsem a bouhl do stolu. Oba si stoupli do pozoru, ale i tak na nich bylo vidět pobavení. ,,Poslouchám." nadzvedl jsem obočí. Po chvilce jsem začal cítit co s jídlem bylo. Bohužel jsem ty účinky cítil ve spodní části těla. ,,Dali jsme tam tajnou přísadu." zasmál de Dexter. ,,Co to bylo?" procedil jsem mezi zuby a klepal prsty do stolu. ,,Taková modrá pilulka." zasmál se a Anabelle s ním. ,,Cože?!" křikl jsem. ,,Taková malá, modrá pilulka."

Ouuuuuuu.... 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Promiňte mi to, ale to sem musela dát 😂😂😂😂😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat