,,Dobrý den." usmála jsem se na doktora a posadila se do křesla. ,,Dobrý den." usmál se a dojel ke mě na židli. ,,Vyhrňte si prosím tričko." usmál se a vzal nějaký gel. Vyhrnula jsem si tričko aby mi bylo vidět břicho a čekala. Doktor mi dal na břicho strašně ledový gel a rozetřel ho. Vzal nějakou věc (ano zase nevím jak se to jmenuje, sorry 😂), dal na ní taky gel a začal s ní jezdit po mém břiše.
,,A slečno Barton, mohu se zeptat kdo je otec? Jen abych si to tu zapsal." usmál se. ,,Jerome Valeska." zazubila jsem se na něj. Jen vyděšeně přikývl a zapsal si to. ,,A né, že o tomhle někomu řeknete." ukázala jsem na své břicho. ,,Nemohu. Soukromí mých pacientů je tajné." usmál se. ,,Jinak uvidíme se za měsíc ve stejný čas a datum." zasmál se a podal mi těhotenskou kartu. ,,Dobře moc děkuju, nashledanou." s úsměvem jsem odešla. ,,Tak co?" hned vypískla Melanie. ,,Všechno je v pohodě." uchechtla jsem se. ,,A co říkal na to, že táta je Jerome?" zasmála se. ,,Myslím... Že se asi posral." zašklebila jsem se a vydala se ven z nemocnice.
,,Konečně pro šaty a pozítří je velký den!" křikla nadšeně když jsme seděli v autě. Zasmála jsem se. Zastavily jsme před menším obchůdkem a vystoupily z auta. ,,To bude skvělý." zasmála se Melanie a vešla do obchůdku. Jen jsem za ní s úšklebkem šla.
,,Dobrý den." pozdravila jsem drobnější prodavačku. ,,Jo! Chloe to je moje sestra Alissa. Alisso to je Chloe." usmála se Melanie. ,,Moc mě těší Chloe." usmála se a podala mi ruku. ,,Mě taky." usmála jsem se. Šly jsme do místnosti, kde byli kabinky a gauč. Na gauči už byly nějaké šaty. Melanie radostně vykřikla, šaty popadla a odběhla do kabinek. Se smíchem jsem si sedla na gauč a čekala.
2000 years later... Kecám jen tři hodiny...
,,Mám vybráno." usmála se s v rukou svírala šaty. ,,Aleluja!" křikla jsem vstala. ,,Moment. Nejsou to ty první šaty?" nakrčila jsem obočí. Se smíchem přikývla. ,,Božeee..." zabručela jsem a vydala se ven. Čekala jsem než se Melanie dostane z obchodu. Po chvilce jsem se i dočkala. Odemkla auto a já nasedla. Na zadní sedadlo odložila šaty. Sedla si na místo řidiče a rozjela se směrem domů.
,,Konečně!" lehla jsem si na gauč. Melanie se zasmála a někam odběhla. ,,Chloe? Ty už jsi doma?" řekl zařazeně Jerome a přisedl si ke mě na gauč. ,,Tak s kým mě podvádíš?" zasmála jsem se. ,,S Ančou Dlaňovou." zasmál se. ,,To ti nedaruju." zamračila jsem se na něj a pak vybuchla smíchy. ,,Mám pro tebe překvápko." zasmál se, vzal mě za ruku a šel do druhého patra.
,,Tady je přece Arnoldův pokoj." zasmála jsem se. Jen zakroutil hlavou a otevřel dvere. ,,O můj bože!"
Tak co tam bylo? 😱 Beztak to všichni víte tak nevim co tu zkouším 😂😂 Dnes už poslední díl, další vyjde zase zítra😃
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤