Kapitola 91.

369 30 17
                                    

---Dexter---

Seděl jsem jen tak na gauči a přemýšlel nad smyslem života. Kecám, prohlížel jsem si Facebook. Vyskočila mi tam fotka jedné mé bývalé spolužačky, když jsme ještě chodili na normální základku.

,,Zkrásněla jsi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Zkrásněla jsi..." podíval jsem se na její jméno. ,,Melisso." uchechtl jsem a "lajkl" jí fotku. Dřív to byla plochá blondýnka, ale dost se změnila. Asi půl vteřiny na to mi napsala.

Melissa Green: Ahoj :)

Dexter Valeska: Ahoj :D

Melissa Green: Jak se máš? :P

Dexter Valeska: Nic moc :/ Co ty?:)

Melissa Green: Jakto? :O Fajn :3

Dexter Valeska: Anabelle se semnou dneska rozešla a taky se nudím :(( :DDD

Melissa Green: Ou... to mě mrzí :'(( Já taky... Nejdeme ven? :)

Dexter Valeska: Tak ok :D

Melissa Green: Tak za 20 minut v parku? :3 :D

Dexter Valeska: Tak jo, ahoj :'D

Melissa Green: Pa :3 :'DD

Odložil jsem telefon a šel se obléct. Melissa mě vždycky milovala a teď když nejsem s Anabelle a ona o mě neztratila zájem tak bych si dneska mohl získat holku... A pomstít se Anabelle... A mít holku..

Popadl jsem telefon, tátovy z peněženky jsem vzal nějaký peníze, obul jsem se a vyrazil do parku.

Seděl jsem chvíli na lavičce když jsem zahlédl černovlásku, která mi mávala. Vstal jsem a šel za ní.

,,Ahoj!" řekla nadšeně a objala mě. ,,Ahoj, moc ti to sluší." usmál jsem se a ona zčervenala. Měla na sobě bílý crop-top nebo jak se tomu nadává, který jí zvýrazňoval ko.. Ehm.. Teda... Chci říct ženské křivky, samozřejmě a modrý kraťasy. ,,Díky." usmála se. Znovu jsme si sedli na lavičku a povídali si.

Po chvilce jsem viděl Anabelle. Mluvila s nějakou partou dětí a pak tam přišel ten kretén. Chvíli si něco říkali a pak jí dal pusu. Začala se ve mě vařit krev.

,,Nepůjdeme na pláž?" drkla do mě Melissa a usmála se. ,,Jo, klidně." usmál jsem se a vstal. Vstala taky, já ji chytil kolem pasu a čekal na její reakci. Usmála se a přitiskla se blíž ke mě. Vlastně mi teď něco došlo...

,,V Gothamu je pláž?" uchechtl jsem se a podíval se na ni. ,,V Gothamu ne, ale kousek odsud." usmála se a vytáhla telefon. Někomu zavolala a zeptala se jestli nás odveze. Telefon pak típla a dala ho zpět do kapsy.

,,Za chvíli přijede můj táta a odveze nás tam." usmála se. ,,To jsi nemusela. Mohli jsme jet autobusem nebo tak." uchechtl jsem se a objal jí. Pokrčila rameny a objetí mi oplatila. Po chvilce přijelo auto a Melissa do něj nastoupila. Já ji hned následoval.

,,Dobrý den." pozdravil jsem muže za volantem. ,,Melisso kdo to je?" řekl hlubokým hlasem. ,,Tati to je Dexter. Můj kamarád." usmála se. ,,A to na tu pláž jdete sami?" zamračil se ve zpětném zrcátku. ,,Ne... Máme tam sraz s Nikol." protočila očima. Přikývl a auto se rozjelo. Po chvilce jsme byli na pláži.

,,Díky tati, pa." dala mu pusu na tvář. ,,Nashle." uchechtl jsem se a vystoupil.

,,S tajtim je hroznej." uchechtla se a sundala si boty. ,,Co děláš?" zasmál jsem se a prohlížel si jí. ,,Jsme u vody. Jdu se koupat ne?" zazubila se a sundala si triko. ,,Ty máš plavky?" uchechtl jsem se a nadzvedl obočí. ,,To sice ne, ale mám spodní prádlo, ne?" usmála se a vydala se k vodě. Hned jsem ji následoval.

,,Pojď taky." zasmála se a drkla do mě. ,,Nemám plavky." uchechtl jsem se. ,, Já taky ne." pokrčila rameny. ,,Prosím!" řekla dětským hlasem a začala poskakovat na místě. Protočil jsem očima a sundal si triko. ,,Jééj!" vyjekla nadšeně a objala mě. ,,Zase klid." uchechtl jsem se a odtáhl se. ,,Proč? By jsi se vzrušil?" řekla svůdným hlasem a pak se zasmála. ,,To taky." řekl jsem stejně a pak se taky rozesmál. Chvíli jsme se tam smáli a pak jsme se uklidnili. ,,Dělej." uchechtla se a šla do vody. Sundal jsem si kraťasy a tak jsem zůstal jen v boxerkách... Super.... Nikdy jsem nebyl šťastnější...

,,Bože to je studený!" vyjekla když dala do vody prst. ,,To se ti zdá. Jsi rozpálená ze slunce." usmál jsem se a v klidu vešel do vody. ,,Jsi blázen." uchechtla se. ,,Ehm.. Moji rodiče jsou Jerome Valeska a Chloe Barton. Ani se nedivím." zasmál jsem se a ona semnou. ,,Pojď." usmál jsem se a ona zakroutila hlavou. Vylezl jsem z vody a šel k ní. ,,Ať už chceš udělat cokoliv tak to nedělej." zasmála se a začala couvat. ,,Tohle se ti bude líbit, neboj." usmál jsem se a došel k ní. Nadzvedla obočí a já se zasmál. Vzal jsem ji do náruče a mířil k vodě. ,,Dextre pusť mě!" smála se a já s ní. Došel jsem s ní do vody kde jsem se pak po ramena potopil. ,,Nenávidím tě." uchechtla se a odplavala ode mě. ,,To nedokážeš." vyplázl jsem na ní jazyk a plaval za ní. Objal jsem ji kolem pasu a ona mě kolem krku. Takhle jsme stáli ve vodě a dívali se tomu druhému do očí. Bylo to jak v nějakým romanťáku. Fuj!

,,Jsi blázen." usmála se. ,,Ale do tebe." zazubil jsem se. Nadzvedla obočí a pak se usmála. ,,Neuvěříš jak dlouho jsem na tuhle větu čekala." zasmála se a já s ní. ,,Tak jsi se dočkala." uchechtl jsem se a políbil ji.

Awwwww... 😂😂😂
Proč se mi zdá, že u Dextera píšu nejdelší kapitoly?😂😂😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat