---Chloe---
,,Jerome jsou to jen vlasy. Uklidni se." uchechtla jsem se a dívala se na vzteky rudnoucího Jeroma. ,,Jen vlasy?! Pro tebe to jsou jen vlasy! Pro mě to byl život!" křikl a vstal. ,,Jerome, proboha uklidni se! Jsou to jen debilní vlasy!" křikla jsem tentokrát já. Došel ke mě a kousek přede mnou se zastavil. ,,Nejsou to jen vlasy ty krá" zastavil se uprostřed věty a jeho rozzuřený výraz se změnil na pobavený. ,,Co? Co je?" zamračila jsem se. ,,Ale, ale. Komu už jde vidět šedá? Kromě mě." zasmál se a zajel mi rukou do vlasů. ,,Tvojí mámě." prskla jsem, protože jsem věděla, že začnou Jeromovi kecy. ,,Moje máma se už několik let rozkládá na skládce. Ta už vlasy asi nemá." uchechtl se a prohlížel si moje vlasy. ,,Teď mě něco napadlo. Proč si barvíš vlasy když nejsou tak důležitý?" zasmál se a podíval se na mě. ,,Protože.... Protože... Protože ty vlasy...." dostávala jsem ze sebe a snažila se přijít na nějaký důvod. ,,Jsou pro tebe stejně důležitý jako ty moje pro mě. Že jo?" uchechtl se a nadzvedl obočí. ,,Hm." protočila jsem očima. ,,Awwww, budeme mít depku spolu!" křikl dětským hlasem a objal mě. ,,Nenávidím tě aby jsi věděl." řekla jsem otráveně a cítila jak Jerome přikývl.
O několik dní později....
,,Hej babi!" křikl po mě Dexter a já se na něj s nadzvednutým obočím podívala. S Jeromem už nejsme máma a táta, ale babi a děda. Protože oba šedivíme. ,,Můžu jít dneska slavit?" podíval se na mě psíma očima. ,,Ne. Máš tady děti." vyplázla jsem na něj jazyk. ,,Ale vy máte taky mě a jdete slavit!" křikl naštvaně. ,,Tobě je 16. Tvým dětem je hodně málo. Musíš je hlídat." uchechtla jsem se. ,,Zasraný rodičovství!" křikl a odešel. Zasmála jsem se a šla se převléct, protože za chvíli vyrážíme na oslavu ke kanibalovi. To zase bude něco...
---Jerome---
,,Kotě tak už pojď! Seš horší než normální ženská!" křikl jsem už po několikáté na Chloe, když jsem na ní čekal cca. hodinu. ,,Však už jdu." otočil jsem se za hlasem a nejspíš mi v tu chvíli spadla brada na zem. ,,Myslím, že miluju svojí mámu." zašeptal Dexter a Chloe se zasmála. ,,Kotě nemyslíš, že to je trošku moc.... Sexy? Né, že by mi to vadilo, ale jdeme mezi lidi." prohlížel jsem si ji. ,,Proboha nehraj si na důležitýho a jdeme." protočila očima, vzala mě za ruku a vydala se ven.
,,Čau Jerome!" pozdravil mě Robert když nám otevřel. ,,Ahoj" nedokončil svou větu, protože se podíval na Chloe. ,,Chloe." vydechl a prohlížel si jí. ,,Nechci tě rušit v pozorování mého těla lidožroute, ale vedle mě stojí můj budoucí manžel." zasmála se a začala mu luskat před obličejem. Ten sebou trhl a pustil nás dovnitř. Bylo tu strašně moc lidí a Chloe se přitiskla ke mě.
,,Co je kotě?!"překřičel jsem hlasitou hudbu a podíval se na ni. ,,Necítím se tu dobře!" křikla ona a já se zasmál. Chytl jsem ji kolem pasu a táhl ke stolu s chlastem snad z celýho světa.
,,Jerome vždyť víš, že se opiju strašně rychle!" křikla když jsem jí podával nějakej chlast. ,,Ale budeš se cejtit dobře kotě!" uchechtl jsem se, "cinkl" jsem si s ní a napil se. Chvilku váhala a pak se napila taky. Jenže... Trošku se to vymklo kontrole a Chloe pila jednu sklenku za druhou. Zasmál jsem se a přidal se k ní.
O pár (hodně) sklenic a flašek chlastu a samozřejmě minut později.....
S Robertem jsme seděli v křeslech co byla vedle sebe a pozorovali Chloe tančící na stole s ještě několika holkama.
,,Tvoje holka je fakt sexy, zrzku." zasmál se Robert a šťouchl mě do ramene. ,,Já vím. Nejradši bych jí na prdel nebo na kozy nechal vytetovat "Jeromův majetek" nebo tak něco." uchechtl jsem se a napil se z flašky co jsem držel v ruce. ,,Já bych jí zase nejradši vohnul." zasmál se a taky se napil. ,,Nech si zdát kámo. Ta šuká semnou." řekl jsem hrdě a dál ji sledoval. Po chvilce slezla ze stolu a ztratila se v davu lidí. ,,Semnou hraje na schovku, ne ty vole." zamračil jsem se a snažil se jí zaměřit. Nikde ani zrzka. Heh... Pár vteřin na to ke mě přišla a sedla si mi na klín.
,,Zlato... Co takhle jít domů, strhat ze sebe oblečení a trošku si pohrát?" zašeptala mi a začala mě líbat na krku. Celkem se divím, že jsem ji přes ten rachot slyšel, ale nápad to byl geniální. ,,Dokonalej plán kotě. Ale cestou se někde zastavíme." zasmál jsem se a vydal se s ní na cestu domů.
Takže všem vám chci popřát šťastný nový rok 2017!! Ať v něm máte plno zdraví, lásky, štěstí a úspěchu! A ať jste se vším spokojeni! Polo opilá (#kappa) Happiee!
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤