Kapitola 69.

468 32 13
                                    

Probudila jsem se v 8 hodin a kolem mého pasu byly obmotané Jeromovi ruce. Otočila jsem se čelem k němu a zasmála se. ,,Jerome vstávej. Dnes ti přijede nová přítelkyně." zasmála jsem se a drkla do něj. Něco nesrozumitelně zamumlal a přitáhl si mě blíž k sobě. ,,Jerome fakt musíme vstát, je 8." zasmála jsem se. Nic neudělal. ,,Však já vím jak na tebe." usmála jsem se a políbila ho. Začal hned spolupracovat a já se odtáhla. ,,To bylo zlý." zasmál se a protáhl se. ,,Ale jdi ty." uchechtla jsem se a vstala. Oblékla jsem se, šla jsem se umýt a nasnídat se.

,,Tak ahoj teto." objala mě Anabelle. ,,Ahoj." políbila jsem ji do vlasů. ,,Čau mami." uchechtl se Dexter. ,,Né, že se s nim vyspíš." zasmál se Jerome. ,,Miluju tě." dodal s úsměvem a políbil mě. ,,Já tebe." usmála jsem se a vydala se k autu. Z okénka jsem jim ještě zamávala a vydala se na cestu.

,,Hele chlape." promluvila jsem na řidiče. Pokynul hlavou ať mluvím. ,,Jakej je ten šašek?" zasmála jsem se. ,,Je to podle toho jakou má náladu." uchechtl se. ,,Aha. Tak řekněme, že by měl špatnou náladu. Jakej je?" nadzvedla jsem obočí. ,,Noční můra slečny Quinn." zasmál se. ,,Ale fakt." uchechtla jsem se. ,,Rozbíjí vše kolem sebe a většinou zmlátí slečnu Quinn." vydechl. ,,Super, bude sranda." zasmála jsem se. ,,A když má dobrou náladu?" dodala jsem. ,,Tak je příjemný, hovorný a celkově přátelský." usmál se. Přikývla jsem a dál se koukala z okna. Po chvilce jsme přijeli před mě už známou vilu. Auto zastavilo a řidič mi otevřel dveře. Vylezla jsem a mezi vchodovými dveřmi se na mě už usmíval Joker. Nějaký chlap mi odnesl kufr do domu a já se vydala k hlavním dveřím.

,,Vítej zpátky." zasmál se a objal mě. Zase jsem jeho ruku cítila na svém zadku. ,,Ahoj, ocenila bych kdyby jsi mi nesahal na zadek." uchechtla jsem se. ,,Právě teď nahrazuješ mou Harley, takže ti můžu sahat kam chci." zazubil se. ,,Na ten zadek jsi mi sahal i včera." zamračila jsem se. ,,To nevadí, pojď dovnitř." zasmál se a vešel do vily. Hned jsem ho následovala. ,,Po domě většinou běhá naše uklízečka a nebo tu jsou mé děvky takže kdyby jsi cokoliv potřebovala, řekneš si jim." usmál se. ,,Tvoje děvky?" zasmála jsem se. ,,Říkám tak mým chlapům." zazubil se. ,,Aha..." uchechtla jsem se. Kdo by chlapům říkal děvky? Joker. A taky nějakej idiot. A taky Jerome. I když ten se počítá jako idiot. ,,No nic já půjdu." zasmál se a někam odešel. ,,Na tohle si zvyknete. Mr. J. nebývá doma. Vrací se večer." zasmála se mladá brunetka v celkem... Erotických šatech uklízečky. To bude uklízečka. Ne Chloe to bude určitě elektrikář! ,,Kdo jste?" usmála jsem se. ,,Jmenuji se Isabelle, ale Mr. J. a slečna Quinn mi říkají Katarino." pokrčila rameny. ,,A proč ti tak říkají když se tak nejmenuješ?" nadzvedla jsem obočí. ,,Jmenovala se tak každá jejich uklízečka. Prý nechtěli porušit řetězec." zasmála se a začala utírat prach. ,,A tu uniformu ti vybíral kdo?" uchechtla jsem se. ,,Mr. J." povzdechla si. ,,Proč tak smutně?" nechápavě jsem se na ni podívala. Samozřejmě, že bych nebyla šťastná kdyby jsem takovou uniformu musela nosit, ale v tomhle bylo něco jiného. ,,Víte... Když je slečna Quinn na dlouho pryč tak bývám zneužívána Jokerem." vydechla. ,,Ale když jste tu vy tak je pravděpodobné, že bude...". ,,Katarino!" slyšela jsem Jokerův křik. Katarina, neboli Isabelle leknutím nadskočila. ,,Jdi uklidit mou pracovnu." zamračil se. ,,Ano Mr. J." vydecha a šla Jokerovým směrem. Když kolem něj procházela přitáhl si ji k sobě a něco jí zašeptal. Po chvilce ji odstrčil a s úsměvem se vydal ke mě. ,,Půjdeme se dívat na film?"

Chudák Isabelle.😢 Joker na Chloe něco zkouší😂😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat