Kapitola 36.

684 60 13
                                    

Procházela jsem se jen tak Gothamem. Všichni mě obcházeli obloukem. Jen jsem se na ně vždycky zašklebila a šla dál.

,,Chloe?" uslyšela jsem mě známý hlas. Prudce jsem se otočila a zadívala se na onu osobu. ,,Aaron?" nadzvedla jsem obočí. ,,Né, já jsem komisař Gordon." řekl hlubokým hlasem a zasmál se. ,,Aarone!" křikla jsem nadšeně a objala ho. Objetí mi hned opjetoval. ,,Kde si byla?" odtáhl se a prohlížel si mě od hlavy k patě. ,,Ale... Skočila jsem si k Barbaře na kafe a trochu se to protáhlo." mávla jsem rukou. ,,Bože... Tvoje ironie mi chyběla." zasmál se. Všimla jsem si, že drží květiny a bonboniéru. ,,Proč to máš?" nadzvedla jsem obočí a ukázala na věci. ,,S mojí přítelkyní máme třetí výročí." uchechtl se. ,,Počkat, počkat, počkat, počkat." dala jsem před sebe ruce a nadzvedla obočí. ,,Ty máš přítelkyni?" zasmála jsem se. ,,Jo. Jmenuje se Melanie. Jsme spolu tři roky." řekl hrdě. ,,To je skvělí! Moc vám to přeju!" usmála jsem se a znovu ho objala. ,,A jak se má Jerome?" nadzvedla jsem obočí. ,,No... Nejdříve tě hledal, ale pak se na to vykašlal. Celý čtyři roky sedí ve svým křesle a nechodí ven. Z toho křesla se hne jen když jde na záchod, vykoupat se a nebo si jde pro jídlo a pití." řekl se sklopeným pohledem. ,,Počkat. Vy furt bydlíte s Davidem?" nadzvedla jsem obočí. ,,Ne. Sehnali jsme si vlastní vilu, kde všichni bydlíme. Teda všichni kromě Davida." zasmál se. ,,A myslíš, že bych mohla.". ,,Né jestli můžeš. Ty tam musíš jít." zasmál se. ,,Tak jdem." popohnala jsem ho.

Otevřeli se hlavní dveře a zraky všech kromě Jeroma se zamířili na mě. Naznačila jsem ať jsou potichu a docupitala k Jeromovi.

,,Lásko jsem doma." zašeptala jsem mu do ucha. ,,Roberte podej mi prosím ty prášky. Zase mám ty halucinace." procedil mezi zuby a natáhl ruku směrem ke kanibalovi. Uchechtla jsem se a sedla si mu na klín. ,,To nejsou halucinace." usmála jsem se a pohladila ho po tváři. ,,Dej mi dvojitou dávku. Je to horší než jsem myslel." podíval se na kanibala a pak zase na mě. Protočila jsem očima a políbila ho. ,,Už mi věříš?" uchechtla jsem se. Rozšířily se mu zorničky a nevěřícně si mě prohlížel. ,,Chloe?" vydechl. Přikývla jsem. ,,Chloe.." znovu vydechl. ,,Chtěl by jsi mít na svém klíně raději Arnolda?" zasmála jsem se. ,,Lásko!" vykřikl a objal mě. ,,Ohh... To je tak sladký." uculila se černovláska a přitulila se k Aaronovi. To je zřejmě Melanie. Jerome se odtáhl a zase si mě prohlížel. ,,Jsi krásnej." zavtipkovala jsem. Měl velké kruhy pod očima, bledší pleť a rozcuchané vlasy. Jen se zasmál. ,,,Jerome pustíš ji? My bychom ji taky rádi přivítali." zasmál se kanibal. ,,Já už jí nikdy nepustím." políbil mě a více si mě přitáhl. ,,Miluju tě..." zašeptala jsem mu a políbila ho. ,,Já tebe." políbil mě nazpátek.

Jéééééj🙌🙌🙌🙌❤❤❤

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat