Kapitola 122.

327 33 15
                                    

---Anabelle---

,,Tak co? Práskneme to na tatínka?" zasmála jsem a položila Miu na zem. Oba se na mě dívali a usmívali. ,,Mlčení znamená souhlas." uchechtla jsem se a vstala. Oba jsem je dala do ohrádky co máme v obýváku a šla nahoru. Aspoň pro jednou budu zlá. Muhehehe...

Zaklepala jsem abych si neudělala trauma jako má Dexter a když jsem dostala povolení, vešla jsem.

,,Co je Anabelle?" řekl otráveně a zároveň naštvaně strejda. ,,Nechtěla jsem vás rušit při vašem vášnivém sexu, ale jen jsem vám přišla zdělit, že Dexter šel na "návštěvu" k Barbie." naznačila jsem uvozovky a sledovala jak teta rudne vzteky. ,,Přeju hezkej zbytek sexu." dodala jsem ironicky, protože jsem věděla, že žádnej zbytek sexu nebude. Odešla jsem do obýváku a jen čekala.

,,Ten kretén! Já ho zabiju! Vykastruju! Utopím!" křičela teta všechny způsoby jakými Dextera zabije když kolem mě procházela. Za ní šel strejda se snahou jí uklidnit. Tohle nedopadne dobře. Jsem strašně zlá.

---Chloe---

,,Ten... Ten vocas! Já ho zabiju! Zničím!" křičela jsem při cestě k Barbary bytu. ,,Hele zlato uklidni se. Je to chlap, on za to nemůže! To příroda!" šel zamnou Jerome a snažil se mě uklidnit. ,,Já ti fláknu takovou přírodu, že upadneš do kómatu!" zakřičela jsem a zabouchala na dveře Barbary bytu.

,,Ano?" otevřela dveře Barbara a když mě zahlédla ztuhla. ,,Jdu si pro svoje dítě!" prskla jsem a bez povolení vešla do jejího bytu. ,,Hej! Co si to dovoluješ?!" křikla zamnou. ,,Bejt tebou tak radši ani nedejchám." uchechtl se Jerome. ,,Mami?!" polkl hlasitě Dexter když mě zahlédl. Celkem mě překvapilo, že je ještě oblečenej, ale líp pro mě. ,,Jo! A ty teď jdeš domů, protože tam máš svoje děti frajere!" zakřičela jsem, chytla jsem ho za vlasy a táhla do našeho bytu.

,,Tak mi trošku pomož ne?!" zakřičel Dexter na Jeroma, když jsem ho za vlasy táhla za sebou. ,,Promiň kámo, ale já si to nechci znovu posrat." uchechtl se Jerome. Když jsme došli do bytu pustila jsem Dextera.

,,Tak.... Já jdu dělat svoje otcovský povinosti...." zašeptal a hlasitě polkl. ,,Ty nikam nejdeš! Co jsem ti řekla?! Že z tohohle bytu nevykročíš! Co jsi udělal?! Vykročil jsi z bytu a odešel za Barbarou!" křikla jsem a dala mu facku. ,,Tati zklidni si jí trošku!" křikl po Jeromovi. ,,Promiň Dextere, ale tohle je mezi váma." zasmál se a sedl si na gauč. ,,Proč by měl zklidňovat mě?! Ty jsi porušil dohodu frajere! Já tě zabiju!" zakřičela jsem a snažila se ho uškrtit. Jerome mě od něj, ale odtáhl a držel v objetí. ,,Pusť mě! Já ho zabiju!" křičela jsem a snažila se z jeho objetí dostat. ,,Právě proto tě nemůžu pustit." zasmál se. Kopla jsem ho do rozkroku a on mě i přesto držel. ,,Sice mám teď koule v hrudním koši, ale stejně tě nepustím..." těžce vydechl a snažil se zadržet slzy. ,,Tati já se divím, že ty koule ještě máš." zasmál se Dexter. ,,Já tě zabiju!!!" zaječela jsem a snažila se z jeho objetí dostat. ,,Pusť mě ty postiženej, zrzavej, na práškách závislej hajzle!" ječela jsem a mlátila do Jeroma. ,,Dobře tak tě musím zpacifikovat jinak." zasmál se. Položil mě na gauč a lehl si nade mě. Ruce mi držel nad hlavou a já se nemohla pohnout.

,,Nesnáším tě! Jsi ten nejhorší budoucí manžel na světě! Nedovolíš mi ani zabít našeho syna! Takhle se podporuje manželka?!" křičela jsem a furt sebou vrtěla. ,,Kotě nech toho. Nechci ti ublížit." zasmál se. ,,A tobě Dextere doporučuju hodně rychle vypadnout do pokoje než se tvoje matka uklidní." dodal s úšklebkem. ,,Stejně ho zabiju!"

Chloe ruplo v bedně :D Co myslíte, že se stane příště? :O

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat