,,Dobře, tak mluv." usmála jsem se. ,,Byl bych rád kdyby jsi o tom co jsi u mě vcera viděla s nikým nemluvila." sklopil pohled. ,,Neboj nebudu." objala jsem ho. Když jsem se od něj odtáhla tak odešel k sobě do pokoje. Jen jsem se smíchem zakroutila hlavou a vydala se do kuchyně.
Když jsem sešla schody kluci začali pískat. ,,Jste jak malí." protočila jsem očima. ,,Tak promiň mami." zasmál se Aaron. ,,Proboha.. Co chcete k snídani?" opřela jsem se o linku. ,,Spíš k obědu." zasmál se David a ukázal na hodiny. ,,Dobře, tak co chcete k obědu?" nadzvedla jsem obočí. ,,Tebe!" ozval se Jerome a všichni kromě mě se začali smát. ,,Ty buď ticho nebo jsi bez oběda." ukázala jsem na něj. Jen se zamračil a složil si ruce na hrudi. ,,Další návrhy?" nadzvedla jsem obočí. Kanibal zvedl ruku. ,,Lidi nevařím." řekla jsem bez náznaků emocí. Ruku zase stáhl. Nad tím jsem se uchechtla. ,,Nikdo nic? Dobře budou boloňský špagety." protočila jsem očima a začala hledat ingredience.
,,Do prčic!" zašeptala jsem si pro sebe když jsem si tričko ušpinila od rajčete. ,,No co. Kašlu na to." pokrčila jsem rameny a tričko si sundala. Byla jsem tím pádem v černé podprsence a černých kraťasech. Podívala jsem se na kluky, kteří se všichni dívali na mě. ,,Odteď miluju vaření." ozval se kanibal. ,,Hele nečumte na mě! Říkáte mi snad mami ne, vy úchyláci." zasmála jsem se a hodila po nich utěrku. Samozřejmě se nikdo neotočil. ,,Bacha slintáte." zasmála jsem se a dál se věnovala vaření.
Po chvilce jsem na svém břiše cítila ruce. ,,Jerome nech toho já vařím." uchechtla jsem se. ,,To vidím. A moc ti to u toho sluší." zašeptal mi do ucha a políbil mě na krk. Podívala jsem se na kluky. Všichni na Jeroma koukali žárlivým a vražedným pohledem. Jen jsem se zasmála. ,,Můžeš mi prosím podat sůl?" řekla jsem a opřela se o linku. ,,Ne." uchechtl se. ,,Dobře, tak vypadni když mi nechceš pomoct." prskla jsem a vyhodila ho.
,,Konečně!" zakřičela jsem když jsem dovařila. Podívala jsem se na kluky, kteří už byli u jídelního stolu a koukali na mě. Protočila jsem očima a začala jim nandavat jídlo. Začala jsem jim rozdávat talíře. Každý mě plácl po zadku a za to ode mě dostal pohlavek. ,,Ty s tím nic neuděláš?" podívala jsem se nechápavě na Jeroma. ,,S čím." koukal na moje prsa. ,,Oči mám tady." ukázala jsem na oči do, kterých se mi na vteřinu podíval. ,,Oni ti tu očumujou a osahávaj holku s ty s tím nic neuděláš?" nadzvedla jsem obočí. Jen zakroutil hlavou, že ne. Protočila jsem očima, šla si vzít tričko a vydala se ven.
Dobré ráno! 😃 Bych řekla, že tam všichni začínají být strašně úchylný 😏😏😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤