Kapitola 42.

568 51 5
                                    

,,Kdy jsi to měla.. Víš co." pořád se na mě udiveně dívala. ,,Před dvěma týdny..." podívala jsem se na ni s uslzenýma očima. ,,Koupíme test a uvidíš, třeba máš jen zpoždění." usmála se a rozjela se k lékárně. Vyšla z auta a já chvilku čekala. Po chvilce se vrátila s testy a rozjela se směrem domů.

,,Počkej co šaty?" podívala jsem se na ni a nadzvedla obočí. ,,Šaty počkaj, tohle je důležitější." usmála se.

Vešli jsme do domu a na gauči jako vždy seděl kanibal. ,,Je Jerome doma?" zašeptala jsem. ,,Ne, jeli s Aaronem kupovat oblek." uchechtl se. Jen jsem přikývla a snažila se projít tak aby si nevšiml co držím v ruce. ,,Ty jsi zase v tom?" zasmál se. ,,Nevím!" křikla jsem a rozeběhla se nahoru.

,,Tak co?" vešla do koupelny Melanie. Seděla jsem u zdi a kolena měla přitisklé k bradě. ,,Nevím ještě čekám." zašeptala jsem. Sedla si vedle mě a objala mě. ,,To bude v pohodě." odtáhla se s úsměvem. ,,Já... Bojím se, že Jerome nebude na dítě připravený. Přece jenom. Sám se pořád chová jako dítě." podívala jsem se na ni nejistě. ,,On to zvládne." zasmála se. Zapípali mi hodinky a to znamenalo, že test by měl být hotový. Vstala jsem a vzala test do ruky. Když jsem se podívala na výsledek nahrnuly se mi slzy do očí. ,,Tak co?" nadzvedla obočí. Podala jsem jí test a sesunula se po zdi na zem. ,,No... To je... Dobrý?" nejistě se usmála. ,,Melanie jestli jsi si nevšimla já jsem těhotná. A s Jeromem." podívala jseme na ni a zamračila se. ,,Furt lepší než s Robertem, ne?" podrbala se vzadu na hlavě. Zamračila jsem se na ni ještě víc. ,,Tak.. Já půjdu." odložila test na umyvadlo a odešla. ,,Já jsem těhotná...." rozbrečela jsem se. Ještě chvilku jsem brečela a pak jsem si šla lehnout.

,,Neboj my to zvládneme." hladila jsem si břicho. Ještě chvilku jsem k synu či dceři mluvila a pak jsem usnula.

,,Ahoj lásko." zašeptal mi do ucha a políbil mě na krk. ,,Ahoj.." zamumlala jsem a otevřela oči. Usmál se a políbil mě. Protáhla jsem se a objala ho. ,,Jak šlo nakupování?" uchechtla jsem se. ,,Aaron je horší než ženská." odfrkl si. Zasmála jsem se. ,,Co vy a šaty?" políbil mě do vlasů. ,,My a šaty... Eh... Bylo... Bylo zavřeno." uchechtla jsem se. ,,Určitě jste se na to vykašlali a jeli někam na jídlo." zasmál se. ,,Odhalil jsi mě." usmála jsem se a políbila ho. Chvilku jsme se ještě mazlili a Jerome pak vstal. ,,Jdu se osprchovat." usmál se a odešel do koupelny. Já v klidu ležela když jsem si vzpomněla, že jsem na umyvadle nechala hodně důležitou věc. Rychle jsem šla ke dveřím od koupelny. Ty se, ale otevřeli a já vrazila do Jeroma. Spadla jsem a podívala se na něj. ,,Co to je?" zamračil se a zvedl ruku ve, které držel těhotenstký test. A sakra...

Zapeklitá situace... 😰😰😰

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat