Kapitola 139.

261 28 13
                                    

---Chloe---

,,Doufám, že ti nevadí, že tě takhle... zneužívám.." zasmála jsem se když jsme s Edwardem seděli ve spolce. ,,V pořádku. Rád ti pomůžu Jeroma štvát." uchechtl se a já s ním. ,,Celkem by mě zajímalo kde je..." nakrčila jsem obočí a rozhlédla se po místnosti.

---Jerome---

,,Domluveno?" uchechtl jsem se, když jsem si domlouval slečnu se, kterou budu provokovat Chloe. ,,Dobře... Ale... Trošku se bojím, že nás oba Puddin zabije..." řekla nervózně. ,,Tak to s ním nějak domluv. Prosím." usmál jsem se. ,,Ani nemusím... Támhle jde.." hlasitě polkla když se k nám blížil ten její "puddin". Teď jsem rád za to, že Chloe mi nadává... Představa, že mi Chloe říká "Puddin" je až... Nemožná.

,,Co tady děláš?" zamračil se když k nám došel. ,,Tvojí holku." uchechtl jsem se a on se zamračil ještě víc. ,,Co tady chce?" podíval se na Harley. ,,No.. On mě poprosil... Jestli bych před Chloe... Hrála jeho... Milenku?" zasmála se Harley. ,,A nebude to trošku divný?" uchechtl se. ,,Prosím." usmála se. ,,Dobře. Ale jednou mi to oplatíš." natáhl ke mě ruku. Bez váhání jsem ji přijal. Tohle šlo až podezřele hladce, na to, že jsem ho před chvílí sejmul....

---Chloe---

Po chvilce povídání, jsem si všimla Jeroma jak se baví s Harley.

,,Tak on chce abych začala žárlit jo?" uchechtla jsem se a viděla jak se políbili. ,,Ehm... Chloe, že neuděláš nějakou hloupost?" zeptal se mě Eddie, když viděl můj kamenný obličej. ,,To víš, že ne." ušklíbla jsem se, vzala Edwarda za ruku a táhla pryč.

---Jerome---

Chloe chytla Edwarda za ruku a táhla ho pryč.

,,Co teď, když odešli?" zeptala se Harley. ,,Co asi?" protočil jsem očima. ,,Hm..." začala přemýšlet a já se plácl do čela. ,,Bože, jsi vážně tak blbá, nebo se mi to zdá?" nadzvedl jsem obočí. ,,Hele! Nemusíš mě hned urážet!" řekla uraženě. ,,Zapomeň na to. Půjdeme k vám do cely a počkáme až Chloe přijde. V tý chvíli se my dva musíme nějak... Sblížit." uchechtl jsem se. ,,Spát s tebou nebudu." zamračila se a já se musel znova plácnout do čela. I když bych nejradši hlavou flákl o stěnu. ,,Ne spát! Možná se jen... Polonahý líbat." pokrčil jsem rameny. ,,Vypadám snad jako děvka?" zamračila se a já si ji prohlídl od hlavy k patě. ,,Jo." přikývl jsem s úsměvem. ,,Proč já ti vůbec pomáhám..." povzdechla si a já se zasmál. ,,Protože jsem úžasnej, dokonalej, krásnej, perfektní..." začal jsem vyjmenovávat všechny svoje dokonalý vlastnosti dokud mě nepřerušila.

,,To stačí ty metrouši." protočila očima. ,,Já nejsem žádnej metrouš! Jsem prostě krásnej od přírody." projel jsem si rukou vlasy a slyšel jak se ironicky zasmála. ,,Po mamince, že?" zasmála se a já se na ni podíval vražedným pohledem. ,,Moje máma byla chladnokrevná děvka." procedil jsem mezi zuby. ,,Jasný. A ty jsi chladnokrevnej metrouš. Chápu." s úsměvem přikývla. V tu chvíli jsem přemýšlel, že o stěnu nefláknu svojí hlavou, ale tou její. Jenomže pak by Joker flákl o stěnu mojí hlavou. A pak by Chloe flákla tou jeho... Takovej koloběh života lidí v Arkhamu.

,,Takže Chloe je vrchol Arkhamskýho potravního řetězce..." řekl jsem, ale nedošlo mi, že jsem to řekl nahlas. ,,Co to meleš?" Harley se mě nechápavě zeptala a já se na ni nechápavě podíval. ,,Co?" nadzvedl jsem obočí. ,,Proč tady meleš něco o potravním řetězci?" uchechtla se. ,,Neřeš, jdeme!" ukázal jsem směrem kudy se šlo pryč a vydal se na cestu. Harley mě s otráveným pazvukem následovala.

,,Ale no tak! Tohle byl můj nápad!"

Vím, že tahle výmluva je už trapná, ale může za to škola :D Navíc, teď když je pololetí... :D Omluvte to pjosíím :(( :D Pokusím, se vydat kapitolu zítra abych si to aspoň nějak odčinila :D :)) Jinak.. Jak se vám líbí nové díly Gothamu? :OO

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat