---Anabelle---
Se smíchem jsem se od něj odtáhla.
,,Promiň, ale já se většinou nelíbám s někým koho neznám." uchechtla jsem se. ,,Jo promiň... Já jsem Patrik Galavan." usmál se. To příjmení... Je mi povědomé... Ale odkud? Sakra Anabelle mysli!!
,,Tvoje jméno je mi povědomé.." nakrčila jsem obočí. ,,No.. Můj táta se snažil zabít tátu tvého přítele.". ,,Bývalého přítele." skočila jsem mu do řeči. ,,Počkat! Co?!" vyjekla jsem. ,,Ty jsi syn Thea?!" zamračila jsem se a kousek od něj odstoupila. ,,Jo, ale nejsem jako on." roztáhl ruce a usmál se. ,,O to nejde, ale tvůj táta mi málem zabil strejdu." nechápavě jsem se na něj podívala. ,,A tvoje teta mi tátu zabila." uchechtl se a přiblížil se ke mě. ,,Pravda." pokrčila jsem rameny a zasmála se. ,,Takže.. nezajdeme někam?" usmál se a já přikývla. ,,Navrhuji pláž nedaleko Gothamu." zasmál se a já nadzvedla obočí. Spokojeně přikývl a rozešel se. Pokrčila jsem rameny a následovala ho.
,,Proboha!" křikla jsem a lehla si do písku. ,,Ale no tak. Byla to super procházka." uchechtl se a natáhl ke mě ruku. Přijala jsem ji a postavila se. ,,Procházka to byla, ale super rozhodně ne." zasmála jsem se a on semnou. Zahlédla jsem Dextera s nějakou holkou. Snažila jsem se jí poznat, ale marně. Každopádně s ní vypadal dost.... Šťastně... Já ho už nemiluju! Nechci ho a je mi jedno, že tu je s nějakou děvkou. Teda dívkou! Dívkou!
,,Děje se něco?" Patrik do mě jemně drkl a já se vzpamatovala. ,,Ne, nic jen... Mám žízeň." zalhala jsem a usmála se. ,,Jde o něj, že jo?" nadzvedl obočí a pokynul hlavou k Dexterovi a té... Dívce. ,,Ani nevím, že tam je." protočila jsem očima a on se zasmál. ,,Neumíš lhát." zazubil se a já se zamračila. ,,Jdu si koupit pití." odfrkla jsem si a odešla k jednomu ze stánků.
,Zlatej Dexter. Tenhle kluk se mi nelíbí. Že já kráva jsem nemlčela!' říkala jsem si v duchu a u toho mi začaly téct slzy. ,Nesmím brečet! Já neumím brečet! Ne!' okřikovala jsem se. I přesto mi pořád tekly slzy. Je to poprvé co jsem kdy brečela. A ještě k tomu kvůli Dexterovi. Bylo by jednodušší kdyby jsme se neznali, ale ne! My spolu musíme bejt od dětství a ještě spolu bydlet! Musím se uklidnit.
Chtěla jsem si do kabelky sáhnout pro žvejku, ale místo toho jsem nahmatala..
,,Pistole?!" nechápavě jsem zašeptala a podívala se do kabelky. ,A jo. Vždyť ona si jí ode mě teta půjčovala.' zasmála jsem se v duchu.
Už vím jak se uklidním.
Z Anabelle bude frajerka! 😱😱😂😂
Jinak jsem si založila snapchat, kde mě (kdo má samozřejmě snapchat 😂) můžete sledovat 😍😍😂😂→ happiee2581
Taky mi pořád blbne wattpad a vydávají se samy kapitoly, takže pecka 😂😂A chtěla bych poprosit, jestli by jste se podívali na příběh mé kamarádky _Sadiee_x3 a trošku ji podpořili ať to psaní tak rychle nevzdá :))
Moc děkuji💜💜
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤