Kapitola 9.

941 63 4
                                    

Přitiskl mě ke zdi domu a začal mě líbat. Hned jsem spolupracovala. Nevím proč, vždycky mě tyhle věci znechucovali, ale s ním to bylo jiné. Hned se rychle odtáhl. Začal se smát jak pomatený. ,,Co je?" zasmála jsem se taky a nechápavě se podívala. Nic neřekl a odešel pryč. ,,Mami pohni!" křikla po mě Ann a já se za ní rozeběhla.

Absolutně nechápu jak, ale doběhla jsem do školy v Podpatkách. Jsem prostě frajer já vím. ,,Dobrý den, vy jste paní Atkins? Matka Ann?" zeptal se mě nějakej vousatej chlap. ,,Jo, a co?" podívala jsem se znechuceně. Až pak mi došlo co jsem řekla. ,,Teda ano, ano jsem." usmála jsem se a podala muži ruku. ,,Já jsem ředitel Worm a chtěl bych s vámi mluvit o chování vaší dcery. Jen jsem přikývla a následovala ho.

,,Takže za chvilku přijde i vaše dcera a vše vám řekne." řekl s úsmevěm a zároveň naštvaně. Po chvilce Ann fakt přišla. ,,Tak pochlub se svojí matce co jsi provedla." řekl naštvaně a Ann zakoulela očima. ,,Zbila jsem svojí spolužačku a dala jí hlavou o lavici." řekla a posadila se na židli vedle mě. ,,A proč?" řekl mile ředitel. ,,Protože mi nechtěla půjčit pastelku." zakoulela očima. Musela jsem se zasmát. ,,Co vám přijde vtipné na tom, že vaše dcera ublížila své spolužačce?" podíval se na mě naštvaně ředitel a já zmlkla. ,,To víte, je celá po mamince." zasmála jsem se. Jen se na mě nechápavě podíval. ,,Co tě nutilo k tomu tohle udělat, Ann?" podíval se na Ann a nadzvedl obočí. ,,Protože chci být jednou jako Chloe Barton." usmála se na mě a já na ní. Jak rozkošné! ,,Jenže Chloe Barton je psychopat, který je zavřený v Arkham Asylum. A zabila svou matku, takhle chceš dopadnout?" podíval se na ni. ,,Tohle se mě dotklo!" řekla jsem ublíženě a dala svou ruku na své srdce. Ředitel se na mě jen nechápavě koukl. ,,K zabití mojí matky jsem měla důvod víte!" zasmála jsem se. Ředitel už chtěl sahat po telefonu, jenže jsem vzala propisku a podla mu jí do oka. ,,Jo fakt skvělý Chloe! Co teď?!" křikla naštvaně a já se podívala na okno. ,,V kolikátým jsme patře?" podívala jsem se na Ann. ,,To je teď jedno, leží tady mrtvej ředitel!" křikla naštvaně. ,,V kolikátým jsme patře kurva?!" křikla jsem po ní. ,,V-v 1." řekla zděšeně. Já se ušklíbla a chytla ji za zápěstí. Otevřela jsem okno. ,,Jdeme domů." zasmála jsem se a vyskočila z okna. Ann hned zamnou. Zahodila jsem podpatky a rozeběhla se směrem do Annina bytu. Samozřejmě jsem Ann táhlla za sebou, co bych to jinak byla za matku, že jo.

,,Konečně domáááááá!" křikla jsem a lehla si na gauč. ,,No to je sice super, ale zrovna teď tu zastavili policajti takže se tě ptám... CO BUDEME DĚLAT?!" křikla. ,,Já vím co." zasmála jsem se. ,,Znova oknem skákat nebudu." složila si ruce na prsou. V tu chvilku někdo začal bouchat na dveře. ,,Tak si užij pokec s poldama." poslala jsem jí vzdušnou pusu a vyskočila. Samozřejmě chvilku po mě, vedle mě někdo dopadl. ,,Ok kam jdeme?" řekla nuděně. Chvilku jsem přemýšlela a pak mě to napadlo. ,,Jerome."

Pokračování příště...

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat