,,Zrzek na obzoru." zašeptala. Podívala jsem se jejím směrem. Opravdu tam byl. Byl opřený o stěnu koukal do neznáma. Najednou se na nás otočil a usmál se. Vstal a vydal se k nám. Stoupla jsem si před Ann a složila si ruce na prsou.
,,Ahoj." usmál se. ,,Vypadni." řekla jsem nepříjemně. ,,Proč? Tohle je veřejné místo." roztáhl ruce a zasmál se. ,,Ahoj Ann." zasmál se. ,,Nech jí. Vůbec na ní nemluv." procedila jsem mezi zuby a dala ruce do pěsti. ,,Ale no tak. Stejně se ke mě jednou vrátíš." zasmál se. ,,Myslíš?" řekla jsem znechuceně. ,,Já to vím, zlato." usmál se. Začala se ve mě vařit krev a já dala ruku v pěst. Zezadu mě za ruku, ale chytla Ann. Nejspíš na náznak ať nic nedělám. ,,Co je? Nic mi neuděláš? Já jsem tě chtěl zabít a zneužil tě. Nebudeš na to reagovat? Být tebou tak bych se propadl hanbou." šeptal pořád do kola. ,,Já toho hajzla zabiju!" křikla jsem, vzala nůž a shodila ho na zem. Sedla jsem si na něj obkročmo a přiložila nůž ke krku. ,,To neuděláš." zasmál se. ,,Řekni mi jedinej důvod." procedila jsem mezi zuby. ,,Nedokážeš mě zabít, přiznej to!" začal se smát. ,,Chloe nedělej to." ozval se zamnou ubrečený hlas Ann. Podívala jsem se na ni. Měla oči plné slz. ,,Chloe, udělej to!" ozval se Jerome a smál se. ,,Chloe když to uděláš, můžou tě najít a zavřít. A já nechci znovu přijít o mámu." vzlykala. ,,Ooo tak ty jsi její maminka?" zasmál se. ,,Prosím." vzlykla naposledy. ,,Dobře..." vzdychla jsem a slezla z Jeroma. Chytla jsem Ann za ruku a vydala se pryč. ,,Slabost! Jsi slabá!" křičel za mnou Jerome a smál se. ,,Nevšímej si ho." usmála se Ann a šli jsme dál.
Večer
,,Tak kdy začne naše rodinná akce?" řekla otráveně Ann a podívala se na mě. ,,Právě teď" zasmála jsem se. ,,Co?" nechápavě se na mě Ann podívala. ,,Vidíš ten klub?" ukázala jsem na klub. ,,No vidím no." řekla znuděně. ,,Já tam proklouznu, na záchodech se převléknu, někoho sbalím, přimněju ho aby mě dostal do jeho bytu kam samozřejmě propašuju i tebe, a potom ho omráčíme a následně je celý tvůj." zasmála jsem se. ,,Super nápad! Ale.. Ty máš nějaký šaty?" podívala se na mě. ,,Já jsem vždy připravena." zasmála jsem se a vydala se k budově. Ann cupitala hned zamnou. Dostali jsme se k zadní části budovy kde bylo okýnko na záchody. A pro mé štěstí bylo otevřené. ,,Až se převlíknu hodím ti tašku, dobře?" podívala jsem se na Ann a vlezla do okna. ,,Joo.." zabručela. Rychle jsem se převlékla do šatů, vzala si černé podpatky a tašku hodila zpátky Ann. ,,A jak dlouho ti to bude trvat?" řekla nepříjemně. ,,Dej mi 30 minut." řekla jsem pobaveně a vyrazila do hlavní místnosti.
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤