Kapitola 73.

395 31 10
                                    

---Chloe---

,,Co?" nadzvedla jsem obočí. ,,Nic. Jen jsem chtěl udělat dramatický vstup." zasmál se a lehl si vedle mě. ,,A já myslela, že větší idiot než Jerome neexistuje." odfrkla jsem si a otočila se zády k němu. ,,Já nejsem idiot. Jsem génius." zasmál se. ,,To o sobě Jerome říká taky. Nejste vy bráchové nebo tak něco?" uchechtla jsem se. ,,Díky bohu, ne." zasmál se znovu. Cítila jsem jeho dech stále blíže u mého krku. Po chvilce jsem ucítila i ruce na svém pase.

,,Dej. Ty. Ruce. Pryč." procedila jsem mezi zuby. Jen se uchechtl a nic neudělal. ,,Prosím dej ty ruce pryč." protočila jsem očima. Přitáhl si mě ještě blíž k sobě. Když už jsem s tím nic neudělala otočila jsem se čelem k němu. Jistota je jistota, ne? Když usnul, dala jsem je ruce pryč a vstala. Šla jsem do obýváku a podívala se na hodiny.

,,Ono je teprve 5?" zasmála jsem se. Posadila jsem se na gauč a pustila televizi. Běžel nějaký film. Byla to slaďárna, ale nic jiného nedávalo. Dobře kecám. Jen jsem byla líná to přepnout. Furt jsem měla pocit, že mě někdo nebo něco sleduje. Otočila jsem se a tam stál Joker s jeho typickým úšklebkem. Akorát na něm bylo něco jiného. Že by to byly vlasy? Nebo nové tetování? A nebo ten rozbitej nos a krev všude možně? Neee... To budou určitě vlasy.

,,Tohle se ti povede když spíš?" zasmála jsem se. ,,Neeee... Jen se za mnou přišel podívat starý známý." uchechtl se a sedl si vedle mě. ,,Batman?" nadzvedla jsem obočí. Jen přikývl a dal svou ruku kolem mých ramen.

,,Dej tu ruku pryč.." zabrblala jsem a snažila se dát jeho ruku pryč. ,,Ne." zazubil se a objal mě i druhou rukou. ,,Nech toho!" začala jsem se smát když mě začal lechtat. Položil mě na záda a stále mě lechtal. ,,Prosím nech toho!" vyjekla jsem mezi smíchem. ,,Co za to?" uchechtl se. ,,Já nevím, ale nech toho!" svíjela jsem se v křečích od smíchu. Přestal mě lechtat a já začala zhluboka dýchat. Ovšem mé dýchání něco překazilo. Rty. Jeho rty. Zarazilo mě to a tak jsem nic nedělala. Po chvilce jsem se vzpamatovala a odstrčila ho. Nechápavě se na mě díval a já na něj. Posadila jsem se kousek od něj a sledovala televizi.

,On ti dal pusu! Proč jsi toho nevyužila?!' křičelo na mě mé svědomí. Podívala jsem se na šaška. Měl zamyšlený výraz a koukal na televizi. Prohlédla jsem si ho od hlavy k patě a pokrčila rameny. Podíval se na hodinky a vstal.

,,Musím jít. Uvidíme se ráno." zazubil se. ,,A kam jdeš?" nadzvedla jsem obočí. ,,Musím jít něco zařídit. Měj se." zasmál se a odešel. Protočila jsem očima a dál sledovala film. Po chvilce něco zacinkalo. Byl to mobil co ležel na stole. Byl fialový, takže byl určitě klauna. Nenápadně jsem ho vzala a podívala se kdo mu píše. Jerome?

,,Souhlasím." přečetla jsem zprávu. Nedávalo mi to smysl a tak jsem si přečetla celou konverzaci.

,,Dělá si prdel?!"

Co myslíte, že bylo v konverzaci mezi Jokerem a Jeromem? 😱😱😱😱😱

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat