Kapitola 12.

1K 66 4
                                    

Probudila jsem se, ale vedle mě nikdo neležel. Taky jsem byla oblečená do toho pyžama o, které jsme se včera s Jeromem celou noc "prali". Musím říct, že se umí "prát" fakt dobře. Nakonec jsem se rozhodla, že vstanu. Byla jsem ráda, že jsem se udržela na nohou. Strašně mě to bolelo mezi nohama. Proč asi, že jo Chloe? Bože někdy si říkám, že jsem fakt idiot.

,,Dobrý..." koukla jsem se na hodiny. ,,Pořád ráno." dodala jsem a usmála se. ,,Čáu..." řekla Ann, která se koukala na televizi. Vydala jsem se vzít si něco k jídlu. ,,Proč tak kulháš Chloe?" zasmála se Ann a pozorovala mě. ,,Víš.. My.. My jsme se včera s Jeromem poprali o pyžamo." zasmála jsem se a podrbala se na zátylku. ,,Jasně. "Prali"." naznačila uvozovky a začala se smát. ,,No fakt!" dala jsem si ruce v bok. ,,Chloe. Je mi 13. Já už vím co to je sex. A rozhodně to neznamená, že jste se rvali." zasmála se. ,,Plus jste byli slyšet." dodala. Já se zasekla v půlce kroku a pomalu se na ní otočila. ,,Cože?" zasmála jsem se. ,,Že jste byli moc hlasitý!" křikla a začala se smát. ,,Kecy." řekla jsem s nezájmem a složila si ruce na prsou. ,,Oh, Jerome, jooo! OH Ano!" začala mě napodobovat, rukama napodobovat sex (snad chápete jak to myslím :DD) a u toho se smála. ,,Tohle se u tebe normálně při rvačce říká? Nebo spíš v tvým případě křičí." zasmála se. ,,Koukej se na telku." odsekla jsem naštvaně a dokulhala k lednici. ,,Měla jsem pravduuu!!" křikla a začala se smát. Vzala jsem si nějaký jogurt a šla si přisednout k Ann. ,,A kde vůbec Jerome je?" podívala jsem se na Ann. ,,Proč? Chceš si s ním dát další kolo?" zasmála se. ,,Ty jsi debil!" dala jsem jí slabé pěstí do ramene. ,,Ale vážně, kde je?" podívala jsem se na ni. Ukázala na dveře Jeromovi pracovny. ,,Dobře." zasmála jsem se. Šla jsem vyhodit kelímek od jogurtu a podívala se na hodiny. Bylo 10:50. Řekla jsem si, že bych mohla něco uvařit. Ann mi pomohla a povedli se nám boloňské špagety.

,,Zavolej Jeroma." strčila jsem do Ann. ,,Jeromeee oběd!!!!" zakřičela. ,,Já myslela jako, že pro něj dojdeš, ale nevadí." zasmála jsem se. Po chvilce přišel Jerome a sedl si ke stolu. ,,Co si sedáš? Pojď si pro to." zasmála jsem se. ,,Myslel jsem, že mi to doneseš." zasmál se on. ,,Jerome řeknu ti to narovinu... Já jsem ráda, že vůbec stojím." řekla jsem znuděně a pak se zasmála. Ke mě se přidala i Ann. ,,Z toho jak jsme se včera porvali?" podíval se na mě Jerome a nadzvedl obočí. ,,Nesnaž se. Ví o tom." ukázala jsem na Ann. ,,A jak jako?" podíval se na ni nechápavě a zasmál se. ,,Oh Jerome jooo, kurva joo!" zase mě začala parodovat. Jerome se začal smát. ,,Ann!" okřikla jsem jí. Bylo mi to fakt dost trapný. ,,No co. Tohle jsi říkala." zasmála se. Dokulhala jsem k ní. ,,Dej si radši špagety." řekla jsem mile a nacpala jí vidličku špaget do pusy. Jerome se zase začal smát a já se posadila.

Když jsme dojedli Ann uklidila nádobí a šli jsme se koukat na telku. ,,Jdu si lehnout. Celou noc jsem kvůli slečně ukřičené nespala." zasmála se Ann a dala se na odchod. Hodila jsem po ní polštář a dělala uraženou. ,,No ták nic si z toho nedělej. Podle mě to bylo strašně sexy." zavrněl Jerome a začal mě líbat na krku. Jen jsem se usmála a položila se na záda. Naznačila jsem mu prstem ať jde blíž. ,,Já tě zbožňuju." zašeptal a zasmál se. Podepřel se rukama o opěradlo gauče aby mě nezalehl a začal mě znovu líbat. ,,Myslím, že zítra se nepostavím už vůbec." zasmála jsem se do polibku. ,,Jo. Ale důležitější je, že mě teď něco stojí." zasmál se Jerome a já se přidala. (Bože můj co to tady píšu :DD) Sundala jsem mu tričko a zahodila ho někam na zem. Když se chystal sundat on to moje otevřeli se dveře Annina pokoje. Oba jsme se na ni podívali a odtrhli se od sebe. ,,Hele. Já chápu, že jste oba strašně nadržený, ale jděte si aspoň k sobě. Na tom gauči sedí i jiný lidi než vy dva." řekla znechuceně a šla se asi napít. Jerome se vrátil zpět nade mě. Obmotala jsem své nohy kolem jeho pasu a chytla ho kolem krku. On se zvedl a při stálém líbání nás dostal do ložnice. Samozřejmě jsme si zopakovali minulou noc. Chloe jestli ty se zítra postavíš tak to bude zázrak a dáš se do kláštera!

Nadrženci... :DD Já vím, že tenhle díl je nudnej, ale ten příští bude lepší. Přísahám!

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat