Kapitola 17.

866 57 3
                                    

Probudili mě sluneční paprsky a zpěv ptáčků... Dobře kecám, probudil mě Annin křik z kuchyně. ,,Sakra!" zakřičela znovu. To už jsem vstala a šla se podívat co se děje.

,,Co tady blbneš?" zasmála jsem se. Ann stála u sporáku a nad něčím se rozčilovala. ,,Nevím jak se tenhle krám zapíná! Chybí mi můj sporák!" řekla naštvaně a složila si ruce na prsou. Došla jsem k ní a zadívala se na sporák. ,,Myslím, že musíš zmáčknout tohle." zmáčkla jsem nějaké tlačítko. Sporák začal hlasitě pípat. Obě jsme zaječeli a chytili se té druhé. Sporák najednou přestal pípat. Pustila jsem Ann a podívala se na sporák. Byl stejný jako před tím. ,,To je, ale hovadina." podívala jsem se nechápavě na sporák. ,,Souhlas." řekla Ann a šla si sednout na gauč. Já jsem šla ke kávovaru, který jsem úspěšně zapnula. Vzala jsem si kafe a šla za Ann.

,,Co dneska budeme dělat?" zeptala se a podívala se na mě. ,,Já nevím jak ty, ale já nutně potřebuju oblečení." zasmála jsem se. ,,Takže půjdeme něco vykrást?" nadzvedla obočí. ,,Né asi budeme platit." odfrkla jsem si a šla se podívat do Rickova šatníku. Vešla jsem do dveří a první co mě zaujalo byla ženská paruka. Měla hnědou barvu a vypadala jako pravé vlasy. Popošla jsem dál. Bylo tam plno paruk. ,,Aha.." zasmála jsem se a paruky si prohlížela. Našla jsem síťku na vlasy (nebo prostě to co se dává pod paruku aby vám nebyli vidět vlasy :D), chvilku s ní bojovala, ale nakonec se mi povedlo ji nasadit. ,,Tak, kterou si vezmu..." poklepávala jsem si po bradě a prohlížela paruky. ,,Hej co tady děláš?" zasmála se Ann když přišla do šatníku. ,,Vybírám si vlasy nevidíš?" pokynula jsem k parukám. Zasmála se a začala si taky prohlížet paruky. ,,Na co to tu měl?" podívala se na mě. Pokrčila jsem rameny a vzala jednu paruku, která mě zaujala. Nasadila jsem si ji a šla se podívat do zrcadla. Vypadala jako pravé vlasy. ,,Tak co?" zasmála jsem se a otočila se na Ann. ,,Pecka! Ale v obličej jdeš furt poznat." usmála se. ,,Hm..." poklepala jsem si prstem na bradu a přemýšlela. ,,Hej pojď sem!" křikla Ann a já se za ní vydala.

Když jsem k ní přišla seděla u kosmetického stolku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsem k ní přišla seděla u kosmetického stolku. ,,Tenhle chlap chtěl bejt asi ženská." zasmála se Ann a ukázala na fotku Ricka v ženských šatech. ,,Ale byl kočka." zasmála jsem se a vyhnala Ann od stlko kam jsem si sedla. Bylo tam všechno. Make-upy, pudry, štětce, stíny, lepidla na řasy, řasenky, linky, prostě všechno co holka potřebuje. Dokonce tam byli doplňky jako naušnice, piercingy a řetízky. ,,Vždycky sem chtěla piercing!" vypískla jsem nadšeně a popadla jeden piercing. ,,Snad si to nebudeš propichovat, že ne?" podívala se na mě nechápavě Ann. ,,Nejsem idiot ježiši." protočila jsem očima a prohlížela si piercing. Odšroubovala jsem obě kuličky a vzala lepidlo na řasy. Jednu kuličku jsem si nalepila pod obočí a druhou nad obočí. ,,Super." zasmála jsem se. Podívala jsem se na Ann. Taky si vybírala paruku. Zasmála jsem se a začala se líčit. Dala jsem si světlý make-up, který jsem pak zapudrovala. Potom jsem si dala bronzer, nebo co to vůbec bylo. Byl to pro mě celkem boj, protože jsem tyhle věci snad nikdy nepoužívala. Nakonec jsem si udělala šedočerné stíny, linky a rty obtáhla černou rtěnkou.

,,Tadá!" křikla jsem a roztáhla ruce. ,,Wow! To je pecka!" zatleskala mi Ann. Uklonila jsem se a začala si prohlížet oblečení. Všechno mi bylo moc velké. Rozhodla jsem se , že si to trošku upravím. Vzala jsem čistě černé tričko s krátkým rukávem a spodem ustříhla tak, aby vypadalo jako crop-top. Potom jsem ještě upravila kalhoty na kraťasy a mohlo se jít ven. Ještě jsem chvilku musela čekat na Ann. No chvilku.. Asi hodinu.. Ta ke mě přišla úplně stejná jako před tím jen měla paruku. ,,Můžeš mi vysvětlit, co jsi tam tak dlouho dělala?" zasmála jsem se. Ukázala na tašku, kterou měla přes rameno a řekla: ,,Balila zbraně. Přece nebudeme platit, ne?" začala mě parodovat. Jen jsem protočila očima a vyšla ven.

Procházeli jsme se čtvrtí kde byli ty luxusnější obchody, dokud nás jeden úplně prázdný nezaujal. Byla v něm jen prodavačka. ,,Tak jo, dej mi to." řekla jsem a vzala si od Ann tašku. Chytla jsem ji za ruku a táhla do obchodu.

,,Ehh slečno??" řekla znechuceně prodavačka. Otočila jsem se na ni a nadzvedla obočí. ,,Musím vás požádat aby jste odešla. Toto je obchod pro slušné lidi." řekla a ukázala na dveře. Došla jsem k ní a opřela se o pult. ,,Proč si myslíte, že já nejsem slušná?" ukázala jsem na sebe. Porozhlédla jsem se po krámě. Ann už si vybírala věci. ,,Prosím odejděte." řekla rázně. Vytáhla jsem zbraň a namířila na ni. ,,Nebo co?" usmála jsem se. ,,Prosím, nedělejte to." zašeptala a dala ruce nad hlavu. ,,Proč?" usmála jsem se a nabila zbraň. ,,Prosím.." zašeptala a rozbrečela se. ,,Bože! S váma není nikdy sranda. To je furt: Prosím, prosím." protočila jsem očima. ,,Řekni mi vtip." zasmála jsem se. ,,Já, já neznám žádné vtipy." vykoktala. ,,Hm.. Pro tenhle svět jsi moc nudná!" řekla jsem drze a zastřelila ji. Potom jsme si nabrali hodně věcí, odstranili z nich čipy a spokojeně odešli. ,,To bylo super." zasmála se Ann a odhopsala dál ode mě. Jen jsem se usmála. ,,Myslíš si, že tě nikdo nepozná?" zašeptal mi do ucha známý hlas. A sakra.

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat