Kapitola 40.

682 48 11
                                    

Probudila jsem se a podívala se vedle sebe. Jerome už tam nebyl, ale na naší posteli byly stále peníze. Byly stále rozházené po celé ložnici. Usmála jsem se a otočila se na druhý bok. ,,BAF!" křikl Jerome. Zaječela jsem a spadla z postele. ,,Ty jsi fakt idiot!" křikla jsem. Jen se rozesmál. Vstala jsem a šla se obléct. Vzala jsem si své krajkované spodní prádlo, protože jiné nemám. Vzala jsem si kraťasy a začala hledat tričko. Nakonec jsem popadla dvě trička a vešla do ložnice.

,,Jerome proč nemám normální oblečení?" nadzvedla jsem obočí a hodila po něm trika. ,,Protože jsem to oblečení vybíral já." zasmál se. ,,Jasně. Ale, že já vypadám jako štětka to ti je jedno." uchechtla jsem se. ,,Pozor!" vztyčil prst, vstal, došel ke mě a objal mě kolem pasu. ,,Vypadáš jako moje štětka." zašeptal mi do ucha. ,,Tak to díky." zasmála jsem se. Usmál se a políbil mě. ,,Nech toho. Tvoje štětka se musí oblíct." zasmála jsem se a zaplula zpět do šatníku. Vzala jsem si tričko s jak jinak než velkým výstřihem. Šla jsem si do obýváku sednout na gauč a číst si knihu.

,,Lásko jedu vyřídit nějakou práci, do večera jsem doma." Jerome mě políbil na tvář a odešel. Jen jsem protočila oči a dál četla. Po chvilce jsem si pustila televizi a zrovna tam běžela reportáž o naší večeřejší oslavě v bance. Jen jsem to s úsměvem sledovala. ,,Ahoj." usmála se Melanie a posadila se ke mě. ,,Ahoj." uchechtla jsem se. ,,Kde je Jerome?" nadzvedla obočí. ,,Jel něco zařídit." mávla jsem rukou. ,,Co se ti stalo? Radost z tebe jen srší." usmála jsem se. ,,Protože ze mě." ukázala na sebe. ,,Bude paní Helzingerová!" vykřikla nadšeně. ,,To je skvělý!" vypískla jsem a objala ji. ,,Co tu řvete?" prskl kanibal když vešel do místnosti. ,,Protože tady z Melanie bude paní Helzingerová." řekla jsem nadšeně. ,,Kecáš." uchechtl se. ,,Nekecá." zasmál se Aaron. ,,Lásko!" křikla Melanie a objala ho. Bylo to trochu směsné když je Aaronovi po lokty. Usmála jsem se na ně a vrátila se ke sledování televize. ,,Chloe?" usmála se Melanie. ,,Ano?" podívala jsem se na ni a nadzvedla obočí. ,,Půjdeš mi za družičku?" zeptala se mě nadšeně. ,,Jasně." usmála jsem se. Znovu mě objala a někam odešla.

,,A co ty?" zasmála jsem se a podívala se na Kanibala. ,,Co, co já?" uchechtl se. ,,No... Kdy ty si někoho najdeš?" zasmála jsem se. ,,Já nikoho nechci." prskl. ,,Ty máš holky jen na jídlo, že?" zazubila jsem se na něj. Jen se smíchem přikývl. Celej den jsme si spolu povídali. Kdo by řekl, že někdo jako on bude i docela chytrej.

,,Čau jsem doma." zasmál se Jerome a vešel do obýváku. Podíval se na nás a zamračil se. ,,Lásko klid jen si povídáme." zasmála jsem se. ,,Jo lásko." uchechtl se kanibal. Jerome na něj hodil vražedný pohled a přisedl si ke mě. ,,Kde jsi vůbec byl?" nadzvedla jsem obočí. ,,Melanie mě požádala abych jí vybral šaty pro družičku, tudíž pro tebe." uchechtl se. ,,Tak nejen, že vypadám jak štětka doma. Já takhle budu i na jejich svatbě." protočila jsem očima. Kanibal s Jeromem vybuchli smíchy. ,,Jdu spát." zašeptala jsem a odešla do ložnice.

Po chvilce jsem na mém pase ucítila Jeromovi ruce. Jen jsem se uchechtla a usnula.

Jéééj bude svatba 🙌🙌👰💏

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat