Na stole seděla ta ženská a líbala se s Jeromem. Jakmile mě slyšel tak se od ní hned odtrhl. Joker si sundal helmu a vražedným pohledem se díval na ni díval.
,,Puddin!" vyjekla a rozeběhla se k němu. Když byla těsně u něj tak jí dal facku, že spadla na zem. Já došla k Jeromovi. ,,Já jsem v tom nevinně." zašeptal. Usmála jsem se a prudce zvedla koleno. Udeřila jsem ho do rozkroku. Sesunul se k zemi a já se na něj usmála. ,,Já vím, že jo." řekla jsem ironicky a podívala se na Jokera. ,,A-ale Puddin! Já myslela, že to je doktor. Chtěla jsem ho zabít a pak ti pomoct utéct!" říkala a u toho brečela. Joker jí znovu dal facku, chytil ji za loket a zvedl. Chytl ji kolem pasu a přitáhl k sobě. ,,Moc mě to mrzí... Pane.." vydechla. Zasmál se a políbil ji. ,,Bože, vy jste divný." protočila jsem očima a podívala se na Jeroma. ,,Zvedej se, jdeme!" prskla jsem a šla ke dveřím. Zasmál se a zvedl se. ,,Ehm.. Jak propašujeme jí?" nadzvedla jsem obočí a ukázala na... Myslím, že to je Harley. ,,Jo Puddin. Co já?" našpulila pusu. ,,Neboj puso, táta to zařídí." zasmál se Joker a vyšel ven. ,,Proč pro mě taky nemáš přezdívku?" zamračil se Jerome. ,,Ale mám. Mám jich hodně. Imbecil, idiot, kretén, hovado, mám pokračovat?" nadzvedla jsem obočí. Protočil očima a šel za Jokerem. ,,Jinak, jsem Harley. Harley Quinn." usmála se na mě a podala mi ruku. ,,Chloe." prskla jsem a znechuceně se podívala na její ruku. ,,Bože, ty jsi přesně jako můj Puddin!" křikla nadšeně a objala mě. ,,Jdi ode mě!" prskla jsem a odstrčila ji. ,,Ty jsi kopie!" řekla s úsměvem. Protočila jsem očima a šla ven za klukama. Všechny stráže byli mrtvé. ,,Jdeme." pokynul Joker a všichni jsme šli za ním.
,,Celkem nudnej útěk." odfrkla si Harley. ,,Doma ti to vynahradím." zasmál se Joker. ,,Něco ti dlužím." usmála jsem se na Harley. Nechápavě se na mě podívala. Políbila jsem Jokera a řekla: ,,Teď jsme si kvit.". Dívala se na mě vražedným pohledem a to samé Jerome. ,,To jsem nevstřebal, ještě jednou." zasmál se šašek a dal mi pusu. ,,Puddin!" řekla naštvaně Harley. Podíval se na ni vražedným pohledem. ,,Už mlčím." šeptla. ,,Díky doktorko. Ještě se sejdem." zasmál se, chytl Harley kolem pasu a odcházeli. Jerome se na mě díval vražedným pohledem. ,,Co čumíš? Jdeme." bouchla jsem ho do ramene a šla.
Vešli jsme do domu a chtěli jsme překvapit Dextera. Ovšem to co jsme viděli překvapilo spíš nás..
Tak co to bylo? 😂😂😱
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤