Kapitola 114.

331 30 8
                                    

---Jerome---

Po několika minutovém rozhovoru s Dexterem jsem se rozhlédl po bytě abych zjistil kde se co nachází.

,,Tak já jdu mami." přišel za Chloe Dexter. ,,Dobře. Zítra nejdýl do osmi večer budeš doma, ano?" pohladila ho po vlasech a upravovala mu bundu. ,,Jo.." protočil Dexter očima. ,,Tak dávej pozor. Mám tě ráda." Chloe ho políbila na tvář. Dexter se s námi rozloučil a odešel.

,,Anabelle je kde?" zeptal jsem se Chloe, která dělala oběd. ,,Dnes spí u nějaké kamarádky." odpověděla aniž by se na mě podívala. ,,Takže jsme sami?" uchechtl jsem se. ,,Ano a ty nic nezkoušej. Po celém bytě mám zbraně a kdykoliv ti můžu ustřelit koule."otočila se na mě a usmála se. ,,Tak já se jdu osprchovat. Ať jsem aspoň čistej až mi ty koule ustřelíš." uchechtl jsem se a odešel do koupelny.

Obmotal jsem si kolem pasu ručník a šel jsem zpět do obýváku.

,,Tady máš jí" Chloe se na mě otočila s talířem v ruce. ,,Dlo." dořekla a zkousla si ret. ,,Díky." uchechtl jsem se a vzal jsem si od ní talíř.

,,Proč se na mě tak koukáš?" uchechtl jsem se když mě Chloe už delší dobu sledovala. ,,Jsi strašně sexy když máš strniště." řekla svůdně. ,,Chloe já myslel, že se spolu nevyspíme." zasmál jsem se. Zatřásla hlavou a postavila se rovně. ,,Samozřejmě, že ne." zamračila se a vzala můj prázdný talíř. Vstal jsem a šel k ní. Myla nádobí a byla ke mně zády. Objal jsem ji kolem pasu a políbil jsem ji na krk. ,,Jerome...." zašeptala a já se uchechtl. ,,Nech toho!" prskla a odstrčila mě od sebe. ,,Ale no tak. Sama víš, že to chceš." zasmál jsem se a sedl jsem si na gauč.

,,Vypadni se obléct." prskla Chloe a ukázala na schody. ,,Nemám oblečení." zasmál jsem se a stoupl jsem si. ,,Dexter má. Vypadni." zamračila se. ,,A proč tu nemůžu být takhle?" nadzvedla jsem obočí. ,,Protože... Protože jsem to řekla." prskla. Uchechtl jsem se a šel nahoru vzít si nějaké Dexterovo oblečení.

---Chloe---

,Proboha Chloe ovládej se! Je to Jerome a ty ho už nechceš! Nechceš s ním nic mít! Ale když on je tak sexy a úžasnej.... NE!' hádala jsem se sama se sebou zatím co se šel Jerome obléct. ,Potřebuju se uvolnit a nemyslet na něj... Potřebuju alkohol!' pomyslela jsem si a rozeběhla jsem se ke skříňce s alkoholem. Vyndala jsem skleničku a nalila jsem si trošku vodky. Vypila jsem obsah skleničky a opřela jsem se o linku.

,,Vzal jsem si největší velikost co měl Dexter ve skříni. Je to celkem v pohodě akorát mě to dost tlačí na koulích." zasmál se Jerome a já se na něj otočila. Kalhoty mu celkem seděly až na to, že mu celkem dost zvýrazňovaly rozkrok.

,,Jerome, nenávidím tě ze všech svých vnitřností aby jsi věděl."

Ouuuu... Asi bude divoko 😂😂😂😂😂😂 Co myslíte, že se stane příště? 😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat