Kapitola 70.

400 35 11
                                    

---Jerome---

,,Tati?" podíval se na mě Dexter když Chloe odjela. Podíval jsem se na něj a nadzvedl obočí. ,,Přijede Harley, že jo? Já s tebou sám doma nebudu." zasmál se. ,,Neboj jsi tu ještě se svou holkou." zazubil jsem se. Podíval se na mě vražedným pohledem. ,,Už jede." zasmála se Anabelle a pokynula na přijíždějící auto. Já s Dexterem jsme zpozornili. Neříkám, že Chloe nemiluju, ale tohle je úplně jiná liga! Takhle skvělá postava a ten zadek! Eh.. Samozřejmě mluvím o Chloe. O kom jiným taky, že jo.

Hned jak se auto zastavilo vyběhla Harley a běžela mě obejmout.

,,Ahoj!" vyjekla nadšeně. ,,Ahoj." zasmál jsem se a odtáhl se od ní. ,,Jezusky vy jste sladký!" usmála se na Anabelle a Dextera. ,,Nerozteč se." zasmál jsem se a šel vzít její kufr.

,,Oh ty jsi hodnej! Když někam jedeme s Mr. J. musím vše tahat sama." uculila se. ,,Ten tvůj Mr. J. asi není moc velkej gentleman, co?" uchechtl jsem se. ,,Ale je! Jen musí mít náladu." pokrčila rameny. ,,Aha." zasmál jsem se. ,,Tati nebal jí! Máš mámu." zamračil se Dexter. ,,Dextere už jsi si uklidil ten pokoj?" zazubil jsem se. Protočil očima a odešel. Hned za ním šla Anabelle. ,,Takhle ty se zbavuješ dětí?" uchechtla se. ,,Ne. Většinou mu vyhrožuju podříznutím." usmál jsem se. ,,Akorát pak Chloe vyhrožuje mě." pokrčil jsem rameny. Zasmála se a vydala se ke dveřím. Pozoroval jsem její zade.. Chci říct vlasy. Samozřejmě, že vlasy. Má krásné vlasy. Moc krásné vlasy.

,,Eh.. Jerome? Teče ti slona." zasmála se. Rychle jsem si slinu utřel a šel za ní. Společně jsme vyšli do druhého patra a zastavili jsme se před mojí a Chloenou ložnicí.

,,Budeš muset spát semnou... Nemáme volné pokoje." podrbal jsem se na zátylku. ,,Nebude. Přece ložnice tety a strejdy je volná." přidal se do našeho rozhovoru Dexter. ,,Přece ji tam nedáme bez svolení tety a strejdy. Strejda by mi pak utrhl hlavu." usmál jsem se na něj. ,,Tak může spát u mě. Já půjdu spát k Dexterovi." usmála se Anabelle a objala Dextera. ,,Dobře." odfrkl jsem si. Harley se zasmála a následovala mě do Anabellina pokoje.

,,To je krásnej pokoj!" vypískla lehla si do postele. ,,Nechám tě odpočinout si a mezitím půjdu udělat večeři." zasmál jsem se. Vztyčila palec, že jo a já odešel.

,,Vím o co se snažíš." zamračil se na mě Dexter když jsem zavřel dveře. Nadzvedl jsem jedno obočí. ,,Chceš se s ní vyspat." prskl. ,,Jak jsi na to přišel?" zasmál jsem se. ,,Když před tebou jde koukáš jí na zadek a slintáš. A taky máš v kalhotech.... O tom nebudeme mluvit." zamračil se ještě víc. ,,Hele". ,,Cokoliv s ní budeš mít řeknu mámě." vyplázl jazyk a odešel. ,,Konečně jsem zjistil co zdědil po Chloe." uchechtl jsem se a šel dolů.

,,Anabelle?" křikl jsem když jsem v kuchyni hledal hodně důležitou věc k tomu abych mohl začít vařit. ,,Co je?" přišla do kuchyně s nechápavě se na mě podívala. ,,Ty jsi holka". ,,Toho bych si bez tebe nevšimla strejdo." skočila mi do řeči. ,,Neskákej mi do řeči!" zamračil jsem se. ,,Co tady je sporák?" dodal jsem a naklonil se k ní. ,,Tohle bude ještě zajímavý." zasmála se a odešla. ,,Počkej! Co je ten sporák?!"

Jerome v nesnázích😂😂😂
Jinak vám chci poděkovat za 5000 přečtení!! Jste skvělý!❤❤❤❤❤❤ Do komentářů napište jaký by jste chtěli speciál, prosím 😊💗💗💗💗💗💗💗💗💗

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat