,,Tatínku?" zasmála jsem se. ,,Ano?" uchechtl se. ,,Už by jsi se měl začít připravovat. Je sedm hodin a ty tu ležíš polonahý na posteli." zasmála jsem se. ,,No jo.." vstal a odešel do šatníku. Po pár minutách vyšel v saku. ,,Bože ty jsi v saku taak sexy." našpulila jsem rty na, které mě hned políbil. ,,Máš hodinu na přípravu." uchechtl se a odešel. Já zaplula do šatníku a začala hledat něco sexy. Po chvilce jsem to našla.
Vlasy jsem si nakůlmovala, obula jsem si podpatky a vyrazila.
,,No konečně js..." podíval se na mě David a po něm hned všichni. Koukali na mě s otevřenou pusou. ,,Co je? Je něco špatně?" nadzvedla jsem obočí a začala si prohlížet šaty. ,,Je něco špatně! Vždyť ti v tom je všechno vidět!" řekl naštvaně Jerome. Přišla jsem k němu na dala své ruce kolem jeho krku. ,,Ale no tak. To se teď nosí." políbila jsem ho. ,,No dobře." uchechtl se. ,,A vy na ní nekoukejte! Proč nejste jako Arnold?" ukázal na Arnolda, který koukal do neznámá. Zasmála jsem se a vydala se k autu. ,,Nekoukejte mi na ten zadek." otočila jsem se na ně a zamračila se. Všichni začali dělat jako, že se nic neděje. ,,Jo, nekoukejte jí na zadek, ta je moje." zamračil se Jerome, došel ke mě, chytl mě kolem pasu a vydal se ven. Před autem nám David rozdal škrabošky a mohlo se jet. Zastavili jsme pár metrů od místa kde se večírek konal.
,,Takže vy dva" ukázal na mě a Jeroma. ,,vy jste manželé Blackovi. A tohle je vaše ochranka." dodal. ,,Jasně.. A co Arnold?" ukázala jsem na Arnolda stojícího vedle mě. ,,Ten je záloha." uchechtl se David. Jen jsem přikývla. ,,A proč tam vůbec jdeme?" nadzvedl Jerome obočí. ,,Ty co to pořádají mi ukradli něco moc důležitýho." prskl David. ,,A co? Recept na bábovku?" protočila jsem očima. Všichni kromě Davida a mě vybuchli smíchy. Dokonce i Arnold se zasmál. ,,Ticho!" křikl David. ,,Jdete tam pro diamant, který tam bude vystavený." řekl a rozdal nám zbraně. Všichni měli dvě pistole a dva nože. ,,Můžete jít." řekl David a ukázal směrem k budově. Vyšli jsme tedy. Jerome mě držel kolem pasu a kousek za námi šel Aaron a kanibal jako naše ochranka.
,,Dobrý den, jsme manželé Blackovi." řekl hlubokým hlasem Jerome. ,,Aaaa jistě, jděte dovnitř." usmál se muž a my vešli. První co upoutalo můj pohled byl parket kde se tančil valčík. ,,Lásko, půjdeme si zatančit?" udělala jsem na něj štěněčí pohled. Jen vydechl a přikývl. Když jsme procházeli kolem jednoho stolu nějaký muž mě plácl přes zadek.
,,Co si to dovoluješ ty prase?" podívala jsem se na muže znechuceně. ,,Co ti udělal lásko?" řekl hlubokým hlasem Jerome a podíval se na muže. ,,A sakra.. Pane Blacku moc se omlouvám netušil jsem, že to je vaše paní." začal ze sebe vykoktávat. ,,Jo ta je moje, a ty na ni nebudeš sahat, ano?!" skoro až křikl. ,,Ano pane." řekl muž a utřel si pot co mu stékal po čele. Spokojeně jsme s Jeromem odešli na parket, a tančili. ,,Lásko, jdu se napít." usmála jsem se na Jeroma. ,,Jdu s tebou." řekl rázně a vydal se se mnou ke stolu s pitím.
,,Čau kotě." zasmál se nějakej slizák. ,,Odpal špíno." řekla jsem znechuceně. ,,Ne." uchechtl se. ,,Vydni, protože támhle je můj manžel." ukázala jsem na Jeroma. ,,A co jako." zasmál se a chytl mě kolem pasu. ,,Lasko!" křikla jsem když mě ten úchyl začal líbat. Jerome mě ale neslyšel. Vzala jsem nůž a podla ho muži do břicha. Bože jak tohle mi chybělo! Ještě jsem do něj střelila a on se sesunul k zemi. V sále nastala panika. Z radosti jsem postřílela ještě pár lidí, ale pak se na m mě rozběhli dvě gorily. ,,Bum! Headshot!" křikla jsem a jednoho střelila do hlavy. Chtěla jsem střelit i druhého, ale došli mi náboje v obou zbraních. ,,A sakra.. Vyrovnáme šance?" usmála jsem se. Muž do mě chtěl střelit, ale někdo za mnou byl rychlejší. Byl to Jerome. Naznačil abych k němu doběhla Doběhla jsem k němu a společně jsme vyběhli z budovy. Doběhli jsme na místo kde stála dodávka. Všichni tam byli.
,,Chloe! Já věděl, že to posereš!" zakřičel David a začal kolem sebe máchat rukama. ,,Já bych to tak neřekl." zasmál se Jerome a hodil Davidovi diamant. ,,Jak jsi to?" koukal na něj udiveně David a ostatní taky. ,,Načasování." zasmál se Jerome a nastoupil do dodávky. Všichni jsme nastoupili a jeli domů.
,,Bože! Teď se musím jít vykoupat!" křikla jsem naštvaně, když jsme stáli v ložnici. ,,Já se k tobě přidám." zasmál se Jerome a políbil mě. ,,No tak to vůbec." uchechtla jsem se. ,,Proč?" udělal smutný obličej. ,,Protože..." začala jsem přemýšlet nad nějakým důvodem. ,,Protože už jsme spolu dneska spali." řekla jsem hrdě. ,,To sice jo, ale ty tvoje šaty přímo volají a žádají o to abych ti je sundal..." začal mi stahovat jedno ramínko. ,,Ale já jsem řekla ne." usmála jsem se a ramínko si zase nandala. ,,Tak dobře no." odfrkl si Jerome a šel do šatníku. Jen jsem se zasmála a odešla do koupelny.
Vyšla jsem ze sprchy a začala hledat pyžamo. ,,Sakra!" křikla jsem když jsem si vzpomněla, že jsem si pyžamo nevzala.
,,Jerome?" vykoukla jsem ze dveří koupelny. Jen se na mě podíval a nadzvedl obočí. ,,Doneseš mi prosím pyžamo?" usmála jsem se. ,,Jasně." uchýlně se podíval a odešel do šatníku. To jsem zvědavá co mi donese... Po chvilce přišel a podal mi rudou krajkovanou košili. ,,Jako vážně?" nadzvedla jsem obočí. Jen s úsměvem přikývl. Protočila jsem očima a zalezla do koupelny.
,,Tohle, že kupoval David?!" zašeptala jsem si pro sebe když jsem si košili prohlížela v zrcadle. Vyšla jsem z koupelny. Jerome už spal. Lehla jsem si k němu a usnula.
Tahle kapitola je nejdelší z tohoto příbehu a zdá se mi, že i nejnudnější 😃😃
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤