---Chloe---
Stále jsem poslouchala Dylan jak mluví o tom, že je Jerome sexy a, že by si s ním dala říct. JENŽE ON JE MŮJ. JENOM MŮJ.
Po chvilce si Jerome nejspíš všiml jak rudnu vzteky a tak si sedl vedle mě. Objal mě kolem ramen a přitáhl si mě k sobě.
,,Chloe ty se tváříš jak kdyby jsi mě chtěla zabít." zasmála se Dylan zatímco já jsem vzteky zarývala nehty do Jeromova stehna. ,,Bejt tebou o tomhle nevtipkuju. Ona je toho schopná." usmál se Jerome a políbil mě do vlasů. ,,Chloe by mi neublížila. Jsem její kámoška." zasmála se. Aby ses nedivila... ,,No jenže je trošku žárlivá..." polkl Jerome. ,,Na co žárlí? Že jí závidím takovýho krasavce jako jsi ty?" řekla svůdně. To už jsem nevydržela a skočila po ní. Shodila jsem jí na zem a začala jí mlátit.
,,Proboha Chloe nech mě!" ječela. Už ji tekla krev z nosu, měla roztrhlý ret a obočí. ,,Jerome je jen můj! Nikoho jinýho!" křikla jsem. ,,Dobrý kotě. Myslím, že už ses vyřádila dost." zasmál se Jerome a odtrhl mě od Dylan. ,,Pusť mě! Já ji zabiju! Vykuchám! Zničím! Rozdrtím jí lebku!" křičela jsem a snažila se od Jeroma dostat. Dylan rychle vstala a běžela pryč. ,,Vyvraždím ti celej rod ty děvko! Mě neutečeš! Tvoje máma, tvůj pes a tvoje auto, všichni budou do rána mrtvý! Všichni! Včetně tebe!" křičela jsem za ní než zabouchla dveře. ,,Já jí zabiju!" prskla jsem a postavila se na nohy. ,,Ale no tak, uklidni se." zasmál se Jerome a já se na něj otočila. ,,Já chci aby všichni věděli" přitáhla jsem si ho za límec trika k sobě. ,,že seš jen můj!" zašeptala jsem a začala ho líbat.
---Dexter---
,,Já umřu, já umřu, já umřu!" panikařil jsem a už jsem si vymýšlel úmrtní list. ,,A můžeš za to ty!" křikl jsem na Anabelle. ,,Já za to nemůžu! Neměl jsi jít za Barbarou! Stejně by se to časem dozvěděli! A drž hubu. Konečně se mi povedlo uspat TVOJE děti." řekla uraženě. ,,Jo, ale já teď díky tobě umřu!" zamračil jsem se. ,,Jerome neblbni!" ozval se mámin a tátův smích z chodby. ,,Řekla bych, že ty jen tak neumřeš ty bastarde." zasmála se Anabelle a já s ní. Mám to, ale štěstí. Na to jakej jsem zmrd....
---Jerome---
S Chloe jsme leželi v objetí a odpočívali.
,,Mám pocit, že ty mě dokážeš uklidnit víc než všechny prášky světa." zasmála se Chloe a já s ní. ,,Jsem úžasný. Přiznej si to." uchechtl jsem se. Zakroutila hlavou a podívala se na mě. Podívala se mi na vlasy a vypadala překvapeně. Ovšem to se hned změnilo na výraz pobavení. ,,Co mám na těch vlasech?" zasmál jsem se. ,,Jerome nerada ti to říkám, ale..... Šednou ti vlasy." zasmála se. ,,Cože?!?!"
Ouuuuuu.... Tohle Jerome psychicky nezvládne 😂😂 co myslíte? 😂😂😂 Btw. "Chudák" Dylan😂😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfic,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤