---Dexter---
,,Něco tady smrdí." řekl jsem po chvilce ležení. ,,To budeš ty." uchechtla se Anabelle. ,,Za 1. Anebelle Helzingerová doufám, že tě srazí kamion. A za 2. Já to myslím vážně." vstal jsem a oblíkl kalhoty. ,,Nevím co. Předpokládám, že sporák jsi vypl." uchechtla se a taky si něco oblíkla. Já se zarazil a ona si toho zřejmě všimla. ,,Dextere. Vypl jsi ten sporák, že jo?" zamračila se a já hlasitě polkl. ,,Jasně, že.... Ne." rozeběhl jsem se dolů.
,,No do prdele!" křikl jsem, když naše kuchyně hořela. ,,Co tady stojíš a čumíš?! Sežeň něco čím to uhasíš!" křikla Anabelle ze schodů a já začal panikařit. ,,Tak seš debil?! Neumíš uhasit oheň?!" zaječela. ,,Promiň, že nejsem nějakej podělanej hasič!" křikl jsem a snažil se najít něco čím to uhasím.
---Chloe---
Vešli jsme do kanceláře, kde stála moje doktorka a probírala něco s ředitelem. Když mě zahlédla, usmála se na mě a já na ní.
,,Posaďte se. Oba." řekl ředitel a my tak udělali. ,,Chtěl jsem s vámi probrat pobyt zde v Arkhamu." zhluboka se nadechl a já nadzvedla obočí. ,,Nechápu." uchechtla jsem se. ,,Sklapni Chloe a nech ho mluvit." řekl otráveně Jerome. ,,Drž hubu debile." prskla jsem. ,,Běž si za tím tvým brejlatým idiotem. Můžete si udělat krásnou chvilku." ironicky se zasmál. ,,Jasně. Půjdeme do trojky s tvojí mámou." usmála jsem se. ,,Ještě můžete přibrat tu tvojí." uchechtl se. ,,Tu necháme tobě. Ale bacha. Je prolezlá všema možnýma chorobama." zazubila jsem se a Jerome se uchechtl. ,,Nechte si tyhle hádky prosím na doma." řekl otráveně ředitel. ,,Já tady mám bejt dokonce života. Domů se už nedostanu." zamračila jsem se. ,,No.. Dle našich záznamů jste vy ani pan Valeska delší dobu neprovedli něco trestného." nervózně se usmál. ,,Dali mě sem za to, že jsem zmlátila svojí bejvalou kamarádku kvůli tomu, že balila zde přítomného zrzavýho pošuka." nakrčila jsem obočí. ,,Sama seš zrzavá." řekl otráveně Jerome. ,,Sklapni Jerry." uchechtla jsem se a on se na mě vražedně podíval. ,,Vážně? My.. My o ničem nevíme..." nervózně se usmál a ta doktorka měla takový zvláštní pohled. Ředitel před nás dal nějaký papíry a usmál se. ,,Propouštěcí zpráva. Stačí podpis a jste volní." usmál se a dal nám propisky. ,,Ještě jedna věc. Chci vzít Edwarda Nygmu sebou." usmála jsem se. Doktor rychle pokýval hlavou a pokynul na strážníka.
,,No jo. Pak by jsi neměla s kým spát co?" uchechtl se Jerome. ,,Sklapni Jerry. Tajty svý nálady si vylévej na Dexterovi, ne na mě." protočila jsem očima. Po chvilce přivedli Edwarda a ten si sedl na židli vedle mě.
,,Všichni tři jste propuštěni z Arkhamského ústavu." řekl ředitel a nechal nás podepsat papíry. Nechali nás se jít převlíct a pak nás pustili.
,,Nevím jak ti za tohle poděkovat." usmál se na mě před Arkhamem Edward. ,,Máš to u mě. Až něco budu potřebovat tak se ti ozvu." objala jsem se ho a rozloučili jsme se. Podívala jsem se na Jeroma, kterej se pořád mračil.
,,Co je Jerry? Ty jsi furt naštvanej?" uchechtla jsem se a praštila ho do ramene. ,,Jo." odfrkl si. ,,A jak si to můžu odčinit?" řekla jsem svůdně. ,,Necháš mě si koupit kočku." usmál se. ,,Cože?" nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Chci si koupit kočku." uchechtl se. ,,Nepřipadá v úvahu." zakroutila jsem hlavou. ,,Proč? Odčiníš si to tak." zazubil se a já protočila očima. ,,Můžu, můžu, můžu?" začal poskakovat na místě jako dítě. ,,Pak to probereme. Jdeme domů." zasmála jsem se a vydala se na cestu.
Před dveřma do bytu seděl Dexter s Anabelle a bylo tam pár hasičů.
,,Co se tady stalo?" zamračila jsem se když sem k nim došla. ,,Jééé... Mami... Víš... Stala se taková věc.."
Tady někdo umře :DD Jak myslíte, že to vysvětlí? :DD
Nápad s tím, že Jerome chce kočičku mi vnukla kamarádka a zároveň čtenářka a já jí slíbila, že to sem dám :DD #InspiraceByHolkaOdJeromaKteraSNimNechceBydletProtozeJeromeChceKoupitKockuAleOnaSeNaToJesteNeciti #+Shippujte#Kradleska
Vím, že ten obrázek s tím nějak nesouvisí, ale já ho sem musela dát, protože Jerome tam je strašně cute :333 :DDD
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤