,,Cože?!" vykřikla jsem a stoupla si. ,,No jo, život je krutej." pokrčil rameny. ,,Děláš si prdel?!" zakřičela jsem na něj. V té chvilce se rozesmál. ,,Ty imbecile!" zakřičela jsem. ,,Bože ty jsi na to fakt skočila!" říkal mezi smíchem. ,,Ty hovado." procedila jsem mezi zuby a vydala se do kuchyně pro nůž.
Vešla jsem zpátky do obýváku, ale Jerome nikde. ,,Ty mě chceš zabít?" zasmál se. Otočila jsem se na něj. ,,Mám lepší nápad." dodal s úsměvem. ,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. Nic. S úsměvem jsem předala zbraň Jeromovi. Ten si s ní začal pohazovat z ruky do ruky. Potom si ji přiložil ke spánku a řekl: ,,Ty Chloe, víš co je tajemstvím dobré komedie?". Zmáčkl spoušť. Nic. ,,Je to snad humor?" zasmál se a přiložil zbraň ke tváři. Po zmáčknutí spouště se opět nic nestalo. Vytrhla jsem mu zbraň a priložila si ji opět ke spánku. ,,Ne zlato." usmála jsem se a zmáčkla spoušť. Nic. Přiložila jsem si zbraň ke krku, usmála se a řekla: ,,Je to načasování." zasmála jsem se a zmáčkla spoušť. Nic. Se smíchem jsem Jeromovi zbraň předala. ,,Jsi dobrá." zasmál se a střelil do stěny. Proč si to ještě nedal k hlavě?! Nebo taky do rozroku. Malá kastrace by mu neublížíla, nebo jo? Nee... Znovu jsem si vzala nůž, který jsem před tím odložila na stolek a přiložila ho Jeromovi ke krku. ,,Chceš mě zabít jo?" zasmál se. ,,Až pak, teď mi řekni kde je Ann." usmála jsem se. ,,Nevím někde s Barbarou." uchechtl se. ,,Tak co? Zabiješ mě?" dodal se smíchem. Nic jsem neříkala jen jsem se zamračila. ,,Copak? Dělej přitlač na ten nůž no tak!" Smál se. Dala jsem nůž pryč z jeho krku a sklopila pohled. ,,Já věděl že to neuděláš, já věděl, že na to nemáš koule!" zakřičel a začal se smát. ,,Bejt tebou bych byla ticho nebo koule nebudeš mít ty." usmála jsem se a odnesla nůž. Přišla jsem zpět do obýváku, sedla si a pohodlně sledovala televizi. Po chvilce se Jerome sesbíral a sedl si ke mě. Dal svou ruku kolem mých ramen a přisedl si blíž. Podívala jsem se na něj pohledem alá okamžitě mě pusť nebo tě na místě vykastruju. Jen se usmál a prohlížel si mě. Po chvilce mi to začalo být nepříjemné tak jsem jeho ruku shodila a odsedla si o kousek dál. On si lehl a svou hlavu měl v mém klíně. S úsměvem se mi koukal do očí. ,,Nesnáším tě." procedila jsem mezi zuby. ,,Já tě mám taky rád." řekl dětským hláskem. Jen jsem se uchechtla. Po chvilce sledování televize jsem si všimla, že ho hladím po vlasech. Jen jsem pokrčila rameny a hladila ho dál.
Ty ho miluješ!
Ne nemiluju!
Ale jo, přiznej to!
Ne!
Dělej!
Dobře miluju ho! Stačí?!
Naprosto.
,,Chloe?" ozval se Jerome zatím co já se v hlavě hádala sama se sebou. Podívala jsem se na něj s nadzvednutým obočím. ,,Přemýšlela si někdy o nás dvou?"
Tak jsem vám udělala radost a nechala Ann žít 😃 co bych pro vás neudělala, že jo? 😂😂 Ale něco za něco, takže Jeromovi části těla už opravdu zůstanou na svých místech 😃
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤