---Chloe---
,,Zlato prosím nech toho..." zašeptala jsem, když Carrie už několik minut v kuse brečela. Podívala jsem se na Jeroma a nechápavě nadzvedla obočí. Koukal se Charliemu do očí a pořád dokola opakoval 'breč'.
,,Jerome co to sakra děláš?" zamračila jsem se. ,,Snažím se ho rozbrečet bez toho abych použil násilí." pokrčil rameny a pokračoval. ,,A proč ho chceš rozbrečet? Tobě nestačí, že brečí Carrie?". ,,Protože děti co brečí by měli bejt hodně aktivní." uchechtl se. ,,A on jen spí." dodal a ukázal na Charlieho. ,,Tak si vem jí." prskla jsem a dala mu Carrie. Když si jí Jerome vzal k sobě, tak přestala brečet.
,,Ty vole, tak mám nějaký antibrečící ruce nebo co?" zamračil se. ,,Měl by jsi být rád. Konečně je ticho." protočila jsem očima. ,,Ale já nejsem. Mám v plánu jí rozbrečet." ušklíbl se a já se zamračila. ,,Opovaž se a přísahám, že tě zabiju." procedila jsem mezi zuby. Koutkem oka jsem zahlédla Dextera jak se snaží nenápadně projít. Otočila jsem se a složila si ruce na prsou. ,,Dextere pojď sem!" zavolala jsem na něj. Přišel s kulichem na hlavě a já nechápavě nadzvedla obočí.
,,Dextere proč to máš na hlavě? Venku je nejmíň 700 stupňů." zamračila jsem se. ,,Ale.. Mě je zima." pokrčil rameny. ,,Sundej to.". ,,Ne. Mě je zima." zamračil se. Protočila jsem očima a kulich mu z hlavy strhla. Jerome v tu chvíli vyprskl smíchy a já se zamračila.
,,Dextere. Proč. Máš. Růžový. Vlasy?" zamračila jsem se. ,,Jsem prohrál sázku." protočil očima. ,,Jakou sázku?" nadzvedla jsem nechápavě obočí. ,,S Mickeym..." vydechl. ,,A o co šlo v tý sázce?" uchechtla jsem se. ,,Na to se radši neptej kotě. Jednu mi říkal a nejsou to normální sázky." zasmál se Jerome. Podívala jsem se na něj a nadzvedla obočí. ,,Bylo to něco o tom, že se neudělá do tří minut..." protočil očima a já se nechápavě podívala na Dextera. ,,Vsadil jsem se, že jo a vyhrál jsem." řekl hrdě. ,,Ale teď jsem vsadil, že ne a prohrál..." dodal už ne tak hrdě. ,,Bože ty seš debil...." zašeptala jsem a promnula si oči. ,,Náhodou si myslím, že jsem sexy." projel si rukou vlasy. ,,Jo. Můžeš si jít podat ruku s Jokerem. Zelená a modrá k sobě celkem jdou." přikývla jsem. ,,Nevím, jestli by mi po tý sázce chtěl podat ruku...." uchechtl se. ,,Dextere ihned si padej polejt ruku Savem." zamračila jsem se. Protočil očima a šel do koupelny.
,,A on má bejt chytrej..." odfrkla jsem si a otočila se na Jeroma. Ten zase prováděl svůj 'brečící rituál'. Místo toho se, ale Carrie smála. ,,Už vím po kom je, tak chytrej." protočila jsem očima. Jerome se na mě podíval nechápavým pohledem. ,,Já jsem náhodou génius." zamračil se. ,,Jasně, že jo." řekla jsem ironicky. On se hrdě usmál, protože mu ta ironie nejspíš nedošla. ,,Proč se to směje! Máš brečet!" prskl uraženě. ,,Já nevím. Možná proto, že ze sebe děláš debila?" nadzvedla jsem obočí. ,,Chloe umři.." zasmál se. ,,Až potom co tě zabiju." usmála jsem se. ,,Myslíš, že se tě bojím?" uchechtl se. ,,Nezapomeň." uchechtla jsem se. ,,Nebojím se nějaký tvojí brokny." protočil očima. ,,Ne jo?" nadzvedla jsem pobaveně obočí a vydala se pro zbraň. ,,Dobře bojím! Bojím se tě! Fakt!"
---Dexter---
,,Co řekla maminka na vlásky?" uchechtl se Mickey. ,,Byla nadšená. Díky bohu, že to jde smejt rychle." uchechtl jsem se a projel si rukou vlasy. ,,Jo. Takhle se na tebe nemůžu ani podívat. " odfrkl si. ,,Drž hubu." strčil jsem do něj. ,,Každopádně. Jedeme krást." zasmál se. ,,Cože?" nadzvedl jsem nechápavě obočí. ,,A tebe potřebuju jako řidiče." ukázal na mě a pak na auto za ním. ,,Já, ale neumím řídit." řekl jsem nechápavě. ,,Dám ti rychlokurz řízení." protočil očima. ,,A ty umíš řídit?" nadzvedl jsem obočí. ,,Ne." pokrčil rameny. ,,Tak mi vysvětli, jak mě hodláš naučit řídit." nakrčil jsem obočí. ,,Ježiši je to lehký." uchechtl se.
Po rychkokurzu řízení od Mickeyho jsme jeli před mě celkem povědomý dům.
,,Proč jedeme sem?" nadzvedl jsem obočí. ,,Protože ta ženská má v domě drahý krámy." uchechtl se Mick. Vylezli z auta a chtěli vzít zbraně.
,,Žádný zbraně vy magoři. Ta ženská je v jednom kuse v lihu. Ničeho si nevšimne." zamračil jsem se. ,,Tak dobře." uchechtl se Mick a zbraně vrátil. ,,Jdeme." zasmál se a zmizeli v domě. Sem tam jsem jim pomohl něco naložit, ale jinak jsem seděl furt za volantem a čekal. Po chvilce se ozval výstřel a já se otočil. Všichni tři vyběhli z domu a běželi do auta. Jenže Mickey to schytal... Do prdele..
,,Jeď!" křikl se objevil mezi mojí sedačkou a sedačkou spolujezdce. ,,Panebože ona tě postřelila!" křikl jsem. ,,To by mi bez tebe kurva nedošlo! Jeď!" zakřičel a já se rozjel.
---Anabelle---
,,Zlato proč se na to nevykašleš?" zeptal se mě otráveně Edward. ,,Protože ho nenechám vyhrát!" zamračila jsem se. ,,Tak proč si nezabiješ někoho jinýho? Jen tak?" nadzvedl obočí. ,,Nechci zabít někoho jinýho! Chci zabít jeho!" zasmála jsem se. ,,Anabelle... Možná by bylo dobrý dát si...". ,,Pizzu? Jo, taky mám hlad." přikývla jsem. ,,Ne... Já měl na mysli pauzu..." dořekl to. ,,Cože?" nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Jak jako 'pauzu'?" naznačila jsem uvozovky. ,,No... Třeba být na týden nebo dva od sebe... Vždyť ty už jsi úplně na dně..." podrbal se na zátylku. ,,Takže ty se se mnou rozcházíš?" nadzvedla jsem obočí. ,,Ne... Jen si dáváme pauzu... Vždyť se na sebe podívej. Jsi Oswaldem posedlá. Pořád vymyslíš jak ho zabít a já jen čekám kdy tě to přejde." vydechl. ,,Tak dobře... Půjdu ke Chloe... Kdykoliv můžeš zavolat..." usmála jsem se na něj a šla ke skříni.
,,Vážně mě to mrzí Anabelle, ale". ,,To je dobrý. Máš pravdu." přerušila jsem ho, vzala tašku a začala do ní házet moje věci. Když jsem měla vše sbaleno rozloučila jsem se s Eddiem a dokonce i s Olgou.
,,Strašně mě to mrzí." usmál se Oswald u dveří. ,,Oba víme, že ne. Měj se opeřenče." uchechtla jsem se a vydala se ke Chloe.
---Jerome---
,,Kurva!!!!" vzbudil nás křik ze spodního patra. Já z toho spadl z postele... ,,Ty vole! Po dvou dnech konečně usnu!" zařvala Chloe a vstala. ,,Doufám, že ten co řve k tomu má dobrej důvod." vstal jsem a šel dolů.
,,Dextere co to sakra má bejt?!" zeptala se nechápavě Chloe, když jsme vešli do kuchyně a Mick ležel na stole s prdelí od krve. ,,Můžu to vysvětlit..." zasmál se Dexter, kterej mu prdel nejspíš operoval. ,,Roztrhl si mu díru nebo co?" nadzvedl jsem nechápavě obočí. ,,Ne... My jsme byli krást a". ,,No dobrý. Stačí mi, že jste kradli." mávl jsem rukou. ,,A můžeš mi vysvětlit proč mu tu prdel operuješ na jídelním stole?" nadzvedla obočí Chloe. ,,Na gauči nám spí feťák." pokrčil rameny. Chloe se na něj nechápavě podívala a šla do obýváku.
,,A ty tady děláš jako co?" ozvalo se z obýváku a já tam šel.
,,Ed si chtěl dát pauzu. Tak jsem šla sem." Anabelle pokrčila rameny. ,,A kdo ti to dovolil?" nadzvedl jsem obočí. ,,Já." uchechtla se. Ozval se dětský křik a brek.
,,Ještě tyhle dva do toho..."
Jakoooo.... Blížíme se k 20000 přečtení! 😱❤❤ Už mě napadl nápad na speciál a tak vám sem dám svůj návrh 😂: Na Instagramu bych založila účet a po dosažení 20000 bychom si dali stream typu otázky, úkoly atd. ❤ Dejte vědět jestli by se vám takový speciál líbil 😊😊❤❤❤
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤