,,Tak maminko. Příští měsíc by jste se mohla dozvědět pohlaví vašeho miminka." usmál se doktor a dal mi kapesník. Celá kontrola probíhala jako vždy takže to tu ani nemusím popisovat.
,,Příští měsíc se dozvim pohlaví!" křikla jsem nadšeně když jsem přišla domů. ,,To je skvělý!" vypískla Melanie a objala mě. ,,Kde jsou kluci?" Jerome někam jel a Aaron s Robertem šli do hospody." uchechtla se. ,,Dobře." usmála jsem se a šla se převléct. Došla jsem dolů a sedla si na gauč.
,,A už víš jména?" usmála se. ,,Vůbec. S Jeromem jsme o tom ještě nemluvili." uchechtla jsem se a pohladila si břicho. ,,Oh škoda." zasmála se. ,,A ty už máš jména?" nadzvedla jsem obočí. Hrdě přikývla. ,,A jaká?" uchechtla jsem se. ,,Holka bude Anabelle a kluk bude Lucas." usmála se a pohladila si břicho. ,,Ohh it's so cute!!" křikla jsem nadšeně a Melanie se zasmála. ,,A jestli budeme mít holku a vy kluka tak by se spolu mohli dát dohromady! A nebo naopak!" vypískla nadšeně a já s ní. ,,Ale moment... Co když budou stejného pohlaví?" zasmála jsem se. ,,To jsou jen detaily." uchechtla se. Zasmála jsem se a zapla televizi. Zrovna tam běžel nějaký pořad o těhotenství, tak sme měli zábavu.
,,Jsem domaaaa!" zakřičel Jerome a vešel do obýváku. ,,Pšt!" prskli jsme obě a dál se koukaly. ,,Takže tě nezajímá co tu mám?" zasmál se a zvedl tašku. ,,Nevím, každopádně na svém oblečení máš hodně krve a to já prát nebudu." uchechtla jsem se. Zasmál se a podal mi tašku. ,,Aby se neřeklo." zasmál se a podal tašku i Melanie. Obě jsme tašky otevřeli. Byly plné dětských overalů a oblečků pro mimča. ,,Jerome ty jsi zlato!" křikli jsme obě najednou a objali ho. Objetí nám oboum opjetoval. ,,Takže ty jsi vykradl obchod s dětským oblečením?" zasmála jsem se. Jen s úšklebkem přikývl. ,,Jsem doma!" zakřičel Aaron a vešel do obýváku. ,,Ahoj!" objala ho Melanie. ,,Co tak dobrá nálada?" zasmál se. ,,Za to děkuju Jeromovi. Podívej!" řekla nadšeně a podala mu tašku. Podíval se do ní a zasmál se. ,,Ty jsi vykradl obchod s oblečením pro děti?" zasmál se. ,,No jasně, jsem drsnej chlap co?" řekl hrdě a poklepal si na hruď. ,,Strašně." zasmála jsem se a bouchla ho do břicha. ,,Tak drnej ne.." vydechl. Zasmála jsem se a políbila ho. ,,Já mám taky překvápko." zasmál se Aaron. ,,Jaký?" řekla nadšeně Melanie. ,,Greenwooda jsem nastěhoval jinam, takže máme pokoj pro prcka." zasmál se. ,,To je skvělý!" křikla Melanie a objala ho. ,,Takže tu budou jen dvě rodiny a děti. Žádný kanibal, kterej by je láskou sežral a žádný Arnold, který by je otrávil." zasmála jsem se a všichni semnou. ,,Pojď necháme je tu." zašeptal Jerome, vzal mě za ruku a vedl do ložnice. Převlékli jsme se a jen tak se mazlili na posteli.
,,Už jsi přemýšlel, jak se to malý bude jmenovat?" zasmála jsem se. ,,No jasně. Kluk bude Jerome a holka bude Jerome." uchechtl se. ,,Já to myslím vážně." uchechtla jsem se. ,,Budeme o tom přemýšlet jindy, chce se mi spinkat." druhou část věty řekl dětským hlasem. ,,Dobře." zasmála jsem se. ,,Dobrou." zašeptal a políbil mě do vlasů. ,,Dobrou." přitulila jsem k němu a usnula.
Tak jaký chcete aby mělo mimčo pohlaví? ^^ Já bych chtěla kluka, ale nechám to na vás 😊 Klidně napište i jméno jaké by jste pro mimčo chtěli ^^
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤