Kapitola 95.

343 31 8
                                    

Rozhlédla jsem se po pláži. Viděla jsem Patrika jak si povídá s nějakýma holkama a Dextera s tou DÍVKOU jak leží v písku a něčemu se smějí. Začala se ve mě vařit krev. Popadla jsem tašku a šla k cestě.

,,Pěšky znova fakt nejdu." uchechtla jsem se a začala stopovat. Zastavil mi starý pán, který mě odvezl do Gothamu. Poděkovala jsem mu a šla na náměstí.

,,Chtělo by to nové oblečení." podívala jsem se na oblečení a pak na obchod přede mnou. Pokrčila jsem rameny a vešla do obchodu.

Nabrala jsem si nějaké oblečení, vzala jsem si batoh do, kterého jsem vše naházela, dala jsem si ho na záda a odcházela.

,,Ehm.. Slečno, co takhle zaplatit?" zamračila se na mě žena za pultem. ,,Ehm... A co takhle držet hubu?" usmála jsem se, vytáhla pistoli a zastřelila ji. Po obchodě se rozezněl alarm. ,,Do prdele!" zašeptala jsem a rychle odešla z obchodu. Rychle jsem běžela do nedalekého parku.

Posadila jsem se na lavičku a vedle seděla skupinka holek a o někom mluvili.

,,Já.. Neskutečně jsem se ho bála! Nemrkal a tváře měl rozřízlé tak, že vypadal jakoby se furt usmíval. Ale i tak byl krásný." rozplívala se jedna a všechny se jí začaly na něco vyptávat. ,,O kom to mluvíte?" podívala jsem se na jednu holku. ,,Ty to nevíš? V Gothamu je nějakej novej psychopat co má vyřezaný úsměv a vypálená oční víčka!" řekla rychle a já se rozesmála. ,,Nevím co jste brali, ale chci to taky." zasmála jsem se. ,,Hej ty!" otočila jsem se za křikem. Stál tam nějaký policajt. ,,Ou..." uchechtla jsem se vstala. ,,Mám takovej pocit, že bych měla vypadnou. Ale nejdřív." uchechtla jsem se a vytáhla zbraň. ,,Headshot!" křikla jsem a střelila policajta do hlavy. Ty holky se na mě vystrašeně dívali. ,,Mějte se hezky." zasmála jsem a rozběhla se směrem do lesa.

,,Bože.... Dnešek je pro mě maraton.." vydechla jsem a opřela se o strom. ,,Copak? Jsi unavená?" zasmál se někdo. Začala jsem se rozhlížet okolo sebe. ,,Zkus si skoro celej den běhat a zjistíš to." uchechtla jsem se a šáhla po pistoli. Neměla jsem ji. Tohle není dobrý.

,,Copak? Ztratila jsi pistolku?" znovu se zasmál. ,,To hrajeme na schovku?" uchechtla jsem se. ,,Jasně." uchechtl se. ,,Hledáš." někdo mi zezadu zašeptal do ucha a já se prudce otočila. Nikdo. ,,Nevím co nebo kdo jsi, ale na hraní teď fakt nemám čas." řekla jsem už trochu nervózně. ,,Oh. Ty mě neznáš? Jsi asi jediná. Všechny holky ze mě bejvaj hotový, co jsem slyšel." rozesmál se a já se musela taky zasmál. ,,Hele! Nejsi ty ten idiot co má rozřízlej ksicht a nemůže mrkat?" uchechtla jsem se a zamnou něco prasklo. Otočila jsem se a stál tam. ,,Upřednostňoval bych Jeff."

Absolutně nevím jak mě to napadlo, ale why not. 😂😂😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat