Ráno mě probudila bolest v... Však vy víte kde. Posadila jsem se a protáhlá se. Pro mé překvapení vedle mě ležel Jerome. Spokojeně oddychoval, takže spal. Zvedla jsem se, dokulhala si pro věci, oblékla se a vyrazila do kuchyně.
,,Ahoj." řekla Ann sedící na gauči. ,,Ahoj, hele chceš říct tajemství?" řekla jsem tajemně. Ann pomalu přikývla. ,,Na tý straně gauče kde sedíš jsme se včera s Jeromem líbali." zašeptala jsem. ,,Fuj!" křikla a spadla z gauče. Začala jsem se smát. ,,Ty se moc nesměj." řekla uraženě a posadila se na druhou stranu gauče. Po chvilce vyšel Jerome. ,,Aho." nedořekla jsem to, protože šel hned do své pracovny. Práskl dveřmi a z pracovny se ozvali rány. ,,Ten má zase náladu." protočila jsem očima a vydala se za Ann. ,,Tak se s nim vyspi. Třeba mu bude líp." zasmála se. Dala jsem jí pěstí do ramene. ,,Au!" křikla a podívala se na mě vražedným pohledem. Myslím, že mě chtěla ukřižovat. Zasmála jsem se a koukala se na televizi.
,,S čím tam furt mlátí?!" řekla jsem naštvaně když rány z Jeromovi pracovny neustály. ,,Já nevím, zkus se jít kouknout třeba to zjistíme.." řekla Ann a zakousla se do jablka. Vstala jsem tedy a dokulhala do pracovny.
,,Jerome?" nakoukla jsem do pracovny a pak vešla. Celá pracovna byla v hrozném stavu. Rozházené a roztrhané knihy, rozbité vázy, zničené roztrhané obrazy a zničené stěny. Uprostřed pokoje stál Jerome a rychle oddechoval. ,,Jerome, co se děje?" zeptala jsem se trochu vystrašeně. Pomalu se na mě otočil a dal hlavu na stranu. ,,Víš co se děje?!" křikl naštvaně a vydal se ke mě. Chytl mě pod krkem a po zdi vytáhl nahoru. Nechápu jak to udělal, protože nevypadá zrovna na nějakýho siláka. ,,Děje se to, že jsi ze mě udělala nějakou tvojí hračku na sex." řekl naštvaně. ,,Vš-však jsme spolu s-s-spali jen dvak-krát a ty si spolupracoval!" vykoktala jsem naštvaně. Nemluví se moc dobře když vás někdo drží pod krkem. ,,No a?! Ale já měl svoje plány! A ty jsi mi je překazila!" zakřičel naštvaně. ,,Jsi stejná svině jako vždycky!" plivla jsem mu do obličeje. Slinu si jen setřel a přitlačil mě víc ke zdi. Začala jsem se dusit. Pak mě něco napadlo. Měla jsem chodidlo v úrovni jeho rozkroku. Kopla jsem ho vší silou co jsem v tenhle moment měla. Jerome padl na kolena a chytil se v rozkroku. Já spadla na čtyři, chytila se za krk a začala kašlat. Po chvilce jsem schytala pěstí. Pouze jsem si narovnala čelist. ,,Takže my si budeme hrát?!" řekla jsem a začala se smát. Povalila jsem Jeroma na záda a sedla si na něj obkročmo. Začala jsem mu dávat pěstí do obličeje. Začala mu téct krev z nosu, taky jsem mu natrhla obočí. Po chvilce dal pěstí on mě. Spadla jsem z něj a chytila jsem se za krvácející nos. Rychle jsem se odplazila z pokoje a zabouchla za sebou dveře.
,,Chloe!" křikla Ann a běžela ke mě. ,,Jsme v pohodě! Postav mě na nohy a sbal si věci. Jdeme pryč." řekla jsem naštvaně. Ann mi pomohla se postavit a odběhla do svého pokoje. Utřela jsem si krev do trička a narovnala si nos tak, že křupl. Šla jsem do ložnice, popadla batoh a začala balit oblečení, zbraně a peníze.
U hlavních dveří už na mě čekala vystrašená Ann. ,,Byl tu? Udělal ti něco?" zeptala jsem se vystrašeně a hladila jí tvář. Byla pro mě jako dcera. ,,N-ne." zakoktala. Přikývla jsem a vykulhala z bytu. Zamnou šla hned Ann. Nevím kam jdeme, ale vím, že jdeme daleko.
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤