Tuhle kapitolu věnuji LittleHappyAlien
Dneska slavíš narozky lass tak tady ode mě máš dárek ❤
Samozřejmě přeju štěstí a zdraví zlato😘---Dexter---
Když jsem se vrátil od jedné ze svých přítelkyň musel jsem se zasmát. Na stole byly nějaký vánoční věci, na gauči spala máma a na koberci u gauče táta s rozbitým nosem. Šel jsem k sobě do pokoje. Teda... Ke mě a k Anabelle do pokoje. Lehl jsem si do postele a rozhlížel se okolo sebe.
,,Dextere. Jdeme dělat ty úžasný věci co k vánocům patří. Takže svou prdel doprav dolu. Dík." řekla otráveně máma. Uchechtl jsem se a šel dolů. Je vidět, že máma je z toho nadšená. Seděla na gauči s otráveným výrazem a táta se jí snažil rozveselit. Starý dobrý časy.
,,A jako.... Co se o vánocích dělá?" nadzvedl jsem obočí. ,,Nevím zeptej se svého otce! Ten tu jediný z nás slavil Vánoce!" prskla máma. ,,Ještě Anabelle ne?" nadzvedl jsem obočí. ,,A vidíš jí tady teď někde?!" křikla. Tady někdo vánoce miluje... ,,Dobrý. Klid." zvedl jsem ruce v obranném gestu. Probodla mě pohledem. Někdo zaklepal a já šel radši otevřít.
,,Ahoj Dextere." usmála se nějaká holka, která držela v ruce divnou autosedačku a v ní bylo dítě?! ,,A-Ahoj...." zamyslel jsem se. Věděl jsem, že jsem s ní spal, ale nevěděl jsem jméno. ,,Diana." usmála se. ,,Ahoj Diano... Co potřebuješ?" zasmál jsem se. ,,Víš. Jedu teď na tři týdny na dovolenou a tak potřebuju aby jsi si Lucase vzal." usmála se a pokynula na dítě. ,,Co?" nadzvedl jsem obočí. ,,Potřebuju aby jsi si na tři týdny vzal svého syna. A dceru..." zasmála se a za ní se objevil muž s dalším dítětem. ,,Jak mám vědět, že jsou moje děti?" nadzvedl jsem obočí. ,,Tady v tý tašce je test otcovství. Holt ti moc padají vlasy." pokrčila rameny a dala mi tašku co měla přes rameno. Hned potom mi podali děti. ,,To je Lucas a holčička je Mia. Díky. Maminka vás miluje Zlatíčka. Pá." usmála se a i s mužem odešla. Chvíli jsem tam ještě stál než jsem se vzpamatoval.
,,Dextere co to má bejt?" zamračila se máma a pokynula na děti. ,,Mami, tati. To jsou moje děti. Lucas a Mia. Myslím.." zamyslel jsem se jestli jsem to řekl správně. ,,Dextere. Ty máš děti?" procedila máma mezi zuby a táta zadržoval smích. ,,Jo! To jsou moje vánoční dárky!" usmál jsem se. ,,Já ho zabiju." zamračila se máma. ,,Chloe přece by jsi nezabila tátu dvou dětí." uchechtl se táta. ,,Dobře." přikývla a já se na ni nechápavě podíval. ,,Jestli do týdne dokážeš, že jsi zodpovědnej táta tak tě nezabiju." usmála se.
Dexter v nesnázích😂😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤