,,Tadá!" zakřičel nadšeně a roztáhl ruce. ,,Jerome ty jsi kretén! Já se o tebe bála!" zakřičela jsem na něj a on se smál. ,,Pane Valesko! Toto už nedělejte!" zamračila se na něj sestra a odešla.
,,Ahoj kotě." uchechtl se a podíval se na mě. Neodpovídala jsem a otočila se k němu zády. ,,Ale no tak!" zasmál se. ,,Jerome já o tebe měla strach!" zakřičela jsem a otočila se na něj. ,,Ty, že jsi se o mě bála?" zasmál se a nadzvedl obočí. ,,Samozřejmě, že ne." nakrčila jsem obočí. ,,Vždyť jsi to teď řekla." protočila jsem očima a znovu se k němu otočila zády. ,,Jak jsi to udělal?" zašeptala jsem. ,,Kouzlo." uchechtl se. ,,To určitě." odfrkla jsem si. ,,No fakt. Udělal bych to znovu, ale nechci přivolat sestry." zasmál se. Otočila jsem se na něj a usmála se. ,,Věděl jsem, že nevydržíš bejt naštvaná." řekl hrdě a já protočila očima. ,,Až se odtud dostaneme tak zabijeme Thea. Co ty na to?" usmál se a já se zasmála. ,,Theo už je mrtvej. Myslíš, že jsem sem šla jen tak?" zasmála jsem se. Nadzvedl obočí a pak se taky zasmál. ,,Jsi skvělá. Kdybych nebyl napojenej na těch přístrojích tak bych tě.". ,,Vím co by jsi udělal. Nemusíš to říkat." natáhla jsem ruku směrem k němu a uchechtla se. Zasmál se a začal se koukat do stropu.
,,Co tam je tak zajímavého?" uchechtla jsem se a podívala se na místo kam se koukal. ,,Představuju si jaký to bude až se budeme brát." usmál se a podíval se na mě. ,,Až na našich líbánkách zastřelíme pokojskou." zasmála jsem se a on s úšklebkem přikývl. ,,A až si budeme říkat ano a říkat si sliby a takový ty věci co k svatbě patří." dodal pobaveně. ,,Eh. Na můj vkus jsi moc romantickej. Opouštím tě." řekla jsem znechuceně a otočila se k němu zády. ,,Jen to ne. Jsem moc líný na to abych si našel jinou přítelkyni." zasmál se a já s ním. ,,Prosimtě. Vždyť máš ještě několik milenek, tak to tu na mě nehraj." řekla jsem pobaveně. ,,A jo. Tak si nějakou z nich vyberu." uchechtl se. ,,Doporučila bych ti tu zrzku." otočila jsem se směrem k němu a zazubila se. ,,Mám jen jednu zrzavou milenku a to jsi ty." uchechtl se. ,,No právě." řekla jsem svůdně. ,,A jestli se dozvím, že si svoje jiné milenky taháš domů tak z tebe nebude Jerome, ale Jeromka." usmála jsem se a on hlasitě polkl. ,,Bojim, bojim." řekl vysokým hlasem a já se zasmála. ,,I když to ne. To bych pak neměla s kým spát." poklepala jsem si na bradu a zamýšlela se. ,,Tak budeš spát s plyšákama." uchechtl se Jerome. ,,Ale já myslela s kým budu š". ,,Vím co jsi myslela." skočil mi do řeči a zasmál se. Takovéhle perverzní rozhovory nám vydržely do večera.
Jsem zpátky! :D Omlouvám se, že teď tak často nevycházejí kapitoly, ale nemám moc času takže se omlouvám :/
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤