,,Nesnaž se." zasmál se a přisál se mi na rty. Chvilku jsem se snažila ho odstrčit, ale marně. Začala jsem tedy spolupracovat. Pak mě to napadlo. Kousla jsem ho do spodního rtu. ,,AU!" odtáhl se a dal si ruku na krvácející ret. ,,Nevzdáváš se bez boje. To mám rád." zasmál se. ,,Tak to si mě zamiluješ." mrkla jsem a vydala se ke skříni. ,,Kde mám pyžama?" zeptala jsem se Jeroma, který mě pozoroval. Asi ho za chvilku střelím do rozkroku. ,,Na té horní poličce." řekl s takovým zvlaštním pohledem. Začala jsem se tedy natahovat k horním poličkám. ,,Výš, výš..." říkal pořád dokolo a skláněl se. Až po chvilce mi to došlo. Stoupla jsem si normálně a otočila se na něj. ,,Ale no tak už chyběl jen kousek!!" řekl uraženě. ,,Prase." řekla jsem znechuceně. ,,Podej mi to pyžamo." řekla jsem po chvilce ticha, protože mi začala být zima. Jerome se zvedl a podal mi pyžamo. Když mi pyžamo podával zvedl ruku nad hlavu. ,,Co za to?" zasmál se a mával pyžamem nad hlavou. ,,Jerome dělej dej mi to pyžamo!" křikla jsem po něm. On se jen začal smát. Shodila jsem ho na postel a sedla si na něj obkročmo. Pořád jsem se natahovala pro pyžamo tak, že to chvilkama vypadalo, že si to spolu rozdáváme. Najednou se otevřeli dveře a do pokoje vešla Ann. ,,Hele nevíš kde..." zarazila se. Oba jsme se na ní podívali. Muselo bejt hodně divný vidět mě jen v ručníku jak sedím obkročmo na Jeromovi bez trička. ,,Ann, není to jak to vypadá." řekla jsem pomalu a sedla si rovně. ,,Jo, je to ještě lepší." dodal pobaveně Jerome. ,,Drž hubu!" řekla jsem naštvaně a dala mu facku. ,,A je to i pěkně tvrdý." začal se smát. ,,Já, já už půjdu zeptam se tě zítra..." zakoktala a odešla. ,,To se ti povedlo idiote. Teď si myslí, ze spolu šukáme!" řekla jsem naštvaně a složila si ruce na prsou. ,,A ty se diviš? Sedíš na mým rozkroku jen v ručníku a já jsem bez trika. Vidět nás takhle z jejího pohledu tak bych si taky myslel, že spolu něco máme." zasmál se. ,,Hmm.. A teď mi dej to pyžamo!" řekla jsem a zase se natahovala pro pyžamo. Jerome se jen smál jak pomatený a dělal si ze mě srandu. ,,Ha mám ho!" zvedla jsem ruce nad hlavu. V tu chvilku se mi ručník rozvázal a zakrýval pouze spodní část mého těla. ,,Řekni, že se nestalo to co se právě stalo." řekla jsem nervózně a podívala se na Jeroma. Ten pouze s vykulenýma očima, otevřenou pusou a boulí v kalhotech pozoroval moje prsa. Ve chvilce mě otočil tak, že byl nade mnou. Začal mě líbat. Už jsem se stejně neměla čemu bránit, tak jsem spolupracovala. Obmotala jsem své nohy okolo jeho pasu. Jednu ruku jsem dala na jeho zátylek a přitahovala si ho blíže do polibku. Druhou ruku jsem umístila do jeho vlasů a jemně ho tahala za kořínky vlasů. On se pouze usmíval do polibku. Po chvilce se odtáhl a koukal se na mě. ,,Co se děje? Bojíš se?" zasmála jsem se. ,,CSS.. Tak sleduj." zasmál se a začal mě znovu líbat. Zbytek noci jsme se oddávali tomu druhému a užívali si přítomnost toho druhého. No dobře prostě jsme celou noc souložili. Oceňte to, že jsem to řekla slušně.
,,Na to, že jsi to dělal poprvé jsi byl úžasnej." položila jsem svou hlavu na jeho hruď. ,,Jak víš, že to dělám poprvé?" zasmál se. ,,Právě jsi se přiznal." zasmála jsem se a on semnou. Lehla jsem si normálně a otočila se na pravý bok, byla jsem tím pádem otočená zády k Jeromovi. On mě zezadu objal kolem pasu a přitáhl k sobě. Začal něco šeptat a mě to strašně uklidňovalo. Po chvilce jsem z toho i usla.
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤