,,A opravdu jsi si ten večer tak užil?" dala jsem své ruce kolem jeho krku. ,,Jo a hodně." usmál se a objal mě kolem pasu. Nenápadně jsem nahlédla na Barbie. Stála tam jako opařená s pusou otevřenou dokořán. Usmála jsem se a Jeroma políbila. Hned se mnou jak jinak než spolupracoval. Začal mě hladit po bocích a zadku. Já své ruce přemístila do jeho zrzavých vlasů a začala ho jemně tahat za konečky. Znovu jsem se podívala na Barbie. Byla celá rudá, mračila se a mířila si to k nám.
Zastavila se za Jeromem a nasadila úsměv. Poklepala mu na rameno. On se ode mě odtrhl a otočil se na Barbaru. ,,Jéé.. Ahoj zlato." zasmál se a podrbal se na zátylku. ,,Ahoj brouku." usmála se a kopla ho do rozkroku. On se chytil v rozkroku a s úsměvem se na ní koukal. ,,Mi-lu-ju tě..." vykoktal a zasmál se. ,,A ty." prskla a ukázala na mě. ,,Fakt já? Já se lekla, že ten zamnou." zasmála jsem se. ,,Pozorně mě poslouchej." zašeptala. ,,Co? Neslyším tě." zasmála jsem se. To už nejspíš nevydržela a dala mi facku. ,,Chceš si hrát? Dobře jdeme si hrát!" křikla jsem a dala jí pěstí. Jen si utřela krev a začala mě tahat za vlasy. Kdo by řekl, že tohle bude tak bolet?! Shodila jsem ji na zem a začala jí dávat pěstí. Po chvilce nás přetočila tak, že jsem pěstí dostávala já. ,,Holky neperte se o mě já vím, že jsem dokonalej, ale.." ,,Sklapni!" obě jsme Jeroma umlčeli. Ještě chvilku jsme se tam takhle mlátili dokud někdo nezasáhl.
,,Dobře to stačí." slyšela jsem hluboký hlas a smích. Někdo ze mě sundal Barbaru. Byl to Aaron. ,,Aarone?" zasmála jsem se a utřela si krev, která mi tekla z nosu. ,,Čekala jsi snad Arnolda?" zasmál se a Barbaru shodil na Jeroma. Rychle jsem vstala a objala ho. ,,Díky." odtáhla jsem se. Jen se usmál. ,,Ahoj Aarone!" zasmál se Jerome a poplácal ho po rameni. Aaron na něj hodil vražedný pohled. ,,Tak ne." zasmál se. Zezadu ho za vlasy chytla Barbara a sklonila ho k zemi. ,,Jdeme domů zlato." procedila mezi zuby a táhla za sebou Jeroma. ,,Měj se kotě." zakřičel na mě se smíchem. ,,Já ti dám kotě!" křikla Barbara, shodila ho na zem a kopla do břicha. Jerome se jen zasmál, vstal a dohnal ji. Dal ji ruku kolem ramen. Ta ji hned shodila, něco na něj křičela a pak odešla. Jerome se jen smál. ,,Jdeš?" drkl do mě Aaron a nadzvedl obočí. ,,Ne, ještě si potřebuju pokecat s tím maniakem." zasmála jsem se a pokynula na Jeroma. Aaron jen s úšklebkem přikývl a odešel. Já i přes můj krvácející nos a pár vyražených zubů dohopsala za Jeromem.
Rozhodla jsem se dneska napsat ještě jeden díl, protože jsem se prostě nudila :D A jelikož jste nenapsali žádné návrhy na speciál za 1000 přečtení tak jsem se rozhodla vám tady udělat takový mini speciál a to bude 5 faktů o tomhle příběhu :D
Tady jsou:
1. Chloe měla být původně Arnoldova sestra.
2. Tenhle příběh mě napadl když jsem sledovala seriál Gotham v díle kde se Jerome poprvé setkal s Barbarou :D
3. Chloe se měla jmenovat Amanda :D Ale pak mě napadlo, že to použiju jako její krycí jméno :D
4. Jméno Chloe mě napadlo když jsem hrála Life is strange :D
5. Barbara Jeroma nevykastruje. Je mi líto, já vím, že jsem o tom s (myslím) dvěma čtenářkami debatovala, ale bohužel musím vás zklamat :( :D
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤