Kapitola 55.

577 41 8
                                    

Tenhle díl bude ještě z "baby times" a příští bude o pět let později, protože uznejme "baby times" nejsou zrovna moc záživný. 😂

V noci mě probudil dětský brek z vysílačky. ,,Teď jsi na řadě ty." strčila jsem do něj. ,,Nejdu, já byl odpoledne.." zamumlal a otočil se na druhej bok. ,,Naposledy jdu za tebe." prskla jsem a vstala. ,,To jsi říkala už včera" uchechtl se. Protočila jsem očima a šla za Dexterem.

,,Dobrý broučku, máma je tady, protože táta je línej." zasmála jsem se a vzala Dextera do náruče. Přebalila jsem ho, ale i tak brečel. Chtěla jsem mu dát napít. Nechtěl. Sedla jsem si s ním do křesla a přemýšlela. ,,Už vím, ty chceš svojí ukolébávku." uchechtla jsem se. Opřela jsem se a začala mu zpívat:

,, Jedna dvě, Freddy jde,
tři a čtyři k tobě míří,
pět, šest kříž dej v pěst,
sedm, osm ztratíš rozum
devět, deset stát,
nikdy nechoď spát!

Hanibala Lectra každý zná,
osoba to byla podivná,
do hlavy by se ti rád podíval,
a tvůj mozek s klidem, posnídal.

Další chlápek divný touhy měl,
napadlo ho že by zabíjel,
Jack svým nožem vždycky rozpáral,
prostitutky, který potkával.

Jedna, dvě Freddy jde,
Freddy si jde pro tebe.

Freddy musí temný síly znát,
do snů se ti umí podívat,
rukavicí s drápy tou tě vyleká,
a v temným zákoutí roztrhá.

Ze stříbrnejch pláten ty je znáš,
tak se modli ať je nepotkáš,
kdo ví kolik pravdy se v nich ukrývá,
s nima tě nic prima nečeká." hned spal. Usmála jsem se a uložila ho zpět do postýlky a šla do ložnice. Jerome ležel na posteli a s úsměvem se na mě koukal.

,,Co je?" uchechtla jsem se a lehla si k němu. ,,Mě nezaspíváš?" zasmál se. ,,Jak to víš?" zasmála jsem se a bouchla ho do ramene. ,,Slyšel jsem tě když jsem se šel napít." usmál se. Cítila jsem jak se mi krev hrne do obličeje a já rudnu. ,,Proč se stydíš? Zpíváš nádherně." pohladil mě po tváři. ,,Že ty jsi jenom nadrženej?" zasmála jsem se. ,,Možná." řekl tajemně a pak se uchechtl. Zasmála jsem se a otočila se na druhý bok. Objal mě zezadu a tak jsme usnuli.

Zase mě probudil křik z vysílačky. ,,Božee..." zamumlala jsem a vstala. ,,Nechoooď! Nenechávej mě tu." zasmál se Jerome. ,,O dítě se musíš starat." uchechtla jsem se a odešla do Dexterova pokoje. Podívala jsem se na hodiny. 5:00. Tak já už neusnu.

,,Musíš mámu furt budit?" uchechtla jsem se, vzala ho a sedla si s nim do křesla. Začala jsem ho krmit a u toho se dívala na nože a zbraně co byly pověšené na zdi.

,,Jak já mu závidím." uchechtl se Jerome ode dveří. Vyplázla jsem na něj jazyk. ,,Líbí se ti Dexterovi hračky?" zasmál se a ukázal na stěnu. ,,No strašně. Přesně pro dítě." uchechtla jsem se. ,,Nevím jestli pro ostatní, ale pro naše jo." usmál se. ,,Chloe, nemáš prosím nějaký pleny navíc?" přišla rozesmátá Melanie. ,,Jo jsou v tý skřínce, Jerome ti je podá." usmála jsem se. Jerome přikývl a šel pro pleny. ,,Melanie, žije vaše dítě vůbec?" uchechtla jsem se. ,,Proč by nemělo?" nadzvedla obočí. ,,Že v noci nikdy neslyším žádný kroky k ní do pokoje." zasmála jsem se. ,,Ona celou noc spí." uchechtla se. ,,Proč Dexter taky celou noc nespí?" nadzvedla jsem obočí a podívala se na Jeroma. Jen pokrčil rameny a dal Melanie pleny. ,,Díky." usmála se a odešla. ,,Protože Dexter je skvělej." uchechtl se a taky odešel.

Odpoledne

Všichni jsme byli v obýváku a hlídali děti když si hráli v ohrádce. Teda já s Melanie jsme je hlídali, kluci se dívali na telku. Povídali jsme si, když najednou byla slyšet nějaká rána. Rychle jsme se podívali na ohrádku. Dexter z ní byl venku. Jelikož ohrádka mi byla po kolena tak byla celkem záhada jak se odtamtud dostal. ,,Dextere jak jsi to.." zasmála jsem se a dívala se na Dextra. Jen se přitrouble usmíval. Přesná kopie Jeroma. ,,Co udělal?" uchechtl se Jerome. ,,Dostal ss z ohrádky." ukázala jsem na ohrádku. ,,Jak sám?" nadzvedl obočí. ,,Né Anabelle ho vysadila." řekla jsem ironicky. Vzala jsem Dextera a sedla si na gauč. ,,Ty budeš asi génius." uchechtla jsem se a Dexter se zasmál. ,,Celej po tátovi." řekl hrdě Jerome. ,,Tak to si asi tátu spletl." usmála jsem se. ,,Rekt." uchechtl se Aaron. ,,Ty mlč a jdi dělat oběd." usmála se Melanie. ,,Tohle byl rekt." uchechtl se Jerome. ,,Ty mu jdi pomoct aby jsi se nenudil." zazubila jsem se na Jeroma. Protočil očima a šel za Aaronem. ,,Tata." zažvatlal Dexter. ,,Cože?" vykulila jsem oči. ,,Tata." zopakoval s úsměvem. ,,Jsem jeho první slovo!" řekl nadšeně Jerome. ,,Pokud vím tak řekl táta a né idiot nebo imbecil." usmála jsem se. Zamračil se. ,,Idiot." zažvatlal zase Dexter a rozesmál se. Melanie se na mě udiveně dívala a ty dva taky. ,,Vždyť mu je pár měsíců." podívala jsem se udiveně na Melanie. Ta pokrčila rameny a vzala si Anabelle. ,,Možná je to fakt génius." uchechtla se. ,,To je." zasmála jsem se.

Táta :33 btw. Nemohla jsem najít lepší ukolébávku 😂😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat