Kapitola 115.

346 32 5
                                    

---Chloe---

,,Proč zase?! Vždyť jsem se oblíkl!" zasmál se a rozhodil rukama. ,,Za 1. nemáš triko. Za 2. kalhoty máš jak kdyby jsi se nechal fotit do playboye a vůbec se nedivím, že tě to tlačí na koulích a za 3. jsem z tebe vlh. Teda. Třetí důvod nebudeme řešit." složila jsem si ruce na prsou a zamračila se. ,,Nene!" křikl překvapeně. Nadzvedla jsem obočí. ,,Ty jsi ze mě vlh". ,,Drž hubu! A ne, nejsem!" křikla jsem naštvaně a zamračila jsem se. ,,Hele, přiznej si to kotě. Jsem neodolatelnej!" prohrábl si rukou vlasy. ,,Spíš jsi až moc odolatelnej." uchechtla jsem se a uklidila vodku. ,,Jasně. A proto jsme spolu spali třeba i pětkrát denně?" zeptal se pobaveně. ,,Drž hubu!" prskla jsem. ,,Chloe ze mě vlhne, Chloe ze mě vlhne!" opakoval mezi smíchem. ,,Jerome má ze mě stojáka, Jerome má ze mě stojáka!" začala jsem parodovat jeho hlas a sedla jsem si uraženě na gauč. ,,A nestydí se za to!" řekl hrdě a já protočila očima. Přisedl si ke mně na gauč a "nenápadně" se přisouval blíž.

,,Jerome nech toho." procedila jsem mezi zuby. ,,Proč? Máš mezi nohama Niagáry? Od toho ti můžu lehce pomoct." zasmál se. Klekla jsem si na gauč, otočila jsem se k Jeromovi a rukama se opřela o jeho stehno. ,,A já ti zase můžu lehce pomoct k celkem dost velké bolesti mezi tvýma nohama." zašeptala jsem mu do ucha a políbila jsem ho na krk. Hned potom jsem se posadila normálně.

,,Baví tě mě provokovat?" uchechtl se Jerome a podíval se na mě. ,,Ano. A to je teprve dopoledne. Ještě tvé muky není konec." usmála jsem se na něj. ,,Proboha." protáhl a já se zasmála. Někdo zaklepal na dveře a bez mého svolení tam šel Jerome.

,,Jerome nech ty dveře!" zašeptala jsem, on se zašklebil a otevřel. Doběhla jsem rychle k němu.

,,Ahoj Chloe tady ti nesu" podívala se na mě má kamarádka Dylan a zřejmě si všimla i Jeroma. ,,Kdo to je?" zeptala se svůdně a zároveň pobaveně. ,,Nech si zajít chuť Dylan. On je můj." uchechtla jsem se. ,,Zřejmě chcete být sami. Půjdu to nahoru uklidit." Jerome mě políbil do vlasů a odešel. Podívala jsem se na něj pohledem hned jak odejde jsi mrtvej, protože jsi mi zajistil výslech.

Dylan mě zatáhla na chodbu a já za sebou zabouchla dveře.

,,Řekni mi všechno! Jméno, věk, velikost." zasmála se a já s ní. ,,To není žádnej můj milenec Dylan! Chováš se jak puberťačka!" uchechtla jsem se. ,,Jo tak není jo? A proto po vás šel nahoru uklidit? A proto byl bez trička? A proto měl v kalhotách". ,,Dylan to stačí!" uchechtla jsem se. ,,Ne! Kdo to je?!" zasmála se. Po téhle větě se zamnou otevřely dveře ve, kterých byl Jerome.

,,Pojď se ke mně ještě mazlit." zašeptal, chytl mě za ruku a přitáhl k sobě. ,,Tak... Vrátíš mi to jindy Dylan. Pá." usmála jsem se a začala Jeroma líbat. Hned jak Jerome zavřel dveře jsem se od něj odtáhla a posadila jsem se na gauč.

,,Hej! Osvobodil jsem tě od výslechu! To nebude žádná odměna nebo tak něco?!" řekl uraženě. ,,No... Můžeš třeba... Uklidit." usmála jsem se. Protočil očima a sedl si vedle mě.

,,Kdo to vůbec byl?" uchechtl se. ,,Dylan. Moje kamarádka." řekla jsem a dál sledovala televizi. ,,Aha... A proč jsi mě před Dylan začala líbat?" nadzvedl obočí. ,,Aby si Dylan myslela, že mám chlapa." podívala jsem se na něj a usmála se. ,,Ale tvůj chlap je kvůli tobě teď celkem dost nadrženej." uchechtl se. ,,Fakt?! To je úžasný! Tak já si jdu dát sprchu." usmála jsem se a odešla do vrchní koupelny. Stavila jsem se do ložnice pro jeden vánoční "obleček", který mi dala Dylan. Je to debil no.. Jsou to červené kalhotky, které jsou krajkou přes břicho spojené s červenou podprsenkou, která měla uprostřed bílou bambulku. A samozřejmě nesměli chybět červené podkolenky s motivem soba. Když už Dylan něco vybírá tak se stylem. Nenávidím jí. Ale zároveň ji zbožňuju.

Vysušila jsem si vlasy, nalíčila jsem se a šla zpět dolů. Jerome se na mě podíval, pak na televizi a pak znovu na mě.

,,Chloe nesnáším tě, ale jsem tak nadrženej, že tě radši miluju."

Řekla bych, že tady to bude kdo z koho 😂😂😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat