---Chloe---
,,Ahoj. Jsem". ,,Chloe Barton. Přítelkyně Jeroma. Já vím." usmál se. ,,Co jsi zač? Můj stalker, nebo tak?" zamračila jsem se. ,,Ne. Jsem Edward. Edward Nygma." jeho úsměv se rozšířil. ,,Já tě odněkud znám." ukázala jsem na něj a začala přemýšlet. ,,Záhadou je odkud." zasmál se. ,,Ty! Ty jsi Oswiho kámoš, že jo?" zasmála jsem se. ,,Hádanka vyřešena." uchechtl se. ,,Ty jsi hádankář!" řekla jsem nadšeně. ,,Jak jsi se sem dostal? A prosím nemluv v hádankách! Nikdy jsem ti nerozuměla." zasmála jsem se. ,,Pokusím se tak nemluvit, ale nic neručím." zasmál se. ,,Proč jsi tady, jsem se ptala." zasmála jsem se. ,,Jsem šílenec. Přesněji rozdvojená osobnost. A taky vrah." řekl s úsměvem jakoby to byla bežná věc. ,,Jasný no." uchechtla jsem se. Povídali jsme si snad dvě hodiny než musel někam jít. Já se rozhlédla okolo sebe a zahlédla nějakou holku jak flirtuje s Jeromem. Tak to teda ne!
,,Ty i tvůj odpornej ksicht se seberte a vypadněte!" řekla jsem naštvaně a stoupla si před Jeroma. ,,Co si to dovoluješ ty náno?!" zamračila se. ,,Prosím tě! Z toho výstřihu ti lezou kozy až tam ke mě! Jerome je můj a ty se odtud pakuj!" skoro jsem křikla. ,,A máš na něm snad jméno!?" prskla. Chytla jsem Jeromovu ruku a vyhrnula rukáv tak, aby bylo vidět tetování. ,,Ježiši tak se bavil s hezkou holkou, to je toho." protočila očima. ,,S hezkou?! Vždyť ty máš na držce tolik make-upu, že bych si s tím vymalovala byt!" křikla jsem a okolo nás se začali shromažďovat lidi. Většina z nich křičela ať bojujeme a mě se ten nápad zalíbil. ,,No dovol! Ty zase vypadáš jak dcera Shreka!" křikla ona. ,,V tom případě jsme sestry." řekla jsem pobaveně a ona mi vrazila pěstí. Začali jsme se mlátit a naše rvačka trvala do doby než přišli strážníci.
,,Dobře to stačí!" odtrhli nás od sebe. ,,Nechte mě! Já jí zabiju! Ta kurva balila mýho Jeroma! Zaslouží si chcípnout! Jerome je můj ty děvko!" křičela jsem na ni a snažila se vytrhnout strážníkům. Neúspěšně... Když o tom tak přemýšlím, měla bych posilovat...
Odtáhli mě na samotku a dali mi kazajku.
,,Je to nutný?" protočila jsem očima a strážník přikývl. ,,A co tu teď mám dělat!?" zamračila jsem se. ,,Nevím, ale doufám, že si ten týden užiješ." uchechtl se. ,,Týden?! Ty kreténe, já tady nebudu zavřená jeden vypatlanej tejden!" zakřičela jsem na něj. ,,Jestli se takhle budeš chovat, tak dva." zasmál se a já se pokoušela vstát. Došla jsem ke dveřím a doslova se k nim natiskla.
,,A nemůžu si to nějak odpracovat?" zasmála jsem se a strážník taky. ,,Ne." řekl s úsměvem a já protočila očima. ,,Udělám cokoliv." řekla jsem svůdně a jazykem přejela po jedné z mříží. Špatnej nápad.. Hodně špatnej nápad. ,,Promiň, ale nejde to." uchechtl se. ,,Jako proč? Když jsem tady byla ještě s Bethany tak jste mě chtěli prcat dnem i nocí a teď když jsem tu s.... Aha... Už mi to došlo." zasmála jsem se a praštila hlavou do dveří. Další špatnej nápad. Když mi strážník neodpovídal tak jsem se odebrala do rohu místnosti a čuměla do zdi.
Po několika hodinách se otevřeli dveře a já se tam otočila.
,,Tak dělej. Už můžeš zase mezi ty magory." zasmál se strážník a já k němu došla. Sundal mi kazajku a já se mohla v klidu vrátit.
Došla jsem do spolky a hledala Jeroma.
,,To snad nemyslí vážně!"
Jerome zase něco provedl 😂😂 co to bude tentokrát? 😂😂
Jinak... Kdo je taky nadšenej, že Jeroma v seriálu oživili?! Já strašně moc!! 😍😍😍😍
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤