Vešla jsem do hlavního sálu, kde hrála hudba a všude byli bohatí muži i ženy. Já se jen tak procházela dokud mě nezavolal nějaký muž. ,,Hej kotě!" podívala jsem se na něj a ukázala na sebe. ,,Jo ty! Pojď ke mě." řekl flirtovně. Vyšla jsem k němu. Div jsem si nevykroutila boky. Přišla jsem k němu a sedla si mu na klín. ,,Ahoj kotě." usmál se a hladil mi boky. ,,Ahoj." pohladila jsem ho po tváři. ,,Neznám tě od někud? Jsi mi nějaká povědomá." prohlížel si mě podezřívavým pohledem. ,,Určitě si mě jen s někým pleteš." usmála jsem se a políbila ho. ,,Hele, je tu moc rušno. Nechceš jet ke mě?" usmál se. Přikývla jsem a zvedla se. Šla jsem ven a muž hned za mnou. Odemkl jeho velmi luxusní auto. Když ho obcházel rychle jsem otevřela zadní dveře kam vlezla Ann a potichu je zabouchla. Hned potom jsem si sedla na místo vedle muže. ,,Mimochodem jsem Rick." usmál se na mě. ,,Já jsem.. Amanda." zasmála jsem se. Muž prudce stoupl na plyn a auto se rychle rozjelo.
Když jsme zastavili málem jsem si dala hlavou do předního skla. ,,Tak jdeme." usmál se a vyšel z auta. Znovu jsem Ann rychle otevřela a pak se vydala za Rickem.
Vešli jsme do velmi luxusního apartmánu, kde se mi hned přisál na rty. Dostali jsme se do obýváku kde jsem ho posadila do křesla. ,,Je mi lito, ale naše rande končí." usmála jsem se. ,,Co tím myslíš?" podíval se na mě nechápavě. Praštila jsem ho silně do spánků a on omdlel. ,,Ann už vylez začíná naše rodinná akce!" zakřičela jsem a ke mě dohopsala Ann. Sedli jsme si a čekali až se Rick probudí. Mezi tím jsme ho svázali.
Po asi hodině Anninýho remcání se Rick probudil. ,,Ahooj!" zamávala jsem mu a usmála se. ,,Já věděl, že tě znám ty svině..." zamumlal. ,,Ale no tak! Takhle se k ženám nechová!" řekla jsem uraženě. ,,Ty jsi zrůda ne žena!" křikl naštvaně. ,,Co chceš dělat s tou holkou?" podíval se na Ann a pak na mě. ,,Spíš se jí zeptej co chce ona dělat s tebou." usmála jsem se a Ann taky. ,,A buď na ní hodnej, dělá to poprvé!" zasmála jsem a dala Ann nůž. Ta s úsměvem došla k Rickovi. ,,Prosím nedělej to. Když mě pustíš tak ti pomůžu." mluvil na ni, ale ona byla jako by ho nevnímala. Pořád si prohlížela jeho tvář. Po chvilce Rickovi nožem vyřezala pod oko slzu. Zasmála jsem se tomu a Ann taky. Párkrát ho ještě řízla do tváře a pak ho zabila.
,,Tohle byla ta nejlepší akce na světě!" řekla nadšeně když jsme Rickovo tělo shazovali do řeky. Potom jsme sedli zpět do auta a jeli do Rickovo-teď spíš našeho- bytu. Hned po příjezdu jsme si šli lehnout a usnuli.
Vím, že tahle kapitola je neskutečně nudná a taky je po delší době, ale znáte to. Musím dělat věci do školy, učit se atd. Tak snad mi to odpustíte 😊😊
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤