Kapitola 86.

408 32 7
                                    

---Jerome---

,,Ty jsi to měl naplánované?" uchechtla se Chloe když se odtáhla. Hrdě jsem přikývl. ,,Moc tě miluju." zašeptala a políbila mě. ,,Já tebe." usmál jsem se. ,,Jinak. Dnes ti nechám den čistě pro sebe. Máme s Maniax sraz po celkem dost dlouhé době." uchechtl jsem se. ,,Maniax?" zasmála se a nadzvedla obočí. ,,Jo.. Kdysi to byla naše skupina. Theo nás po dlouhé době svolal." podrbal jsem se na zátylku. ,,Dobře. A kdy jdeš?" usmála se a hladila mě po hrudi. ,,Jdu až večer." políbil jsem ji a přitáhl blíž k sobě. ,,Tak to můžeme stihnout hodně věcí." zkousla si ret a přemístila svou ruku do mých vlasů. ,,Třeba abych to tu uklidil?" zazubila jsem se a odtáhl se od ní. ,, Nejsi nemocnej?" nadzvedla obočí a dala mi ruku na čelo. ,,Proč?" uchechtl jsem se. ,,Že jsi právě odmítl sex." zasmála se a pohladila mě po tváři. ,,Ne každej chlap je nadrženej 24 hodin denně." zazubil jsem se a začal uklízet. ,,Ale ty nejsi chlap." usmála se a já se na ni podíval. ,,A co tedy jsem?" nadzvedl jsem obočí. ,,Malej kluk." zasmála se a políbila mě. ,,Ty pedofile!" uchechtl jsem se a objal ji. ,,Podíváme se na nějaký film a já to uklidím až budeš pryč." chytla mě za ruku a táhla na gauč. Posadila mě na gauč, pustila film a sedla si ke mě. Víc se ke mě přitulila a dívali jsme se spolu.

Podíval jsem se na hodiny a zjistil jsem, že bych se měl jít obléct a vyrazit. Chtěl jsem to Chloe říct, ale spala. Opatrně jsem vstal a položil ji. Šel jsem se rychle obléct a cestou ke dveřím jsem ještě Chloe políbil a odešel jsem.

,,Je tady! Největší maniak že všech!" zasmál se Theo když mě viděl. Uchechtl jsem se a došel k nim. Se všemi jsem se pozdravil a podíval se znovu na Thea stála za ním Barbara.

,,Co ta tady dělá?" prskl jsem a pokynul na Barbaru. ,,Je to taky členka Maniax. A moje přítelkyně." usmál se a políbil ji. ,,Vždyť ona mi chtěla zabít holku!" zamračil jsem se a ona se zasmála. ,, Nemůžeme na to zapomenout?" uchechtla se. Zakroutil jsem hlavou. ,, Škoda, že chybí Aaron.." pokročil Greenwood rameny. ,, Dáme si za něj minutu ticha." řekl Theo a my tak udělali.

,,Proč jsi nás vůbec svolal Theo?" uchechtl se Greenwood a já přikývl. ,,Jak všichni víte, Bruce Wayne je na dovolené a ten jeho spratek pořádá jakýsi gala večer. A my se tam půjdeme podívat a vzít si nějaké peníze." zasmál se a podal mi sako a škrabošku. ,,To se mi líbí." uchechtl jsem a věci převzal. V dodávce jsme se převlékli a šli jsme.

,, Dobrý večer dámy a pánové! Buďte vítáni u naší show! Zde s mou společnicí vám dnes ukážeme několik kouzel s jedním dobrovolníkem z publika! Koho by jsi vybrala má drahá?" podíval jsem se na Barbaru, která byla v kostýmu mé asistentky. Bylo hrozné říkat jí "drahá", ale show je show. ,, Já bych vybrala našeho pořadatele pana Wayna mladšího!" usmála se a reflektor namířil na našeho dobrovolníka. Wayne k nám s úsměvem došel a podal si semnou ruku. ,,Stoupněte si prosím přede mě a čekejte." usmál jsem se a natáhl se pro nůž. Wayne tak učinil a já se zasmál. ,,Mé první kouzlo je, zda pan Wayne přežije podříznuté hrdlo!" zasmál jsem se a přiložil mu nůž ke krku. V sále nastala panika. ,,KLID NEBO TO SCHYTÁ!" zakřičel jsem a přitlačil na nůž. V sále nastalo ticho a já se rozesmál. ,,Tak jdeme kouzlit!" zasmál jsem se a dal mu na hlavu jablko. Vzal jsem pistoli, odešel kousek od něj a sestřelil jablko. Theo to za závěsem celé pozoroval a usmíval se. Po pár minutách do sálu vběhli jednotky GCPD.

Někdo mě srazil k zemi a tím pádem uvolnil mladého Wayna aby mohl utéct. Ten někdo byl Theo. Vrazil mi několik pěstí a pak vytáhl nůž. ,,Proč to děláš?!" křikl jsem a snažil se ho shodit. ,,Je mi to strašně líto Jerome. Máš skutečný talent, ale teď to vidíš: situace se zhoršuje- je načase aby se objevil hrdina!" uchechtl se. ,,Tenkrát jsi říkal, že to budu já..." šeptl jsem a on do mě podl nůž.

Trochu jsem tu scénu upravila tak snad to nevadí... :) Za to co jsem napsala se cítím hrozně, je mi Jeroma tak líto.. 😭😭

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat