Na jedné stěně byli všude mé fotky a na druhé stěně Jeromovi fotky. Do Jeromových fotek byli různě zabodané nože, šipky, sekery a některé fotky byli počmárané. Moje fotky byli netknuté, jen uprostřed byl nápis bohyně. ,,Arnolde?" nadzvedla jsem obočí a vešla do pokoje. ,,Odejdi!" křikl, vstal a mířil ke mě. Začal do mě strkat až mě vystrkal z pokoje. Zabouchl a zamkl za sebou dveře. Jen jsem zůstala stát jak opařená dokud okolo nešel Jerome.
,,Lásko? Co ti je?" přišel ke mě a pohladil mě po rameni. ,,Já... On.. Ty.." začala jsem ze sebe vykoktávat. ,,Co se děje? Co je? Udělal ti něco?" zatřásl semnou tak až jsem upustila talíř. ,,Ne dobrý. Nebudeme to řešit." usmála jsem se a uklidila talíř s jídlem. V obýváku jsem si sedla na gauč a chviku sledovala televizi. Dívala jsem se na reportáž o tom ukradeným diamantu, který má teď Dave u sebe. Po chvilce se všichni kromě jak jinak než Arnolda seběhli u telky. ,,Co se děje?" nadzvedla jsem obočí a podívala se na kanibala. ,,Dávají miss mokré tričko." řekl a přímo slintal. ,,Jako fakt?" podívala jsem se na něj znechuceně. Jen přikývl. Vstala jsem a odešla do ložnice. Vzala jsem si knihu a lehla si do postele.
,,Chloe?" vykoukl ze dveří Jerome. ,,Hm?" zabručela jsem a dál četla. ,,Hledal jsem tě." zasmál se a lehl si ke mě. ,,Ty se nebudeš koukat na miss mokré tričko?" uchechtla jsem se. ,,Proč, když mám tebe?" políbil mě na krk. ,,Ale já si teď čtu." zasmála jsem se. ,,A co čteš?" usmál se. ,,50 odstínů šedi." zasmála jsem se. ,,Ty se nezdáš." zasmál se. ,,No co. Vy máte miss mokré tričko a já knížky." zasmála jsem se. ,,A co takhle odložit knížku a věnovat se Jeromovi." uchechtl se, vzal mi knihu, odložil ji na stůl a lehl si nade mě. ,,Tak jo" zasmála jsem se a přitáhla si ho do polibku.
Ráno jsem se probudila v Jeromovo objetí. Sáhla jsem si na řetízek a dala Jeromovi pusu na nos. ,,Děkuju." zašeptala jsem. ,,Nemáš za co." zamumlal. Jen jsem se potichu zasmála. ,,Lásko, pustíš mě?" zašeptala jsem. ,,Ne.." zamumlal. ,,Prosím." pohladila jsem ho po tváři. ,,Ne." zamumlal znovu. Odfrkla jsem si a víc se k němu přitulila. Po chvilce jsme znovu usnuli.
,,Hej vstávejte!" vlítl nám do pokoje kanibal. ,,Kurva Greenwoode!" křikla jsem, víc se přitiskla k Jeromovi a přitáhla si deku víc ke krku. ,,Neumíš klepat?!" prskl Jerome a hodil po něm vázu co jsme měli na nočním stolku. Ten se jí vyhnul a zasmál se. ,,Jsem vás nechtěl rušit v akci." zasmál se a odešel. ,,Bože to je idiot." vydechla jsem, sedla si a protáhla se. ,,Jo to je." odfrkl si Jerome. Po chvilce vstal, šel se oblíct a odešel. Já se ještě chvilku válela a pak jsem se taky přinutila vstát. Šla jsem do šatníku kde jsem si vzala šedivý crop-top a černé kraťasy. Samozřejmě jsem si vzala spodní prádlo. Hned jak jsem vyšla ze dveří tak jsem do někoho vrazila. ,,P-promiň Chloe" vykoktal ze sebe Arnold a pomohl mi vstát. ,,V pohodě." zasmála jsem se. ,,Ch-chloe p-p-potřebuju s t-tebou m-m-mluvit."
Arnold je stalker 😱😱 😂 dneska se nudím nějak moc když tu máme třetí kapitolu za den 😂😂😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤