Kapitola 83.

442 37 9
                                    

---Jerome---

Probudily mě rty na mých rtech. Otevřel jsem oči a viděl Chloe.

,,Ahoj." usmála se. ,,Kterou část těla jsi mi uřízla?" nadzvedl jsem obočí. ,,Proč bych ti měla řezat části těla?" zasmála se a pohladila mě po tváři. ,,Protože jsem tě včera zmlátil a ty nejsi kliďas." zamračil jsem se a ona se zasmála. ,,Ty si to nepamatuješ, ale jela jsem tě najít pak jsem tě praštila pánví po hlavě a několikrát do tebe kopla. Jsme si kvit." zazubila se a políbila mě. ,,Jsi dokonalá." uchechtl jsem se. ,,Já vím." usmála se. ,,Ale už vstávej, protože je snídaně." zazubila se a odešla. Posadil jsem se a trochu se protáhl. Po několika minutovém čumění po pokoji jsem šel do kuchyně.

,,Brý ráno." zazubil se na mě Dexter. ,,Ahoj." usmála se Anabelle. Já jen přikývl a sedl si.

,,Tati? Proč mámu mlátíš?" podíval se na mě Dexter a zvedl obočí. ,,A proč ty Anabelle rozbíjíš knížky?" usmál jsem se. ,,Bonzáku." podíval se na ni vražedným pohledem a dál snídal. Chloe mi dala snídani, sedla si mi na klín a políbila mě. ,,Já váš vztah nikdy nepochopim." uchechtl se Dexter a pozoroval nás. ,,Je to jednoduché. Miluju tvého otce tak moc, že ho chci zabít. A to samé on u mě." zazubila se Chloe a já s úsměvem přikývl. ,,A proč se teda nezabijete?" zasmála se Anabelle. ,,Protože náš vztah obsahuje jednu věc bez, které by jsme ani jeden nepřežili." zasmál jsem se a pohladil Chloe po vlasech. ,,Dám stovku na to, že to je sex." zasmál se Dexter a opřel se o židli. ,,Já, že to je jídlo." zazubila se Anabelle. ,,Dextere dlužíš Anabelle 100." uchechtla se Chloe a uklidila jeho talíř. ,,To jo a přitom je to sex tak to tu na mě nehrajte." zamračil se. ,,A co jiného jsi si myslel? Myslíš snad, že mě tvá matka má ráda pro mou osobnost?" nadzvedl jsem obočí a oni se začali smát. Chloe mi dala pohlavek a uklidila můj talíř. ,,Za co furt dostávám pohlavky?" zamračil jsem se. ,,Protože se chováš jako dítě." usmála se. ,,Protože jsem dítě." zazubil jsem. ,,Jasně. 30 letý dítě." zasmála se. ,,Je mi 38." zašklebil jsem se a Dexter se zakuckal. ,,Co ti je?" uchechtl jsem se. ,,Tobě je 38?!" vykulil oči a já přikývl. ,,Dextere i já vim, že tvému tátovy je 38." zasmála se Anabelle. ,,Už jsi důchodce." uchechtl se. ,,Já ti fláknu takovýho důchodce, že z tý židle spadneš." zamračil jsem se. Vlastnímu otci řekne, že je důchodce. Vlasy ještě mám. Takže jsem ještě mladej. ,,Neblbni dědo, nebo ti praskne cévka." zazubil se a já po něm vystartoval. Rozeběhl se nahoru a Anabelle s Chloe se smáli. Odfrkl jsem si a sedl si na gauč. Anabelle odešla nahoru a Chloe si ke mě sedla.

,,Uklidni se dědo." zasmála se a políbila mě. ,,Ještě ty s tím začínej." protočil jsem očima a ona se uchechtla. ,,Navíc jsme stejně starý, takže ty jsi babča." zazubil jsem se. ,,Tak to asi těžko, protože ženy zestárnou do věku 20 let a pak už jim je 20 navždy." zašklebila se. ,,Tobě je spíš furt 8." uchechtl jsem se a políbil ji. ,,Nechtěj abych si šla udělat mastnýho culíka a nasadila si brejle. A taky si oblíknu košili a sukni jako jsme měli uniformy ve škole." zamračila se a pak se usmála. ,,Ale teď by jsi byla možná i sexy. Už máš prsa a dobrej zadek." zasmál jsem se a ona se zamračila. ,,Vždycky jsem měla dobrej zadek!" odfrkla si a vstala. ,,Kam jdeš?" zasmál jsem se. ,,Jdu si udělat culík a vezmu si brejle." zazubila se a odešla. Protočil jsem očima a pustil si televizi. Po pár minutách mi od ní přišla zpráva ať jdu nahoru. Vypl jsem tedy televizi a šel nahoru.

,,Tak?" zasmála se když jsem vešel do ložnice. Měla vlasy stažené v culíku, na nose měla brýle a oblečení měla podobné co u nás ve škole nosily holky. Bílá košile, černá sukně po kolena, silonky a sako. ,,Co zase blbneš?" zasmál jsem se a prohlížel si ji. ,,Říkal jsi, že jsem jak kdyby mi bylo 8." zašklebila se a šla ke mě. ,,Ale je ti 38." uchechtl jsem se a ona mě objala kolem krku. ,,To je jedno." zasmála se a políbila mě. ,,Hele zase klid!" se smíchem jsem se odtáhl a ona nadzvedla obočí. ,,Přece nebudu spát s 8 letou holkou. Bych byl za pedofila a zavřeli by mě." uchechtl jsem se. ,,Za 1. ty pedofil jsi a za 2. zavřou tě tak i tak." zazubila se. ,,Máš pravdu." pokrčil jsem rameny a přisál se jí na rty.

Pedofilní dědeček Jerome 😂😂😂😂😂 Z jakého pohledu by jste chtěli příští kapitolu? 😊😊😊

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat