Dojeli jsme před velkou vilu a auto se zastavilo. Vystoupili jsme a šli před hlavní dveře. Zaklepala jsem na dveře a podívala se na Dextera. ,,Takže jak se budeš chovat?" zamračila jsem se. ,,Všechny kecy si nechám pro sebe." protočil očima. ,,A jak se budeš chovat ty?" podívala jsem se na Jeroma. ,,To samý." taky protočil očima. Spokojeně jsem přikývla a usmála se. Po pár vteřinách se otevřeli dveře. Stál tam sašek v obleku a usmíval se.
,,Ty brďo to je fakt on...." zašeptal Dexter a nevěřícně se koukal na Jokera. ,,Ahoj." zasmál se Joker a objal mě. Cítila jsem jeho ruku na mém zadku. S nejistým úsměvem jsem se odtáhla a podívala se na Jeroma. Asi si toho všiml, protože měl výraz alá ještě jednou na ní šáhneš tak tě zabiju. Joker se na něj jen zazubil a pozval nás dovnitř. Vešli jsme a Dexter se nevěřícně koukal po domě.
,,Ten je roztomilej!" vypískla Harley a objala Dextera. Po chvilce se od něj odtáhla a objala Jeroma. Ten jí-nejspíše naoplátku- dal svou ruku taky na zadek. Hned potom objala mě. Jemně jsem ji s úsměvem odstrčila.
,,Puddin, že je roztomilej!" usmála se na Dextera. ,,Harley řekl jsem ne." prskl a odstrčil ji. ,,Pojďte semnou." usmál se a dal se do kroku. S úsměvem jsem ho následovala a za mnou šel Jerome s Dexterem. Vešli jsme do velké jídelny kde nás nějací chlapi odvedli na naše místa u stolu. Joker tleskl a donesli nám jídlo.
,,Kolik mu je?" usmála se Harley a pokynula na Dextera. Pokrčila jsem rameny, že nevím. ,,Mami je mi 7" řekl otráveně. ,,Přesněji 7 let, 2 měsíce a 23 dní." uchechtl se Jerome. ,,Páni, ty musíš bejt skvělej přítel a táta." zasmála se Harley. Joker se na ni podíval vražedným pohledem. ,,Promiň Puddin." sklopila pohled. ,,To určitě." odfrkla jsem si. ,,Co?" nechápavě se na mě podívala. ,,On a skvělej přítel a táta? Jsi si ho spletla s šaškem." uchechtla jsem se a pokynula na Jokera. Ten se hrdě usmál a Jerome se zamračil. ,,Můj puddin je sice skvělej, ale nikdy s ním nepoznám jaké to je mít dítě." zamračila se. ,,Je to jako mít psa." usmála jsem se. ,,Mami vážně jsi mě právě přirovnala k psovi?" podíval se na mě nechápavě Dexter. ,,Pšt." drkl do něj Jerome a pozoroval hádku nás dvou. ,,To určitě. Musí to bejt skvělej pocit, když víš, že jste stvořili život." odfrkla si. ,,Jo, ale trochu horší je když ten život je druhej Jerome." prskla jsem. ,,Hele!" zamračil se Jerome. ,,Sklapni." zamračila jsem se na něj. ,,Tak víš co." usmála se. Nadzvedla jsem obočí a nechápavě se na ni dívala. ,,Vyměníme si to."
Nějaká výměna tady?😂😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤