Kapitola 148.

271 32 25
                                    

---Chloe---

,,Dextere?" nakrčila jsem obočí. ,,Mami... Já si nikdy nevšiml, jak ty si vlastně pěkná ženská...." zasmál se a doslova mě skenoval od hlavy k patě. ,,Dextere, můžeš mi vysvětlit co ti je?" došla jsem k němu a složila si ruce na prsou. ,,Co asi?! Ten kripl je vožralej!" křikla Anabelle. ,,Ty seš vožralej ty kriple?" zamračila jsem se. ,,Možná... Trošku..." mezi palcem a ukazováčkem naznačil malej prostor. ,,Dextere ty máš takový štěstí, že tvůj otec si právě smejvá olej z vlasů jinak by tě na místě zabil." procedila jsem mezi zuby. ,,Mami proč sis vybrala tátu? Proč ne někoho..." zamyslel se a já nadzvedla obočí. ,,Lepšího!" křikl, když vymyslel co chtěl říct. ,,Já bych si tvého otce nevybrala, kdyby mi neudělal dítě. A nechtěla jsem..." odmlčela jsem se, když jsem zjistila kam můj syn kouká.

,,Dextere nečum mi na ty prsa!" dala jsem mu facku. On byl, jako kdyby se nic nestalo. Stál a usmíval se. ,,Mami ty seš jasnovidec?" uchechtl se. ,,Jak dokážeš vidět kam ti koukám?" nedůvěřivě nadzvedl obočí. ,,Třeba proto, že stojíš přede mnou?". ,,Tak to, asi těžko. Já jsem totiž... Neviditelnej!" křikl a rozhodil rukama. ,,Dextere.... Jsi jen vožralej nebo i zhulenej?" zamračila jsem se znovu a začala poklepávat nohou, abych mu hned nevrazila pěstí. ,,Trošku od obojího." uchechtl se. ,,Jerome okamžitě si domej tu svojí smrtelnou chorobu a pojď sem!" křikla jsem a zahlédla Oswalda, jak se na mě kouká pohledem jaká smrtelná choroba? a my tady umřeme. ,,Ten debil si dal olej do vlasů a nazývá to smrtelnou chorobou." vysvětlila jsem mu a on si oddechl a přikývl. Po chvilce přišel Jerome jen v kalhotech a stoupl si vedle mě.

,,Co se zase děje?" střídal pohled mezi mnou a Dexterem. ,,Za 1. děkuju, že sis vzal tričko." řekla jsem ironicky a Jerome se zasmál. ,,A za 2. tvůj syn je vožralej a zhulenej." pokynula jsem na Dextera a Jerome se na něj podíval. ,,Trošku..." zasmál se Dexter. Jeromova tvář začala rudnou vzteky. ,,Jerome ať už chceš udělat cokoliv tak" nestihla jsem doříct svojí větu, protože Jerome chytl Dextera pod krkem.

,,Kde jsi to vzal ty hovado?!" procedil mezi zuby. ,,Jsem kouzelník!" křikl nadšeně Dexter. ,,Já ti fláknu takovýho kouzelníka! Kde jsi to vzal?!" už zakřičel a chytl ho pod krkem silněji. ,,U nějaký.. Holky... Myslím, že... To je... Lisa... Ale nejsem si jistej!" zasmál se Dexter a Jerome ho pustil.

,,Zlato nechceš si vzít ASPOŇ tričko? Bude ti zima." uchechtla jsem se, když se Jerome chystal odejít. ,,Vezmu si kvůli tobě bundu." usmál se, popadl bundu a s prasknutím dveří odešel. Pobaveně jsem zakroutila hlavou a sedla si na gauč. Dexter se začal z ničeho nic smát a já se na něj nechápavě podívala.

,,Já umřu smíchy!" válel se na zemi a smál se. ,,To doufej, že jen smíchy." uchechtla jsem se a koukala na něj. Po chvilce přišla Anabelle a tvářila se moc spokojeně.

,,Ty mě stejně neposlechneš, že ne?" zeptala jsem se a pořád koukala na Dextera, který se už delší dobu nehýbal. Možná je fakt mrtvej... ,,Ne." řekla s úsměvem. ,,Dobře, ale až dopadneš jako já což znamená s postiženým synem, kterej právě asi umřel smíchy..." odmlčela jsem se a fakt se bála, že umřel. Dokud teda nezakašlal. ,,Dobře, tak neumřel. Tak si vzpomeneš, jak moc dobře ti tvoje milovaná teta radila." usmála jsem se. ,,Odstraň milovaná a teta a hned je ta věta lepší." protočila očima. ,,A navíc já a Eddie nejsme ty a Jerome. Jsme zodpovědní." dodala. ,,Jooo, to jsem říkala taky a podívej co z toho vzešlo." pokynula jsem na Dextera, který ležel na zemi a topil se ve vlastních slinách. ,,A pak, že on má nadprůměrné IQ..." uchechtla se. ,,To je historie." mávla jsem rukou. Vstala jsem a šla k Dexterovi.

,,Žiješ?" nadzvedla jsem obočí a jemně ho kopla do ruky. Něco nesrozumitelně zamumlal. Pokrčila jsem rameny a znova do něj kopla. Tentokrát silněji. ,,Nech mě..." zamumlal a já se zasmála. Znovu jsem do něj kopla. ,,Mickey nech toho... Chci ještě spát.." znovu zamumlal a já se zarazila. Naklonila jsem se k němu a za vlasy zvedla jeho hlavu.

,,Dextere kdo je Mickey?" zašeptala jsem. ,,Moje zlato...". Pustila jsem jeho hlavu. ,,Je opilej. Plácá blbosti." uchechtla jsem se a mávla nad tím rukou. Po chvilce jsem se šla najíst a pak jen čekala na Jeroma.

,,Zlato, jsem doma.." zašeptal mi do ucha a já otevřela oči. Když jsem ho viděla, tak jsem málem začala ječet. Celou tvář měl pokrytou krví a bundu taky.

,,Co jsi proboha udělal?!" zašeptala jsem. ,,Jsem si hrál." řekl dětským hláskem a usmál se. Uchechtla jsem se a setřela mu trochu krve z tváře.

,,Až se osprchuješ, tak pojď spát ke mě. Anabelle je uražená a spí s Eddiem." usmála jsem se a políbila ho. Když se šel koupat, tak já si šla lehnout. Po chvilce se ke mě přidal a usnuli jsme.

Probudila jsem se strašně brzo, protože jsem měla žízeň. Vymotala jsem se z Jeromovo objetí a šla do kuchyně.

,,Dobře.. Moc tě miluju zlato... Měj se." slyšela jsem Dextera z obýváku a šla se tam podívat.

,,Nějaká z tvých holek?" potichu jsem se zasmála a sedla si vedle něj. ,,Jo... Ja-jasně." usmál se. ,,Dextere... Teď když už jsi střízlivej. Jsi, že jo?" nadzvedla jsem obočí a on přikývl. ,,Chtěla bych se tě zeptat... Kdo je Mickey?" když jsem to dořekla, tak se Dexter zarazil. ,,To je... Jeden můj... Kamarád." usmál se. ,,Dextere, když jsi byl v tom stavu kdy ses topil vlastníma slinama, říkal jsi něco o tom, že je tvoje zlato." uchechtla jsem se. ,,Ke mě můžeš bejt upřímnej. Jsem tvoje máma." usmála jsem a položila svou ruku na jeho koleno. ,,Víš... Celou dobu jsem nechodil za holkama... Teda.. Párkrát jsem spal s Anabelle a jednou s tou holkou se, kterou mám teď dvě děti, ale dělal jsem to jen aby jste nepřišli na to, že...." odmlčel se a já tušila co přijde. ,,Jsem gay mami...."

Alá když se Happiee začne koukat na Shameless a napadne jí nová zápletka 😂😂😂 Jaká myslíte, že bude reakce Chloe a Jeroma? 😂😱😱

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat