---Chloe---
,,Takže, kterej z vás debilů rozbil talíř?" vešla jsem do obýváku. Všichni seděli na gauči a podívali se na mě.
,,Dextere?" nadzvedla jsem obočí. ,,Já?! Já jsem dneska celej den s Mickeym." pokrčil rameny a Mick přikývl. ,,Anabelle?" zamračila jsem se. ,,Já mám moc velký deprese na to abych něco rozbila.." zašeptala přešle. ,,Takže Jerome." protočila jsem očima. ,,Já to nebyl!" křikl uraženě. ,,Jasný. Takže jsem to byla buď já, Carrie a nebo Charlie." začala jsem poklepávat nohou. ,,Určitě to byli ty dva! Podívej se na ně! To jsou Satanovo děti!" zamračil se a ukázal na Carrie s Charliem, kteří na sebe jen mlčky koukali. ,,Jsou to tvoje děti. A proč je nehlídáš?!" zamračila jsem se. ,,Vždyť se podívej. Furt na sebe jen koukaj a kdyby se jedno z nich pohlo, tak to druhý se ozve. Mám to promyšlený neboj." hrdě se usmál. ,,Geniální... A teď padej uklidit ten talíř, nebo ti další rozbiju o hlavu." ukázala jsem směrem do kuchyně. Protočila očima, vstal a šel tam. Já jsem si sedla místo něj a podívala se na Anabelle.
,,Panebože, nemůže to být tak hrozný ne?" nadzvedla jsem obočí. ,,Jenomže ty nevíš jaký je někoho milovat..." zašeptala. ,,Hele. Mám za sebou několik let s Jeromem a 3 děti a žiju. A tebe rozdrtí nějaká pitomá pauza?" zamračila jsem se. ,,Nech mě prosím..." znovu zašeptala a já protočila očima. ,,A vy dva se běžte olizovat jinam." prskla jsem na Dextera s Mickem. ,,Hej dáme sázku. Schválně jestli se vydržíme líbat ceeeeelou cestu do mýho pokoje. Bez přerušení. A když to nedáme, tak... Tak... Tak spolu nebudeme tejden nic mít." ušklíbl se. ,,Ouuuu... Tak jo." zasmál se Mick a začali svojí sázku. Protočila jsem nad nima očima a podívala se na Carrie s Charliem. ,,Kéž by jste vy dva nikdy nevyrostli..." pousmála jsem se a podívala se na Anabelle. ,,Hele.... Jsme silné a nezávislé ženy!" zasmála jsem se a dala ruku na její koleno. ,,My přece chlapy nepotřebujeme!" ušklíbla jsem se. Pořád nijak nereagovala. ,,Tak jinak." uchechtla jsem se a začala jí lechtat. Konečně se začala smát a já se rozhodla jí ulechtat.
---Jerome---
,,Je to uklizený!" vešel jsem do obýváku a zarazil se. Chloe seděla na Anabelle a lechtala jí. Obě se na mě podívali.
,,Co je Jerome?" Chloe nadzvedla obočí. ,,Je normální, že mě to vzrušuje?" nakrčil jsem obočí. Podívaly se na sebe, pak zase na mě a nastejno zakroutily hlavou. ,,Tak v tom případě jsem nenormální..." zašeptal jsem. ,,No to ty seš. Každopádně se běž vzrušovat jinam. Žádná trojka nebude Jerome." zamračila se Chloe. ,,Nad tím jsem asi nepřemýšlel..." zamyslel jsem se a započal svoje úchylný představy. ,,Ani nad tím... Už je pozdě co?" vydechla a já zasněně přikývl. ,,Hlídá někdo ty dva?" nakrčila obočí. ,,Který?" uchechtl jsem se. ,,NAŠE DVĚ DĚTI." zdůraznila všechny slova a já se podíval na místo kde byli. No jak to říct.... Teď tam nebyli...
,,A sakra..."
---Dexter---
,,Debile.". ,,Kreténe.". ,,Hovado.". ,,Už stačí ne?" uchechtl jsem se. ,,Ne ty šlapko." zamračil se Mick. ,,Proč si vlastně nadáváme?" zeptal jsem se ho nechápavě. ,,Debile." ozvalo se žvatlání. ,,To jak jsi udělal?" uchechtl jsem se. Mick pokynul za mě a já se otočil. ,,Szlapko." zasmál se Charlie. ,,Debile." rozchechtala se Carrie. ,,Ehm... Co budeme dělat?" nadzvedl jsem obočí. ,,Co by jsme měli dělat?" zeptal se nechápavě. ,,My jsme je naučili sprostý slova! Oni to budou říkat před rodičema!" rozhodil jsem rukama. ,,Nevadí." uchechtl se. Protočil jsem očima a otočil se na ty dva.
,,Hele když to nebudete říkat před mámou a tátou.... Dám vám sladkosti." usmál jsem se. Podívali se na sebe a zakroutili hlavou. ,,Tak.... Vám dám Micka." ukázal jsem na Micka za sebou. Carrie začala přikyvovat a Charlie zase kroutit hlavou. ,,Hej naser si. Já nebudu nějaká barbína." ozval se Mick. ,,Tak ne... Tak.... Vás nechám koukat na pohádky dýl než máma." usmál jsem se. ,,Nasev si." rozesmál se Charlie. ,,Ehm... Tak... Nevím co by jste chtěli." protočil jsem očima. To už bylo pozdě to vymyslet, protože přišla máma s tátou...
,,Panebože! My vás tak hledali!" vydechla máma a objala je. ,,Szlapko." zasmál se Charlie a máma se na něj nechápavě podívala. ,,Cože?" zamračila se. ,,Szlapko." zopakoval. ,,Jak to mluvíš?" zamračil se táta. ,,Debile." uchechtla se Carrie. ,,Kdo vás to naučil?" máma nadzvedla obočí. ,,Dexter." řekli najednou a ukázali na mě. ,,Jáá.... Jsem v tom nevinně. Byl to Mick!" prskl jsem uraženě. ,,Takže.... Vymysli trest Jerome." máma se podívala na tátu a ten se ušklíbl. ,,Dextere půjdeš dolů a přede mnou si dáš 500". ,,Jablek? Mám chuť na jablka..." zašeptal jsem. ,,Ne. Kliků." usmál se. ,,Ale však jsem hubenej!" prskl jsem a vstal. ,,Mami řekni něco!" křikl jsem. ,,Ať si jich dá 1000." mávla rukou a vzala Carrie. ,,Tak jdem." uchechtl se táta, vzal Charlieho a šel dolů. ,,Ty pojď taky. Taky za to můžeš." prskl jsem na Micka. ,,Jdu se na tebe možná tak koukat." uchechtl se a šel taky dolů. Následoval jsem ho a psychicky se připravoval.
---Anabelle---
,,To není fér! Ty mi jeden klik počítaš až když udělám pět kliků!" křikl uraženě Dexter, když mu strejda počítal kliky. ,,Sklapni a dělej." protočil očima. ,,Debile." dodal Charlie a strejda si s ním plácl. Protočila jsem nad nima očima a prohlížela si zeď. Zničehonic zazvonil telefon a strejda to vzal.
,,Hm? Ne. Není tady. No prostě tu není. Jo jasně. Spolehni se. Jak jako, že se na mě nedá spolehnout?! CSS... Jasně. Měj se." típl to. ,,Kdo to byl?" zeptala jsem se zklesle. ,,Edward." mávl rukou a já zpozornila. ,,A... A proč volal?" nadzvedla jsem obočí. ,,Chtěl s tebou mluvit." pokrčil rameny. ,,A já tu jako nejsem?!" zaječela jsem až si Dexter dal na držku když dělal klik. ,,Hele. Několik měsíců se neozval. Já bych řekl, že to je zbytečný." pokrčil rameny. ,,Ty seš zbytečnej!" prskla jsem, popadla svůj mobil a šla na chodbu.
,,Zvedni toooo...." zašeptala jsem a přešlapovala na místě. Ozval se tón, že někdo zvedl hovor a následně hlas.
,,Anabelle?" ozvalo se a mě se rozbušilo srdce. ,,Ede..." zašeptala jsem nadšeně. ,,Anabelle... Potřebuju s tebou mluvit... Já... Mělo by to skončit." řekl rychle. ,,Takže... Rozchod..." zašeptala jsem. ,,Jo..." vydechl. Típla jsem to a vrátila se do obýváku.
,,Co je?" nadzvedl strejda obočí. ,,Rozešel se se mnou..." rozbrečela jsem se. Po chvilce mě strejda objal. ,,Za tohle mě budeš uctívat." prskl a začal mě hladit po zádech. ,,Tati nech toho!" ozval se Dexter. ,,Pokud vím, tak ti chybí ještě 995 kliků, takže dělej." procedil strejda mezi zuby.
,,Co se stalo?" nadzvedla teta obočí. ,,To brejlatý tele se s ní rozešlo." strejda se ode mě odtáhl. ,,Mami rudneš." uchechtl se Dexter. ,,Už máš ty kliky?!" prskl strejda. Teta na chvíli odešla a vrátila se s brokovnicí, kterou měla opřenou rameno.
,,Máma?" řekla nechápavě Carrie. ,,Máma jde na kafíčko." usmála se, nabila brokovnici a odešla.
Bum bum bum! Ed končí! 😂😂😂 Zase mi blbne vydávání Kapitol takže se místo celý kapitoly vydá jen půlka 😑😑
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤