Byli tam čtyři židle a na každé z nich byl svázaný nějaký muž. Žádný z nich mi nebyl povědomí, ale Melanie je asi znala. Asi určitě. Došla k nim a začala si je prohlížet. ,,Melanie? Kdo to je?" nadzvedla jsem obočí a pozorovala ji. ,,Tihle mě před pár lety znásilnili a pokusili se mě zabít." uchechtla se. Došla jsem k ní a všimla si papírku na stolku. Vzala jsem ho a přečetla text.
Překvapení!! Doufáme, že si rozlučku užijete i bez alkoholu, protože Jerome nehce aby Chloe pila :D.
-Aaron
,,To je pako." zasmála jsem se. Melanie popadla nůž co ležel u papírku a začala s ním jezdit po tvářích těch mužů. ,,Kdo je tu teď slabej, co?" zasmála se a bodla jednoho do oka. ,,Melanie, takovou tě neznám." uchechtla jsem se. ,,Takhle mě nezná nikdo." zasmála se. Uchechtla jsem se a posadila se na postel. Dalšího muže několikrát podla do rozkroku a nechala ho vykrvácet. Třetímu muži pořezala tvář. ,,Na, ten je tvůj." usmála se a dala mi nůž. Nůž jsem s úsměvem převzala a stoupla si před muže. ,,Co ti tenhle udělal?" podívala jsem se na Melanie. ,,Už ani nevím." pokrčila rameny. ,,Tak co s tebou?" podívala jsem se se na něj. Pořád se cukal. Něco mě napadlo. Rozepla jsem mu košili a začala mu na hruď řezat slovo asshole. ,,Nádhera." utřela jsem si imaginární slzu. Melanie mi začala tleskat. Uklonila jsem se a znovu se otočila na muže. Tekly mu slzy a snažil se ječet. No s páskou přes pusu to asi dobře nešlo.. ,,Bože s tebou je nuda." protočila jsem očima a podla ho do oka. ,,To byla nejlepší rozlučka!" křikla nadšeně Melanie. ,,Souhlas." usmála jsem se. Někdo nám zaklepal na dveře. Melanie opatrně otevřela. Na chodbě stáli dva muži a dvě ženy. Muži vešli do pokoje a mrtvoly odnesli. Ty dvě ženy tam uklidili a vytřely. Dokonce se nám i uklonili a odešly. ,,Pecka." uchechtla jsem se. ,,Jo no." zasmála se Melanie a lehla si na postel. Podívala jsem se na hodinky. ,,To už je čtvrt na devět?" vykulila jsem oči. Podívala jsem se na Melanie. Ta spala. Uchechtla jsem se a lehla si. Prohlížela jsem si strop když mi zapípal mobil.
Jerome: Ahoj lásko, co děláte? ❤
Já: Ahoj miláčku😍 Zrovna jsem se chystala jít spát, co vy? Jaká je rozlučka? 😃
Jerome: Eh.. Jsme v nějakým baru a Greenwood s Aaronem jsou na mol. Já jediný nepiju aby jsme se dostali domů. 😂😂
Já: Smutné 😢😃 Já si půjdu lehnout, tak dobrou 💕
Jerome: Dobrou ❤
Odložila jsem mobil, přikryla se a usnula.
,,PÍP-PÍP-PÍP." začal ječet náš budík. Z koupelny už byl slyšet fén takže Melanie se už koupala. Po chvilce vylezla z koupelny. ,,Ahoj." řekla nadšeně. ,,Ahoj." uchechtla jsem se a vstala. Podívala jsem se na hodiny. 6:00. Božeeee... Protáhla jsem se a šla do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu, vyfénovala jsem si vlasy, oblékla se a svázala si vlasy do culíku.
Na posteli seděla Melanie a držela v ruce tašku. ,,Konečně." zasmála se. ,,To jsou tvoje šaty. Připravovat se budeme na místě." usmála se a předala mi tašku. ,,Dobře, ale kde máš šaty?" nadzvedla jsem obočí. ,,Všechno je na místě." usmála se. Přikývla jsem a šly jsme do auta. Dojeli jsme na nějakou louku. Bylo tu několik "stanů" a pak samotná ulička. ,,Dobrý den, jsem James, zavedu vás do vašeho stanu." uklonil se černovlasý muž a zavedl nás do stanu. Poděkovali jsme mu. Ve stanu bylo několik žen všechny se seběhli u Melanie a začali jí líčit a upravovat. Protočila jsem očima. Dvě z nich došli ke mě a zatáhli mě ke kosmetickému stolku. Jedna mě začala líčit a ta druhá mi kůlmovala vlasy. ,,Perfektní." řekli najednou. Podívala jsem se do zrcadla. Nevěřila jsem, že to jsem já. Mé oči měli šedé stíny a byly obtažené linkou. Rty jsem měla lehce červené a vlasy jsem měla nakůlmované. Vzala jsem si tašku ve, které jsem měla šaty a šla si je obléct do kabinky.
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤