Měli jsme o sebe opřená čela a koukali se jeden druhému mlčky do očí. ,,Strašně jsi mi chyběla." zašeptal sotva slyšitelně. ,,Ty mě." políbila jsem ho. ,,Hele a my jsme vosk?" zasmál se kanibal. Dala jsem si hlavu na Jeromovo rameno. ,,Dej nám chvilku." naznačila jsem pusou. Jen s úšklebkem přikývl. ,,Půjdeme se projít. Třeba trefíme na Arnolda." usmála se černovláska a vyhnala všechny ven. ,,Děkuju." zašeptala jsem. Jen s úsměvem přikývla a odešla.
,,Kde jsi byla?" zeptal se mě Jerome a nadzvedl obočí. ,,To je dlouhý příběh. Nebudeme to teď řešit." snažila jsem se usmát. ,,Jak chceš." uchechtl se. Přejel mi rukou po zádech. Sykla jsem bolestí, protože na zádech mám samé modřiny. ,,Co je? Co tě bolí?" řekl starostlivě. ,,Nic mi není." usmála jsem se. ,,Otoč se ke mě zády." řekl svůdně a přísně zároveň. ,,Dobře." uchechtla jsem se a otočila. Vyhrnul mi tričko a odhalil tak mé modřiny. Já jsem blbá! Proč jsem mu na to skočila?! ,,Lásko od koho to máš?" zeptal se a přejížděl mi po modřinách. ,,Zlato prosím nechci to teď řešit." řekla jsem už trochu naštvaně ,,Ale já to chci řešit!" křikl rozzuřeně. ,,Tak si to řeš sám." prskla jsem a odešla. Našla jsem dveře s cedulkou Jerome a vešla. Na zdech byli nějaké mé fotky. Ložnice byla úplně stejná jako jsme měli u Davida. Lehla jsem si na postel a zabalila se do deky.
,,Chloe..." slyšela jsem jeho hlas ode dveří. ,,Co je?" prskla jsem. ,,Chloe lásko... Moc mě to mrzí." sedl si na postel. ,,Hm." zabrblala jsem. ,,Vybuchl jsem, protože o tebe mám strach. A miluju tě." pohladil mě po vlasech. Posadila jsem se a podívala se na něj. V jeho tváři byla vidět lítost. ,,Chtěla jsem ještě zůstat naštvaná, ale ty jsi mi to musel překazit." zasmála jsem se. Jen se uchechtl a objal mě. Položil mě na záda a lehl si nade mě. ,,Co teď budeme dělat?" uchechtla jsem se i když jsem moc dobře věděla co se bude dít. ,,Něco co už jsem dlouho nedělal." zasmál se. ,,Snad jsi to nezapomněl." zasmála jsem se, přitáhla si ho k sobě a políbila. Náš polibek prohloubil.
,,Vstáváme." políbil mě na krk a hladil po celém těle. ,,Hmm..." zabručela jsem a otočila se na druhý bok. ,,Dobré ráno." uchechtl se. ,,Ahoj." usmála jsem se a posadila se. ,,Zatím si vem něco z mé skříně. Pak ti seženu oblečení." usmál se a políbil mě. ,,Dobře." usmála jsem se, obmotala si deku kolem těla a vydala se k jeho skříni. ,,Proč si bereš tu deku?" řekl svůdně. ,,Máte jít na snídani." vešel do pokoje kanibal. ,,Pro tohle." zasmála jsem se a ukázala na odcházejícího kanibala. Vzala jsem nějaké tričko a černé boxerky a odplula do koupelny. Boxerky jsem měla jako volný kraťasy a tričko skoro jako šaty. Uchechtla jsem se a vrátila se do ložnice.
,,Já v tom oblečení sice jsem sexy, ale tohle..." zasmál se Jerome sedící na posteli. ,,Líbím se ti?" uchechtla jsem se a udělala sexy pózu. Vstal, došel ke mě, chytl mě kolem pasu a přisál se mi na rty. Odtáhla jsem se od něj. Jen se nechápavě podíval. ,,Půjdeme se nasnídat." zasmála jsem se a udělala si drdol. Jen protočil oči. ,,Pojď." zasmála jsem se, vzala ho za ruku a vydala se do kuchyně.
,,Ahoj." usmála jsem se. Všichni mi odpověděli najednou. ,,Ahoj, včera jsme se nepředstavili. Jsem Melanie Black." usmála se a podala mi ruku. ,,Chloe Barton." usmála jsem se a potřásla si s ní rukou. ,,Chloe lásko.. Mám hlad." řekl Jerome znuděným tónem a zaklonil hlavu. ,,Tak si udělej snídani." políbila jsem ho. ,,Ale tobě to u vaření víc sluší." usmál se. Protočila jsem očima a šla dělat snídani. ,,Pomůžu ti." usmála se Melanie, políbila Aarona a šla mi pomoct. Společnými silami jsme vytvořili lívace.
Položila jsem talíř před Jeroma a chystala se jít uklidit ten bordel. ,,Pojď sem." zaškemral a poklepal si na klín. S úsměvem jsem k němu došla a posadila se mu na klín. Objal mě a začal mě krmit. ,,A za Jeroma." zasmál se a dal mi vidličku s kouskem lívance do pusy. Zasmála jsem a spolkla lívanec. Vytrhla jsem mu vidličku z ruky a vzala kousek lívance. ,,A za mě." zasmála jsem se. ,,Vždyť jsi tu vidličku měla v puse." zasmál se. ,,Tvůj jazyk už byl taky v mý puse a neděláš z toho vědu." řekla jsem nechápavě. Všichni se začali smát. ,,A vsadím se, že nejen v puse." zasmál se kanibal a plácl si s Aaronem. ,,Závidíš?" usmála jsem se. Hned ztichl. ,,Rekt." uchechtl se Aaron. ,,Ty mlč a snídej." řekla Melanie a dala před něj talíř. Uchechtla jsem se. ,,No ták. Šup." zasmála jsem se a cpala Jeromovi vidličku. Nakonec si lívanec vzal. ,,Vidíš, že to šlo." usmála jsem se a pinkla ho do nosu. Jen se zasmál. Vstala jsem a šla pomoct Melanie s uklízením.
,,Půjdeš si zaplavat?" usmála se na mě když jsme uklidili. ,,Já půjdu!" křikl Jerome ze židle. ,,A tebe se někdo na něco ptal?" podívala jsem se na něj a nadzvedla obočí. Jen se uchechtl. ,,Klidně, ale nemám plavky..." řekla jsem smutně. ,,Pojď já ti nějaké půjčím." usmála se, chytla mě za ruku a někam táhla. Došli jsme do nejspíše jejich ložnice. ,,Asi ti budou trochu menší přes hrudník, protože nejsem tak vyvinutá jako ty." zasmála se a já s ní. Nakonec jsme vybrali jednoduché, dvoudílné černé plavky. ,,Já se jdu převléct. Moc děkuju, uvidíme se u bazénu." usmála jsem se a odešla do mojí a Jeromovi koupelny.
,,No.. Trochu těsný mi to je, ale co se dá dělat." pokrčila jsem rameny a vyšla z koupelny. ,,O-Můj-Bože." na posteli seděl Jerome a pozoroval mé tělo. ,,No nevzrušuj se. Jdeme plavat." zasmála jsem se a vyšla na chodbu. Na chodbě na mě čekala Melanie. ,,No vidíš sekne ti to!" zasmála se. ,,Och děkuji!" uculila jsem se a zasmála. ,,Jdeme." uchechtla se a vydala se na zahradu.
Když jsme se dost vyřádili tak už byl večer. Šla jsem se osprchovat a pak jsme se s Jeromem jen tak mazlili na posteli.
,,Lásko?" zeptal se mě nejistě Jerome. ,,Hmm?" zakňourala jsem. ,,Přemýšlela jsi někdy o dětech?" posadil se a podíval se na mě. Už to nemůžu vydržet, musím mu to říct. ,,Jerome... Já.. Já jsem těhotná byla... Byla.."
😱😱😱😱😱😱😱
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfic,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤