,,Jé čau ošklivko!" zašklebila jsem se na ni. Protočila očima a dál šla. Za ní šla nějaká potetovaná holka s mnoha piercingy. Ann. A takhle milé děti, dopadnete když mě budete srát. Znechuceně jsem se na ni podívala a šla do cely.
,,Slečno půjdete s námi." vešli do cely dva muži, chytili mě za lokty a táhli pryč. ,,Musím vás upozornit, že mám přítele a syna, takže žádný rande!" zasmála jsem se.
,,Tady budeš." uchechtl se strážník a posadil mě na židli. ,,Nezkoušej utíkat, nepovede se ti to." zasmál se a odešel. Seděla jsem v klidu a přemýšlela. Po chvilce se otevřeli dveře a dovnitř vešel nějakej chlap.
,,Ahoj, jsem Jim Gordon." uchechtl se a posadil se naproti mě. ,,Ahoj Jime, líbíš se mi." zašklebila jsem se. ,,Mám pro tebe nabídku." usmál se a naklonil se ke mě. ,,No dovol! Já mám přítele a syna!" řekla jsem uraženě. ,,Já vím. Tvůj přítel je Jerome Valeska a máte spolu syna Dextera Valesku. Dexter je génius, ale používá svou inteligenci na hovadiny jako jeho otec." zazubil se. ,,Nejseš ty můj osobní stalker?" zasmála jsem se a opřela se o židli. ,,Něco takového. Ale teď k nabídce." usmál se. ,,Povídej." uchechtla jsem se. ,,Pustím tebe a tvého přítele, pokud mě budeš informovat co dělá. To samé s Aaronem Helzingerem." řekl vážným tónem. ,,To jako, že budu práskač?" nadzvedla jsem obočí. Přikývl. ,,Tak to se měj hezky a svou nabídku si strč za klobouk." usmála jsem se a šla ke dveřím. ,,Dobře tak to půjde po zlým." zasmál se a odešel. Po chvilce se otevřeli dveře. Stráže mě hned chytli a táhli zase do nějaký místnosti. Píchli mi do krku injekci a já přestala cítit své tělo. Položili mě na nějaké lehátko a připásali. Přišel nějakej doktor a začal mi do očí svítit baterkou.
,,Je při vědomí, můžeme." řekl s úsměvem na rtech. ,,Co mi uděláte?" zamumala jsem. Necítila jsem žádnou část těla, cítila jsem se jak ochrnutá. ,,Trošku tě upravíme." usmál se a vzal do rukou nějaké věci. Přiložil mi je ke spánkům a mnou projela elektřina. Začala jsem bolestí křičet. Cítila jsem se jako by se mi škvařil mozek. Po pár minutách to přestalo. ,,Odveďte ji. Ta má na dnešek dost." pokynul doktor na strážníky a odešel. Strážníci mě odpoutali, jeden mě vzal do náruče a nesl mě do cely.
,,Tady jí máš Valesko." zasmál se strážník a položil mě na zem. Hned potom zavřel železné dveře a odešel. ,,Jak jsi se měla broučku?" zasmál se Jerome a došel ke mě. ,,Já.. Já.. Dobře." usmála jsem se a vstala. ,,Počkat!" křikl. Nechápavě jsem se na něj podívala. ,,Normálně by jsi mi řekla imbecile a nebo by jsi mě poslala do prdele!" zamračil se. ,,Ale no tak. Proč bych tě posílala do prdele, když tě miluju." objala jsem ho.
Hele! To je moje tělo! Okamžitě toho nech tohle nejsem já!
Tiško. Teď tu velím já.
,,Valeska, Barton. Máte návštěvu."
Tak kdo přišel? 😱😱 BTW. Gordon je zlej 😡😡
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤