Kapitola 123.

315 27 8
                                    

---Jerome---

,,Hele kotě... Už tady nad tebou ležím... Anabelle?". ,,Dvě hodiny." řekla a dál koukala do mobilu. ,,Kotě už tady nad tebou ležím dvě hodiny a ty se furt ne a ne uklidnit. Už mě to nebaví." uchechtl jsem se. ,,A když se s tebou vyspím, necháš mě ho zabít?" řekla svůdně a zkousla si spodní ret. ,,Nabídka je to sice lákavá, ale ne." zasmál jsem se. ,,Bože... Tajty vaše perverzní rozhovory poslouchat nebudu." řekla znechuceně Anabelle a odebrala se nahoru.

,,Teď když už jsme sami..." usmála se Chloe a obmotala své nohy okolo mého pasu. ,,Kotě na tohle tě znám moc dlouho, mě nedostaneš." zazubil jsem se a ona protočila očima. ,,Proč mě nepodporuješ?" řekla smutně. ,,Protože je to můj syn. A udělat si novýho by bylo sice super, ale znova to vychovávat a znova si prožít tvoje těhotenství.. Nemám zájem." zasmál jsem se a políbil ji. Pro moje štěstí mi neukousla ret nebo něco. ,,Tím pádem nemáš zájem ani o sex." řekla spokojeně. ,,To jsem neřekl! O to budu mít zájem vždycky!" zasmál jsem se a políbil ji. V téhle chvíli jsem svůj stisk trošku povolil a Chloe toho využila. Uvolnila si jednu ruku a dala mi pěstí. Vstal jsem a chytl se za čelist.

,,Kde tu sílu bereš sakra?!" křikl jsem. ,,Tomu se říká nervy brouku. A teď jdu zabít toho krypla!" zaječela a chystala se odejít. V poslední chvíli jsem ji chytil za ruku a znovu přitáhl k sobě. ,,Ty postiženej vypatlanej čů" ozvalo se klepání na dveře a já s Chloe jsme se na sebe podívali. ,,Jdeme tam?" zašeptal jsem na Chloe. Ta opatrně přikývla. Přehodil jsem si jí přes rameno a šel ke dveřím. Stála tam ta její kámoška.... Myslím, že Debilka. Teda! Dylan! Dylan jsem myslel!

,,Eh.... Ahoj.." zasmála se. ,,Ahoj." uchechtl jsem se. ,,Čau Dylan!" ozvala se Chloe. ,,Ahoj... Proč je Chloe tam kde je?" nadzvedla obočí a ukázala na Chloe. Teda spíš na její zadek. ,,Protože chytla amok a já ji musel zpacifikovat." usmál jsem se a poplácal Chloe po zadku. Ta mě za to bouchla do zad. ,,Chceš dovnitř?" zeptala se Chloe. ,,Jestli neruším...." zasmála se. ,,Ale jistěže ne! Pojď dál." ustoupil jsem a nechal ji vejít. Položil jsem Chloe na nohy, ale nepustil ji. ,,Kotě až tě pustím tak mi slib, že nepůjdeš za Dexterem ano?" zašeptal jsem jí. Protočila očima a přikývla. ,,Hodná holka." zasmál jsem se a chystal se odejít. ,,Stejně ho zabiju." zašeptala Chloe. Já se nad tím uchechtl a šel pro jistotu hlídat objekt, kterému jde o život. Dexter.

---Chloe---

Posadila jsem vedle Dylan, která pozorovala Jeroma. Nechápu co se na něm holkám líbí. Já s ním jsem jen pro.... Prachy ne, protože ty nemá.... Sex s ním ujde, ale pro ten taky ne.... Já vlastně ani nevím proč s ním jsem. Asi z lítosti.

,,Jestli jsem vás vyrušila tak se omlouvám." zasmála se Dylan a já s ní. ,,Určitě. Protože jsme se chystali si to rozdat na gauči i když máme nahoře děti. A vnoučata." řekla jsem ironicky a Dylan se na mě nechápavě podívala. ,,Vnoučata?" nadzvedla obočí. ,,Jo. Protože můj šestnáctiletý syn si udělal děti." řekla jsem otráveně. ,,Proto tě ten krasavec musel zpacifikovat?" zasmála se. ,,Ne. Ten mě musel zpacifikovat kvůli tomu, že náš syn i přes můj zákaz vyšel z bytu. A co je sakra na Jeromovi tak krásnýho?!" nechápavě jsem se na ni podívala. ,,Já jsem krásnej celej." uchechtl se Jerome co šel do kuchyně. ,,A taky si hodně věříš!" křikla jsem za ním. ,,Já nevím. Je takovej..." zamyslela se. ,,Vadnej? Jo to on je." přikývla jsem. ,,Ne to ne." uchechtla se. ,,Dokonalej." řekl hrdě Jerome a šel zpátky nahoru. ,,Namyšlenej?" nadzvedla jsem obočí. ,,Sexy." zasmála se. ,,Co je na něm sakra sexy?" nadzvedla jsem obočí. ,,To strniště. A obličej... A tělo...." začala se rozplývat nad Jeromem a ve mě se probudil pocit žárlivosti. Teď stačí potlačovat svůj vztek a nezabít jí.

Takže? Vybuchne Chloe nebo ne? 😂😂😂

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat