Kapitola 103.

358 34 5
                                    

---Anabelle---

,,Takže?" nadzvedl Jeff obočí. ,,Neudělám to." zamračila jsem se. ,,Ale no tak! Slušelo by ti to!" usmál se. I když on se usmívá i když nechce. ,,Jeffe promiň, ale já si nebudu rozřezávat obličej, jen proto, že to ty chceš." prskla jsem. ,,Boha... Ty máš zase dneska náladu." protočil očima a šel k oknu. ,,Kam jdeš?" nadzvedla jsem obočí. ,,Někoho sejmout. Večer tady budu, čau." řekl a odešel oknem. ,,Jasně. Jako každý den." vydechla jsem a lehla si. Vzala jsem knížku co jsem měla na nočním stolku a začala si číst.

,,Zase je pryč?" slyšela jsem pobavený hlas ode dveří. Dexter. ,,Hmmm.." zamumlala jsem a otočila na další stranu. ,,Koukám, že váš vztah je o tom být všude spolu." řekl ironicky. Spražila jsem ho pohledem a pak si dál četla. ,,Přestaň si číst. Moji rodiče jsou nadržený a my máme vypadnout z domu." uchechtl se a odešel. Protočila jsem očima a dál četla. Beztak si nevšimnou, že jsem tady, tak proč se namáhat, že jo. Vstala jsem a šla zavřít dveře, které Dexter nezavřel. Hned potom jsem se vrátila ke svému čtení.

,,Radši tu budu s tebou." uchechtl se Dexter a vešel ke mě do pokoje. ,,Zavři." protočila jsem očima. Zavřel dveře a lehl si ke mě na postel.

,,Ach jo. Celkem mi ty časy s tebou chyběj." uchechtl se. ,,Hm.." otočila jsem na další stránku a snažila se ho nevnímat. ,,Pamatuju si jak nám bylo sedm, dávali jsme si pusu a cejtili se strašně dospěle." uchechtl se a já s ním. Moc dobře jsem si tohle pamatovala. Cejtila jsem se jako dospělá a chyběla mi jen kabelka a podpatky.

,,Nebo jak jsi mě totálně odpálkovala když jsem ti chtěl dát poprvé pusu." zasmál se. ,,Můj jazyk zůstane v mojí puse." uchechtla jsem se a on semnou. Bylo skvělý si takhle zavzpomínat na staré časy. Podívala jsem se na něj a on na mě. V jeho očích bylo jako vždy vidět pobavení. Usmál se a políbil mě. Byla jsem zaražená a tak jsem nic nedělala.

Odtáhl se a znervózněl. ,,Promiň... Já... Nemohl jsem to" přerušila jsem ho svými rty. Odložila jsem knížku někam, nevím kam a přitáhla si Dextera blíž k sobě. Moc dobře jsem si uvědomovala kam tohle povede a taky to, že mám kluka, ale prostě... Nešlo přestat.

Lehl si nade mě a začal mě líbat na krku.

,,Nech toho, budu kvůli tobě mít cucflek!" smála jsem se. Odtáhl se a taky se zasmál. ,,Spíš bych to nazval kousancem lásky." uchechtl se. ,,Jo, ale ten tvůj kousanec lásky půjde celkem vidět." zazubila jsem se a přejela si po místě na krku. ,,Nevadí." zasmál se a znovu mě začal líbat.
Jeff mě zabije....

Ou.... Nepříjemná situace😓 Teda.. Pro ně asi příjemná byla, ale po tom nebude 😏😁😁😁

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat