Když jsem po Jeromovi uklízela kuchyň zazvonil mi telefon. Utřela jsem si ruce a přijmula hovor.
,,Dobrý den, je tam Chloe Barton?". ,,Ano u telefonu. Co potřebujete?" řekla jsem mile. Jeho hlas, ale moc mile nezněl. V jeho hlase byla spíše slyšet lítost. ,,Je Jerome Valeska váš přítel?". ,,Co ten idiot udělal?" zasmála jsem se a opřela se o linku. ,,S lítostí vám oznamuji, že váš přítel byl bodnut a má malou šanci, že přežije. Právě teď se nachází v Gothamské nemocnici.". Upustila jsem telefon na zem a stála jak opařená. ,,Ne.." zašeptala jsem. Popadla jsem telefon s nyní rozbitým displejem ze země a běžela do auta. Hned jsem si to mířila do nemocnice.
,, Dobrý den, jsem Chloe Barton. Přítelkyně Jeroma Valesky, jak mu je?" zastavila jsem nějakého doktora. ,,Slečno váš přítel je právě po operaci. Má bohužel malou šanci, že přežije." řekl se sklopeným pohledem. ,,A-a můžu jít za ním?" vykoktala jsem. Slzy mi tekly jako vodopády a krk mě neskutečně bolel. ,, Přijďte prosím zítra. Dnes za ním nikdo nesmí." přikývla jsem a se slzami v očích odešla.
Když jsem přišla domů slyšela jsem smích Dextera a Anabelle z obýváku. Vešla jsem a sedla si na gauč.
,,Mami? Ty jsi brečela?" podíval se na mě Dexter. ,,Jerome je v nemocnici. Někdo ho bodl nožem a teď je malá šance jestli přežije." sklopila jsem pohled. Oba mě objali. ,,On to zvládne. Je to přece Valeska." povzbudivě se na mě usmál. Usmála jsem se a pevněji ho objala. Pustila jsem televizi a zrovna běžela reportáž o nějakém gala večeru kde Jeroma bodli.
,,Dnes večer byl zde na gala večeru i Jerome Valeska. Po dlouhé době na sebe tento psychopat upoutal pozornost. Chtěl zde zabít syna pana Bruce Wayna. Ovšem v tomto činu mu zabránili jednotky GCPD a hlavně hrdina večera Theodore Galavan. Jak se vám povedlo zabránit Jeromovi Valeskovi v jeho činu?" řekla a dala mikrofon směrem k muži. ,,Víte. Když se situace zhorší tak se objeví hrdina. Chtěl jsem..". ,,Tak teď se hrdina seznámí semnou." procedila jsem mezi zuby a vstala. ,,Kam jdeš?" nadzvedl Dexter obočí a Anabelle přikývla. ,Řekněme, že si jdu pro autogram." usmála jsem se a šla zpět do auta. Nejdříve jsem si, ale zajela za starými přáteli abych zjistila kde náš "hrdina" bydlí.
,,Ahoj." usmála jsem se když mi kanibal otevřel. ,,Ahoj Chloe. To s Jeromem.. je mi to moc líto." objal mě. ,,Právě se ho chystám pomstít a od tebe potřebuju aby jsi mi řekl kde ten hrdina Theo bydlí." zazubila jsem se. Přikývl a zalezl za dveře. Po chvilce vylezl a podal mi papírek. ,,Tohle je jeho adresa. Přeju hodně štěstí." povzbudivě se usmál. Rozloučili jsme se a já se vydala pro svůj autogram.
Chloe Jeroma pomstí!! 🙌🙌🙌
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fanfiction,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤