Kapitola 18.

834 64 8
                                    

A sakra. ,,My se známe?" otočila jsem se na něj a nadzvedla obočí. Nejsem dobrá herečka. Chytl mě kolem pasu a přitáhl k sobě. ,,Nejsi dobrá herečka zlato." usmál se. ,,Neříkej mi tak." procedila jsem mezi zuby. ,,Dobře kotě." zasmál se. Zamračila jsem se na něj a snažila se ho odstrčit. Neúspěšně. ,,Jsi tak sexy když se zlobíš." usmál se a přitáhl mě blíž k sobě. Protočila jsem očima a čekala kdy mě pustí. Pak mě, ale napadla otázka. ,,Jak to, že se tu psychopat jako ty může volně pohybovat?" nadzvedla jsem obočí. ,,Na to bych se mohl ptát já tebe. A navíc poldové tady, nechytěj ani rýmu." zasmál se. ,,Můžeš mě pustit? Čeká tam na mě Ann." nadzvedla jsem jedno obočí a znovu se snažila dostat z jeho sevření. Kde sakra bere tu sílu?! ,,Dobře." chtěl mě políbit, ale já si před rty dala dlaň. ,,Hm.. Chytrá holka." nakrčil obočí. ,,Pustíš mě už sakra?!" procedila jsem mezi zuby. ,,Nebo co?" zasmál se. Stoupla jsem si na špičky a naklonila se k jeho uchu. ,,Nebo si vezmu ten revolver co mám za opaskem a ustřelím ti koule." zašeptala jsem a odtáhla se. Jen se uchechtl. ,,Dobře, pozdravuj Ann." zasmál se, pustil mě a odešel. Oddechla jsem si a rozeběhla se za Ann.

,,Co jsi tam dělala tak dlouho?!" řekla naštvaně a zamračila se. ,,Odchytl si mě zrzek." protočila jsem očima. ,,Chloe?" podívala se na mě. ,,Hmm?" zamručela jsem a sedla si k ní. ,,Mám pocit, že Jerome chce aby jsi se k němu vrátila..." zašeptala. ,,Co?!" křikla jsem naštvaně a stoupla si před ní. ,,Že asi chce aby jsi se k němu vrátila.." zvedla ke mě hlavu. Nevím co mě v tu chvilku popadlo. Dala jsem jí facku. Sklopila pohled. Začala jsem si prohlížet ruku jakou jsem jí dala facku. ,,Ann.. Ann promiň... Já..já.." vykoktávala jsem ze sebe. ,,Nech mě!" křikla naštvaně a někam běžela. Samozřejmě jsem ji následovala. Doběhla za... Za Jeromem?! O něčem spolu mluvili, Jerome pak roztáhl ruce a Ann ho objala. Zrádce. Jerome ji držel za ruku a došli ke mě. ,,Ann nechoď s ním! Může ti ublížit!" klekla jsem si k ní. ,,Prosím, vrať se ke mě. Prosím, nevím co mě to popadlo, ale s ním rozhodně jít nesmíš!" řekla jsem a natáhla k ní ruku. ,,Nech mě." řekla bez náznaku jakékoliv emoce a schovala se za Jeroma. ,,Jako máma jsi selhala." zasmál se. Stoupla jsem si tak aby jsem mu viděla do očí. ,,Teď je na řadě táta." uchechtl se. ,,Nech jí bejt." procedila jsem mezi zuby. ,,Ona jde dobrovolně!" řekl a dal ruce nad hlavu. ,,A ty jdeš trochu jinam." zasmál se a odešel. Ann za ním nebyla. Rozhlédla jsem se a uviděla ji. Mluvila s nějakým policajtem a ukázala na mě. Jen jsem na ni nevěřícně zírala. I s policistou došla ke mě. ,,Promiň Chloe..." zašeptala a vydala se k Jeromovi. Objala ho a odešli. ,,Slečno mohu?" řekl a sáhl na paruku. ,,Já sama..." vydechla jsem a sundala si parku i síťku. ,,Slečno pojďte se mnou prosím v klidu. Převezeme vás do Arkham Asylum." řekl se strachem v hlase. Jen jsem přikývla a nastavila ruce aby mi nasadil pouta. Tak taky udělal. Odvedl mě do auta a odvezl do mě velice známého Arkhamu. Prohlédli mě, nechali mě se převlíct a odvedli do cely. Byla jsem v té samé cele jako kdysi. Akorát bez.. Bez Bethany... První co jsem udělala když jsem vešla do cely bylo, že jsem si lehla a brečela. Zradila mě. I on mě zradil. Po chvilce pláče jsem usnula.

Zrádci!!!! .-. Normálně mi je Chloe líto :(( :D

Názory?
.
.
Výtky?
.
.
Návrhy?

We met in Arkham |Jerome Valeska|Kde žijí příběhy. Začni objevovat