---Chloe---
Ve chvíli kdy jsme já i Jerome byli jen ve spodním prádle, tak někdo vešel do pokoje. Oswald. Hned jak nás viděl tak zrudl -nikdo neví jestli za účelem vzteku nebo studu- otočil se a rychle odkulhal pryč.
,,Ehm.. Řekla bych, že jsme bezdomovci..." nervózně jsem se usmála a podívala se na Jeroma. ,,Co budeme dělat?" uchechtl se Jerome. ,,Logicky toho necháme." zasmála jsem se a slezla z něj. ,,Jako vážně? Teď to myslíš fakt vážně?" řekl nechápavě Jerome a vstal. ,,Jo myslím to vážně." přikývla jsem a oblékla se. ,,Nenávidím tě Chloe." řekl uraženě a složil si ruce na hrudi. ,,Až budeme mít něco svýho, tak tě nechám dělat si semnou co budeš chtít od rána do večera." řekla jsem svůdně. ,,A budu si moct koupit kočku?" nadzvedl obočí. ,,Vážně? Já ti tady nabízím to, že semnou budeš moct prcat od rána do večera a ty se zeptáš jestli si můžeš koupit kočku?" nechápavě jsem se zeptala a on s úsměvem přikývl. ,,Dobře kup si kočku..." povzdechla jsem si a sledovala naprosto nadšenýho Jeroma. To jsem zvědavá co to bude za 'kočku'... Jestli tím myslel holku, tak je na místě mrtvej.
---Dexter---
,,Takže ty znáš odpovědi na všechny hádanky?" zeptal jsem se udiveně Edwarda, který vedle mě seděl na gauči. ,,Více méně." usmál se. ,,Anabelle neslintej tady a poraď mi hádanku." zasmál jsem se, když na něj Anabelle pořád koukala.
,,Kdo to dělá, nechce to, kdo to koupí, nepotřebuje to, kdo to potřebuje, neví o tom. Ale Dexter to hodně brzo potřebovat bude." probodla mě pohledem. ,,Rakev." řekl s úsměvem Edward. ,,Moc lehký.. Zkusím vymyslet jinou..." zamyslel jsem se. ,,Co se vyskytuje jednou v minutě, dvakrát v každém momentě ale ani jednou v roce?" uchechtl jsem se. ,,Písmeno M." odpověděl znovu s úsměvem. ,,Seš hroznej." řekl jsem uraženě a on se zasmál. Po chvilce přišel Oswald a všichni jsme si všimli jeho zdrcenýho, znechucenýho a traumatizovanýho výrazu.
,,Viděl si je, že jo?" uchechtl jsem se. Podíval se na mě a opatrně přikývl. ,,Koho viděl?" zeptal se nechápavě Edward. ,,Konečně něco co nevíš!" křikl jsem nadšeně. ,,Oni.. Ona na něm seděla a.. A líbali se a... A měli jen spodní prádlo..." dostal ze sebe po kouskách a já nadzvedl obočí. ,,Říkal si, že měli spodní prádlo?" zeptal jsem se a on přikývl. ,,Tak to jsi měl ještě štěstí. Já je viděl bez toho prádla a dělali něco víc než se jen líbali." zasmál jsem se a poplácal ho po zádech. ,,Ty jsi je viděl při tom?" zeptal se mě nechápavě. ,,Bohužel. A teď si vem, že mě bylo něco okolo šesti." uchechtl jsem se. Edward i Anabelle se snažili zadržet smích, i když jim to moc dobře nešlo. ,,Neboj. Když jsem se z toho dostal já, tak i ty." zasmál jsem se a on zakroutil hlavou.
Procházela kolem nás máma, která se snažila o styl 'hlavně nenápadně' i když by jí nepřehlídl ani slepej. Pro její smůlu si jí všiml i Oswald.
,,Chloe měli jsme snad dohodu." řekl a máma se zastavila s výrazem 'ajetotadybudezeměbezdovec'. ,,Ehm... To víš Oswalde... Za to může ta Jeromova puberta." nervózně se zasmála a já nadzvedl obočí. ,,Táta není v pubertě." řekl jsem nechápavě. ,,Tvůj otec je ve vývinu pomalejší než ostatní... Aspoň co se týče myšlení." usmála se. ,,Nechápu. Vysvětli mi to." nadzvedl jsem obočí. ,,Když mu bylo 18, choval se na 5. Teď mu je 38 a chová se na 15." pokrčila rameny. ,,Takže až mu bude 58, tak se bude chovat na 38 jo?" uchechtl jsem se. ,,Ne. Až mu bude 40 a výš, tak se zase bude chovat na 5." zasmála se a já taky.
,,Chloe, jestli se tohle ještě jednou stane, tak... Vás budu muset vyhodit." řekl Oswald, postavil se a upravil si smoking. ,,Proč jsi to vlastně zakázal?" nadzvedla máma obočí. ,,Má to své důvody Chloe." řekl mile a máma protočila očima. ,,Nechce mít špinavý prostěradlo." zasmál jsem se. ,,Eddie dej mu prosím pohlavek." prskla máma a já ten pohlavek fakt dostal. ,,Myslel jsem, že jsme kámoši!" řekl jsem nechápavě a podíval se na něj. Svou pozornost z knížky, přenesl na mě a nadzvedl obočí. ,,To nebyl on, ale já." usmála se Anabelle. ,,Shoř." prskl jsem. ,,Až tebe přejede kamion." vyplázla jazyk a já se zamračil. ,,Tohle vy posloucháte?" zeptal se Oswald mámy a ukázal na nás. ,,24 hodin denně." vydechla máma a někam šla.
Já a Anabelle jsme se pořád hádali dokud se neozval Oswald se snahou nás uklidnit.
,,Prosím přestaňte se hádat." řekl otráveně. S Anabelle jsme se na něj podívali, pak na sebe a začali jsme se zase hádat. Jednoduše mu jeho snaha nevyšla.
---Jerome---
Procházel jsem přes obývák, abych našel Chloe, ale zastavil mě Oswald.
,,Jerome udělej něco proto, aby se přestali hádat. Prosím." řekl vyčerpaně a pokynul na Dextera s Anabelle, kteří si nadávali. Mezi nima seděl brejloun, četl si nějakou knížku a vůbec si jich nevšímal.
Pískl jsem a Dexter s Anabelle se na mě otočili. ,,Za každou hádku nebo sprostý slovo co padne za tenhle tejden, dostáváte facku ode mě nebo od Chloe. Bez ohledu na pohlaví, takže pro tebe to platí taky Anabelle. Jasný?" nadzvedl jsem obočí a oni otráveně přikývli. ,,A co když tu nebudete?" uchechtl se Dexter. ,,Proč by jsme tu nebyli?" nechápavě jsem se zeptal. ,,Třeba si to půjdete rozdat někam do hotelu nebo tak, když to tu máte zakázaný. Je jasný, že ty tejden nevydržíš." zasmál se a Anabelle taky. ,,Plán je to skvělej a někdy ho určitě použiju. Ale když tu já, ani Chloe nebudeme tak vám dá facku Oswald nebo Edward." řekl jsem s úsměvem. ,,Já nedokážu uhodit holku." zakroutil Oswald hlavou. ,,Tak to udělá Edward. Ten jednu zabil." uchechtl jsem se. Brejloun se na mě otočil, zakroutil hlavou a dál se věnoval knížce. ,,Jeden z vás jí tu facku prostě dá." protočil jsem očima. ,,Já!" Dexter zvedl ruku. ,,Ty jestli na ní sáhneš, tak dostáváš dvojnásobek. To samý pro Anabelle. Konec diskuze. Kde je Chloe?" nadzvedl jsem obočí. ,,Chcete si udělat výlet do hotelu?" uchechtl se Dexter. ,,Sklapni potrate. Kde je?" zeptal jsem se znova. ,,Tak jinam než do hotelu? Tati ty se nezdáš!" zasmál se a já protočil očima. ,,Oswalde, dej mu facku." pokynul jsem na Oswalda, ale ten zakroutil hlavou. Znova jsem protočil očima a Dexterovi tu facku dal sám. ,,Do tří hodin jim ty facky budete dávat dobrovolně. Edwarde kde je Chloe?" šťouchl jsem ho do ramene. ,,Tam, kam by tebe nikdy nepustila samotného." řekl a dal si četl. ,,Díky." uchechtl jsem se a šel do kuchyně.
---Dexter---
Seděli jsme s Anabelle na gauči a koukali na televizi, protože všichni někam odešli.
,,Anabelle?" uchechtl jsem se. Podívala se na mě a nadzvedla obočí. ,,Dáme si sázku?" usmál jsem se. ,,A o co jako?" zasmála se a já vymýšlel o co. ,,Když dostaneš do postele jednoho z těch dvou, tak ti dám... Stovku." uchechtl jsem se. ,,Ne." zamračila se a zakroutila hlavou. ,,Proč?" nakrčil jsem obočí. ,,Třeba proto, že mi je 16 a oni jsou tak o 20 let starší?" zeptala se ironicky. ,,Spíš se jen bojíš, že budeš mít problém." uchechtl jsem se a ona se na mě podívala. Jak je snadné jí k něčemu vyhecovat...
,,Tak sleduj." uchechtla se, vstala a odešla.
Takže koho z nich si Anabelle vybere? 😂😂
ČTEŠ
We met in Arkham |Jerome Valeska|
Fiksi Penggemar,,Zahrajeme si hru?" vyndal revolver a nechal v něm jeden náboj. ,,Nuže. Ať hra začne." přiložila jsem si pistoli ke spánku, usmála se a zmáčkla spoušť. 16.2. 2017- 28. Ve fan fikce ❤❤